Inhoan kun vaarimme ottaa reidestäni kiinni
Hän näkee ja kuulee ihan hyvin joten siinä ei ongelmaa. Rollaattoria käyttää liikkumiseen ja ikää on yli 70.
Silloin kun olemme heillä kylässä ja jos joudun istumaan vieressä niin pian hän on taas puristelemassa jalkaani. Viimeksikin tosi kauan teki tätä ja Ahdistuin siitä niin sanoin että nyt riittää oikeesti.
Ei vanhuksillakaan ole oikeutta tulla koskettelemaan sua jos et erikseen halua! Ei tarvitse ihmetellä miksi välttelen heillä käymistä.
Kommentit (15)
Tuo on ällöttävää. Mummini teki samaa. Sitä huoletti aina minun laihuus. Yritti syöttää minkä ehti ja lihavuuteen painostettiin. Varmaan mittaili minun rasvaprosenttia, että tuottaako tulosta.
Jos se tuntuu siltä, se on sitä. Toinen ihminen ei saa puristella sinua ilman lupaasi.
Suomessa riittää näitä vaareja, jotka puristelevat nuoria tyttöjä. Yleensä he nauravat tai suuttuvat, kun heitä kieltää. Mutta pidä pintasi ja tee tuosta puristelusta loppu.
Vaari on mies ja sinä tyttö, ja sinun reaktiosi paljastaa, ettei vaarin puristus ole sellainen neutraalin lämminhenkinen isovanhemman puristus vaan siinä on jotain ällöä.
Samat ohjeet sinulle, jota mummo pakkosyöttää ja tunnustelee, vaikka mummolla onkin varmaan vähän eri sävy.
Hyi vttu en antais ikinä tehdä noin
Vaarin pienet ilot, älkää ny vinkuko.
Vierailija kirjoitti:
70v rollaattori?!?
Mun 70-v isäni on palvelukodissa, täysin hoidettavana. Ei pysty itse liikkumaan, ei syömään, ei puhumaan. Et oo sairauksista kuullut?!?
Valitse istumapaikkasi paremmin.
Jalan puristaminen voi olla rollaattorilla liikkuvalle halaamisen korvike. Rollaattori on tiellä, kun haluaisi halata rakasta lapsenlasta.
Ei vaarilla ole välttämättä mitään sairasta mielessään, kun hän koskee sinuun. Se ajatus voi olla ihan omassa päässäsi syntynyt.
Eikö ikäihmisillä ole oikeus seksuaalisuuteen? Kyllä vaari saa toteuttaa myös halujaan siinä missä nuoremmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ikäihmisillä ole oikeus seksuaalisuuteen? Kyllä vaari saa toteuttaa myös halujaan siinä missä nuoremmatkin.
Mutta ei lähentelemällä nuoria ja varsinkaan omia jälkeläisiään. Eikä ketään ilman näiden suostumusta.
Kysy siltä mitä se meinaa. Jos vastaus vahvistaa sen mitä pelkäät ja inhoat niin hivauta sitä päin näköä ja pidä saarna jolla se tulee selväksi. Eri juttu oppiiko tai ei, suojele itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei lähentelemällä nuoria ja varsinkaan omia jälkeläisiään. Eikä ketään ilman näiden suostumusta.
Vaari tietää että se on käenpoikanen jota hänkin kasvatti eikä ole omaa verta tippaakaan
Myös se on ällöä kun joku tuttu vanha ukko pyytää saada hieroa hartioita.
Hyi ite ahdistuisin tosi paljon ja oksentaisin varmaan