Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 14-vuotias mielestäsi lapsi?

Vierailija
08.07.2020 |

Omasta mielestäni ei. Kyseessä on teini, lähes täysi-ikäinen.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä ihan äiti jo 17vuotiaana,en ajatellut itseäni lapsena. 14vuotiaana olin ikäisekseen jo aika aikuismainen.

Vierailija
42/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18v. on lapsi. Et kai aio sekaantua alaikäiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti 14-vuotias on lapsi. Katsokaa, miten ne käyttäytyvät. Aivot vasta lapsen tasolla. Yleensä myös näyttävät lapsilta.

Vierailija
44/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Wille, juna meni jo.

Vierailija
45/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillisesti on. Aikuinen on vasta kun on 18. Eikä 14 ole "melkein aikuinen", 4 vuotta on ihan järkyttävän iso ero tuossa iässä.

Vierailija
46/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää lapsi eikä vielä aikuinen. Siinä välissä.

Vierailija
47/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 18v. on lapsi. Et kai aio sekaantua alaikäiseen?

Ai että yhtenä päivänä on lapsi ja seuraavana päivänä jo aikuinen?

Vierailija
48/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse parikymppisenä muistan, miltä tuntui olla 14-vuotias. Sanoisin, että 12-16 vuotiaat eivät ole enää puhtoisia lapsia vaan teinejä. Toki siinä mielessä 14-vuotiaatkin ovat lapsia, ettei heille voi antaa samalla tavalla vapauksia ja vastuita kuten aikuisille, ja heitäkin tulee suojella aikuisilta.

Puhtoisia lapsia???

Vierailija
49/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä ihan äiti jo 17vuotiaana,en ajatellut itseäni lapsena. 14vuotiaana olin ikäisekseen jo aika aikuismainen.

Mutta olit lapsi.

Vierailija
50/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsi ja kehittymätön, "pedot" haluaa taas sanoa ihan muuta...

Vierailija
51/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko 17-vuotiaat normaalisti kutsuvat itseään lapsiksi? 

No eihän ne nyt itseään lapsiksi kutsu, tietenkään. Mutta ulkomuodosta huolimatta psyyke on vielä kehittymätön. Siltikin, vaikka ikäistään kypsemmältä vaikuttaisi.

Vierailija
52/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti 14-vuotias on lapsi. Katsokaa, miten ne käyttäytyvät. Aivot vasta lapsen tasolla. Yleensä myös näyttävät lapsilta.

Jos muistelee itseään sen ikäisenä, on asia tietysti eri.

Vierailija
53/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko 17-vuotiaat normaalisti kutsuvat itseään lapsiksi? 

No eihän ne nyt itseään lapsiksi kutsu, tietenkään. Mutta ulkomuodosta huolimatta psyyke on vielä kehittymätön. Siltikin, vaikka ikäistään kypsemmältä vaikuttaisi.

Kyllähän ihminen kehittyy vuosi vuodelta. Mutta vaikka olin 30-vuotiaana lapsellisempi kuin 40-vuotiaana, ei se tarkoita että olin 30-vuotiaana lapsi.

Vierailija
54/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaanottavalla maallakin pitäisi olla joku sananvalta. "Otamme alle 12 vuotiaita ja saman verran tyttöjä ja poikia".

Mutta kun ei niitä tyttöjä ole siellä juurikaan. En ymmärrä tätä ihmettelyä siitä, että miksi ne kaikki ovat poikia. Tytöt ovat fyysisesti heikompina altavastaajan asemassa ja lisäksi heitä on helpompi ahdistella seks. Totta kai pojat kannattaa lähettää vaaralliselle matkalle, koska heillä on paremmat mahdollisuudet selviytyä.

Näiden urheiden rintamakarkureiden kanssa palstamammat sitten paneskelevat ihan kiimoissaan.

Vierailija
55/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämäkin on matkittu Amerikasta, että teini-ikäisiä sanotaan lapsiksi. Mielestäni melko loukkaavaa senikäisiä kohtaan.

Vierailija
56/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä on jonkun lapsi. Se ei katoa minnekään.

Tällein 31 vuotiaan silmin 14 vuotias näyttäytyy lapsena. Perspektiivistä kiinni miltä kukakin näyttää kenenkin silmin.

Vierailija
57/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laillisesti on. Aikuinen on vasta kun on 18. Eikä 14 ole "melkein aikuinen", 4 vuotta on ihan järkyttävän iso ero tuossa iässä.

Eikö sitten 12-vuotiaan ja 14-vuotiaan välinen ero ole järkyttävän iso?

Vierailija
58/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi 14-vuotiasta melkein aikuiseksi, mutta muuten olen samaa mieltä.

Vierailija
59/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaanottavalla maallakin pitäisi olla joku sananvalta. "Otamme alle 12 vuotiaita ja saman verran tyttöjä ja poikia".

Mutta kun ei niitä tyttöjä ole siellä juurikaan. En ymmärrä tätä ihmettelyä siitä, että miksi ne kaikki ovat poikia. Tytöt ovat fyysisesti heikompina altavastaajan asemassa ja lisäksi heitä on helpompi ahdistella seks. Totta kai pojat kannattaa lähettää vaaralliselle matkalle, koska heillä on paremmat mahdollisuudet selviytyä.

Kyllä suomalaisincelillä pitäisi olla oikeus päästä imeskelemään afgaanitytön nupputissejä. Miksi vain palstamammat saavat paneskella afgaanipoikien kanssa?

Vierailija
60/61 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaisincelillä pitäisi olla oikeus päästä imeskelemään afgaanitytön nupputissejä. Miksi vain palstamammat saavat paneskella afgaanipoikien kanssa?

Aikuista ei kiinnosta pojat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän