Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjalliksen naiskuviot- miksi ei onnistu?

Vierailija
04.05.2013 |

Onko kyseessä niin vaikea henkilö, ettei kukaan kestä olla hänen kanssaan kauaa? Ainakin nuo julkisuudessa esille tulleet kommentit Paola Suhosesta ja Susanna Indrenistä tuo mieleen jonkun sortin persoonan. Mielipiteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Indren-juttu mennyt niin, että tämä kertoili Seiskalle itse ummet ja lammet tyhmiä juttuja mm. siitä, miten aikoo hankkia Hjalliksen kanssa lapsen? En lainkaan ihmettele jos Hjallis on tuon jutun kuullessaan sanonut että nainen on karmea tapaus.

Noin muuten Hjalliksen naiskuvioista - mitä jos hän ei halua nyt vakavampaa/pidempiaikaista kumppania? Jos kaikille osapuolille on selvää, että suhteessa ollaan sen aikaa kun on "hehkua", niin mikäs siinä? Pääasia vain, että ketään ei johdeta harhaan. Kyllä aikuiset ihmiset saavat olla sellaisissa suhteissa kuin itse haluavat, eikä muiden tarvitse huolehtia jos he eivät halua samanlaista heteronormatiivista yksiavioista suhdetta kuin he itse.

Vierailija
22/22 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 00:13"]

...Ohis, mutta eikös Leena itse pokannut Jokerien pelaajan...? Ja en tod. sano että Hjallis olisi ollut viaton, mutta osasi se Leenakin ottaa ns. omansa...

[/quote]

Really? Kenet Leena pokasi?

[/quote]

Samaa ihmettelen. Sotkeeko joku urpå nyt Kapasiin? Voiko olla niin taukki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä