Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hakusassa hyvä kasvovoide, suosittele! :)

Vierailija
04.05.2013 |

Hakusassa olisi kasvovoide tai vaikka koko kasvojenhoitosarja jos passeli sarja löytyy!

Vaikeaa on ollut löytyy iholle sopiva tai ns. se "paras tuote". Mun iho on herkkä, ohut, kaipaa runsaasti pinta- ja syväkosteutusta (mutta apteekin perusvoide on aivan liikaa). Ja jos sillä nyt on merkitystä, niin yli 30v iholle.... ;)

Suositelkaa pliis, paljon olen eri sarjoja kokeillut mutta paljon on kokeilematta. Edullisuus plussaa ;). Ja kiitti, jos laitat linkin, jos tuote on saatavilla esim. vain netistä. :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kuullut kasvovoide vertailusta, jossa edullisen markettivoiteen sisältö vastasi jonkun tosi kalliin voiteen sisältöä. Vain hinta eri?

Vierailija
2/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa apteekista tai esim. nettikaupasta www.ideatoscana.fi/kasvovoide.htm Idea Toscanan neitsytoliiviöljyä sisältävä kasvovoide, joska on ihanan raikas, kevyt ja nopeasti imeytyvä. Lisäksi luonnonmukainen koostumus. Me like :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kookosöljyä. Otan sitä purkista lusikan kärkeen, pyöritän sen sormissa pehmeäksi ja levitän ohuesti kasvoille. Minulla on lähtökohtaisesti hyvin kuiva ja ohut iho, joka imee öljyn itseensä heti. Parista kasvovoiteesta olen saanut ärhällää ihottumaa, joten en enää käytä mitään kemikaalivoiteita.

Vierailija
4/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan 24 h kasvovoide on hyvä voide esim. suihkun jälkeen. Se ohuempi versio sopii meikin alle.

Vierailija
5/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

manteliöljy apteekista on ihan parasta

Vierailija
6/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

loius widmer apteekista. voiittaa aina testejä. kohtuuhintainen.

- N 45 -

Vierailija
7/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole edullinen sarja, mutta mun tehokosteustua kaipaavalle iholle Biodroga-sarja on ollut paras. Niillä on huippuhyvä kosteullava naamio, jolla voi korvata yövoiteen. Samaten hyvä ampullit kosteutukseen. Puhdistusmaitona käytän sitten Dr Hauschkaa, samaten kasvovettä.

Vierailija
8/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seerumi alle, päälle apteekin A-vitamiinivoidetta, esim. hajusteeton Bellavita-päivävoide.

Vierailija
9/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean Cremehän voitti kaikki kalliit voiteet jossain tutkimuksessa.

Täytyy toivoa, ettei ollut valmistajan rahoittama tutkimus ;) Mutta hyväähän se on, vaikkakin vähän paksua.

Vierailija
11/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän emme nyt ollenkaan tiedä, minkalainen ap:n iho on. Kuiva iho voi muista tekijoistä riippuen vaatia joko erittäin rasvaista voidetta tai sitten rasvaisuuden suhteen kevyempää mutta muuten kosteuttavampaa.

Vierailija
12/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea aqua sensation, ihan paras! Erikseen normaalille iholle ja kuivalle iholle. Olen käyttänyt tuota normaalin ihon voidettta ja minulla on sekaiho.

Vierailija
13/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hyvää kasvovoidetta, joka sijaitsee Hakusassa (Japanissa)

Vierailija
14/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Haushckan Ruusuvoide.

Vierailija
15/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 15:10"]

Dr Haushckan Ruusuvoide.

[/quote]

Minun herkälle iholleni tämä ei sopinut alkuunkaan. Vaikka saman valmistajan uudistava kaula-dekolteevoide sopii taas oikein hyvin. Onneksi näistä kalliimmista on aina kaupoissa testerit. 

Vierailija
16/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:24"]

Erisan 24 h kasvovoide on hyvä voide esim. suihkun jälkeen. Se ohuempi versio sopii meikin alle.

[/quote]

eikö tässä ollut mineraaliöljyä? Sitä kun ei herkkä ihoisen kannattaisi käyttää.

Vierailija
17/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 15:10"]

Dr Haushckan Ruusuvoide.

[/quote]

Tämä on myös kiva, mutta talvisin ihoni muuttuu järkyn herkäksi ja silloin sopii paremmin Haushckan ice plant voide http://www.dr.hauschka.com/en_DE/products/intensive-ice-plant-cream/

Joskus tulee myös käytettyä luomu jojoba öljyä, sekä aloe vera geeliä.

Vierailija
18/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:20"]

Minä käytän kookosöljyä. Otan sitä purkista lusikan kärkeen, pyöritän sen sormissa pehmeäksi ja levitän ohuesti kasvoille. Minulla on lähtökohtaisesti hyvin kuiva ja ohut iho, joka imee öljyn itseensä heti. Parista kasvovoiteesta olen saanut ärhällää ihottumaa, joten en enää käytä mitään kemikaalivoiteita.

[/quote]

Tyhmä kysymys...mistä tätä saa?

Vierailija
19/26 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkaan no7 voiteista. Sokokselta loysin. Kokeilemalla loytyy itselleni sopiva. 

Vierailija
20/26 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, samantyyppinen iho ja mun suosikki on Nivean miesten kosteusvoide (Sensitive) http://www.niveaformen.fi/products/sensitive.html - kosteuttaa hyvin, imeytyy hyvin, ei tuoksu millekaan, ihan bueno. Etenkin talvella kaytossa.

Muuten pidan Biothermista, Aquasourcesta. Kevyt ja kosteuttava, mutta hintava.