Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset kyselee jatkuvasti, että oonko raskaana

Vierailija
03.05.2013 |

Se on todella ärsyttävää, koska olen aina ollut hoikka ja nyt kun painoa on kertynyt enemmän (sopivasti kuitenkin), niin eihän se tietenkään voi merkitä mitään muuta kuin raskautta! Kai aika monella muullakin naisella on sellainen hauska vatsapömppö, mikä näyttää siltä, kuin alkuraskaus olisi meneillään? No kyllä se minustakin siltä näyttää, mutta ihan normaali pömppö se kuitenkin on. Minusta on hirveän loukkaavaa, että sukulaiset kysyvät sitä päin naamaa ja välillä myös tiedustelevat asiaa äidiltäni. Kun vastaan, että no en ole raskaana, niin nauretaan vaan, että oletko varma tms. Ei tässä näköjään voi rauhassa kasvaa aikuiseksi ja tottua omaan naisen vartaloonsa, joka ei näytä enää niin kauniilta kuin voisi, kun sukulaisetkin vaan vaatii liikoja. Että ei se ole pelkästään tuo media, joka vaatii sitä täydellistä kroppaa. Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootsä paksuna?

Vierailija
2/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet sen ikäinen, että sukulaiset jo odottelevat lasta? En mä ainakaan ole koskaan edes miettinyt, että olenko lihonut tai olenko raskaanaolevan näköinen jos joku on udellut raskausasioita. Musta on tavallaan luonnollista sukulaisten odotella vauvauutisia vaikka onhan se tökeröä kysellä sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:49"]

No jos olet sen ikäinen, että sukulaiset jo odottelevat lasta? En mä ainakaan ole koskaan edes miettinyt, että olenko lihonut tai olenko raskaanaolevan näköinen jos joku on udellut raskausasioita. Musta on tavallaan luonnollista sukulaisten odotella vauvauutisia vaikka onhan se tökeröä kysellä sellaisesta.

[/quote]

Niin siis sukulaiseni ovat ihan oikeasti osoittaneet vatsaani ja sanoneet, että näytän siltä kuin olisin raskaana ja se on minusta röyhkeää. Joillakin heistä itsellään on selvää ylipainoa, mutta minä en ole kehdannut ainakaan vastavuoroisesti heittää, että "Koskas sinun laskettuaika on, kun tuota vatsaa näyttäis olevan kaksosten verran?!" :)

AP

Vierailija
4/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vähän sivusta mutta tulipa mieleen.. mun raskaus oli aika alussa, oli just semmonen söpö pömppö, ja kaverin tuttu sitten töksäytti mulle "Ootpas lihonut!" ...hetken olin hiljaa ja sanoin sitten että juu oon kylläkin raskaana, kiitos... :D

Vierailija
5/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:39"]

Se on todella ärsyttävää, koska olen aina ollut hoikka ja nyt kun painoa on kertynyt enemmän (sopivasti kuitenkin), niin eihän se tietenkään voi merkitä mitään muuta kuin raskautta! Kai aika monella muullakin naisella on sellainen hauska vatsapömppö, mikä näyttää siltä, kuin alkuraskaus olisi meneillään? No kyllä se minustakin siltä näyttää, mutta ihan normaali pömppö se kuitenkin on. Minusta on hirveän loukkaavaa, että sukulaiset kysyvät sitä päin naamaa ja välillä myös tiedustelevat asiaa äidiltäni. Kun vastaan, että no en ole raskaana, niin nauretaan vaan, että oletko varma tms. Ei tässä näköjään voi rauhassa kasvaa aikuiseksi ja tottua omaan naisen vartaloonsa, joka ei näytä enää niin kauniilta kuin voisi, kun sukulaisetkin vaan vaatii liikoja. Että ei se ole pelkästään tuo media, joka vaatii sitä täydellistä kroppaa. Kokemuksia?

[/quote]

Vastaa niille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan