Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hakusassa hyvä kasvovoide, suosittele! :)

Vierailija
04.05.2013 |

Hakusassa olisi kasvovoide tai vaikka koko kasvojenhoitosarja jos passeli sarja löytyy!

Vaikeaa on ollut löytyy iholle sopiva tai ns. se "paras tuote". Mun iho on herkkä, ohut, kaipaa runsaasti pinta- ja syväkosteutusta (mutta apteekin perusvoide on aivan liikaa). Ja jos sillä nyt on merkitystä, niin yli 30v iholle.... ;)

Suositelkaa pliis, paljon olen eri sarjoja kokeillut mutta paljon on kokeilematta. Edullisuus plussaa ;). Ja kiitti, jos laitat linkin, jos tuote on saatavilla esim. vain netistä. :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Chaneleita, Dioreja, Estee Laudereita, Darphinia, Decleoria ja muuta kallista mutta huokoset meni koko ajan tukkoon ja ihosta tuli tunkkaisen ja laikukkaan näköinen mutta sitten löysin Nuxen ihonhoitosarjan, heillä on mm. kulttituotteeksi muodostunut kuivaöljy joka käy niin kasvoille kuin vartalolle. Käytän sitä etenkin talvisin pintakuivalle iholle.

Vierailija
22/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellavita tai Bella 30+  apteekista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Dermalogica. Kosteusvoidetta löytyy eri ihotyypeille, kosmetologi auttaa valitsemaan. Löytyy myös hyvä puhdistusaine. Ovat kaliita mutta todella riittoisia! Suosittelen!

Vierailija
24/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä saa luontaistuotekaupasta, kun joku kysyi. Se on viileässä kiinteää, mutta lämpimämmässä öljyä.

Itse käytän apteekin Vichy-sarjaa. Sen hinta on kolmenkympin kieppeillä alkaen, mutta on todella riittoisaa. Toivon sitä lapsiltani joulu- ja äitienpäivälahjaksi, ja riittää sen puoli vuotta per purkki. :) Kysy apteekin myyjiltä sinulle sopivin Vichy.

Vierailija
25/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arganöljy yöksi ja säännöllinen kuorinta+naamiot(YR.n halvat kasvipohjaiset naamiot ovat parempia kuin monet kalliit, parhain ollut piparminttu)

Vierailija
26/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä Erisanin kosteuttava kasvovoide.

Myös Vichyn Aqualia thermal on käytössä ok.

Valitettavasti kesäajaksi en ole löytänyt vielä hyvää rasvaa kasvoille, kummankin edellä mainitun kanssa iho rasvoittuu todella nopeasti lämpimällä kelillä.

Ihon kuorinta Herbinan/ Yves Rocherin kuorinnalla kerran viikossa ja the Body Shopin Aloe-sarjan naamio sen jälkeen.