APUA! Sis. kuva: Onko viivanpaikka vai plussa vai mikä?
Tässä kuva testistä:
Testiviivan kohdalla on tuollanen viivanpaikka tai joku outo kupru. Se on kuitenkin niin selkeä et sai kameralla näkymään. Väriä ei näyttäis olevan. EI kai tuo voi mitenkään olla plussa? Eihän?!
Kommentit (13)
valitettavasti vain viivan paikka :(
Tee huomenna uusi testi, ei tuosta ota selkoa!
Oliko tuo "viivanpaikka" siinä jo ennenkuin pissasit tikkuun? jos se tuli vasta pissaamisen jälkeen, voisi olla plussa. Ihankuin siinä reunassa näkyisi vähän väriäkin?
mä veikkaisin tulevaa plussaa.testaa myöhemmin uudestaan ja tule kertomaan miten kävi.toivotko raskautta??
Hae uusi testi. Tule sitten kertomaan!
Kiitos diagnooseista! Tikussa ei näkynyt mitään ennen testiä. Tein äsken uuden samanmerkkisen testin ja se oli puhdas nega. Toi eka oli kyllä tehty aamuvirtsasta. Tiedän että pitää malttaa odottaa ja tehdä taas uusi huomenna. Nyt olisi kp. 44, joten kai siinä pitäis jo jotain näkyä, kun tavallisesti kierto on 30-34 pv. Ja negaa yritän varmistaa, plussa olisi sellainen pieni tai oikeastaan iso katastrofi. Ap.
Ja tee se uusi testi vasta aamulla aamupissasta niin pitäisi näkyä onko +
Ei heti kun menkat on myöhässä kannata testailla...ainakaan päivällä.
Voi se olla plussakin. Mulla tuli tollanen, oikeestaan vielä värittömämpi toisesta lapsestani. Vasta muutamien päivien jälkeen tuli sitten selkeä plussa. Kuitenkaan koskaan ennen ei ollut tullut mitään kun oli nega. Mutta tämä on vain mun kokemus, tiedän että joillekin tarkoittanut negaa. Joudut ikävä kyllä odottelemaan ja testaamaan uudestaan jos ei menkat ala..
Onpa outo, en ole ennen nähnyt moista! Tekisin toisen testin, ennenkuin alkaisin itekmään/iloitsemaan.