Käytätkö Shiseidon tuotteita? Jos, niin mitä ja onko rahansa arvoista?
Ajattelin ostaa ko. merkin silmänympärysvoiteen, mutta koska hinta on aika suolainen, olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia ihmisillä tuosta merkistä on?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän eyelineria. Ihan samanlaiset viivat se piirtää kuin kaikki muutkin, mutta värin saa tummanruskeana.
Mä olen vuosia käyttänyt Sensain lineria, myös ruskeana https://www.stockmann.com/product/liquid-eyeliner-nestemainen-silmanraj…
On myös hyvä.
Ap
Mulla on toisinaan myös tuota. Ihan yhtä hyviä.
Käytin merkin meikkipuuteria aikoinaan, koska väri 00 oli ainut, jonka löysin ihoni sävyyn sopivaksi (kylmän vaalea, vähän pinkki), kun ihoni oli siniseen vivahtavan kalpea. Muiden merkkien vaalein sävy oli järjestään liian tumma tai keltainen.
Tykkäisin niiden meikkipuuterin koostumuksesta, mutta valitettavasti edes lähelle sopivaa sävyä ei löydy. Ovat todella keltapohjaisia lukuun ottamatta ihan vaaleimpia sävyjä. Itse tarvitsisin medium beigen, mutta kylmän/punaiseen taittavan sävyisenä.
Jokin aika sitten luin artikkelin, jossa sanottiin silmänympärysvoiteiden olevan täysin turhia. Samaa päivävoidetta voi käyttää myös silmänympärysvoiteena. Naiset on vaan saatu uskomaan, että joko alueelle tarvitaan oma voiteensa. Uskotellaan, että silmät turpoavat tms., jos käyttää muuta kuin silmänympärysvoidetta.
Kokeilin ja käytän nykyään päivävoidetta ihan tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten luin artikkelin, jossa sanottiin silmänympärysvoiteiden olevan täysin turhia. Samaa päivävoidetta voi käyttää myös silmänympärysvoiteena. Naiset on vaan saatu uskomaan, että joko alueelle tarvitaan oma voiteensa. Uskotellaan, että silmät turpoavat tms., jos käyttää muuta kuin silmänympärysvoidetta.
Kokeilin ja käytän nykyään päivävoidetta ihan tyytyväisenä.
Olen kuullut saman väitteen, ja valintani on edelleen käyttää silmänympärysvoidetta. Ketään tuskin haittaa jos tykkään sitä käyttää ja itse ansaitsemiani rahoja siihen kuluttaa. Ap
Olen joskus kokeillut eikä ne mitään ihmeellisiä olleet. Riippuu siis mieltymyksistäsi. Ei kannata odottaa ihmeitä miltään rasvalta.
Vaihdoin Shisheidon korealaiseen CosRX-merkkiin, jonka tuotteiden incit ovat lyhyempiä ja hinnat puolet edullisempia. Tämä monien julkkisten suosima merkki oikeasti tekee ihosta nuorekkaan! Kannattaa lukea tuotekohtaiset arvostelut, osa löytöjä ja osa yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin Shisheidon korealaiseen CosRX-merkkiin, jonka tuotteiden incit ovat lyhyempiä ja hinnat puolet edullisempia. Tämä monien julkkisten suosima merkki oikeasti tekee ihosta nuorekkaan! Kannattaa lukea tuotekohtaiset arvostelut, osa löytöjä ja osa yhtä tyhjän kanssa.
Cosrx ja usea muukin korealainen merkki on tuttuja kyllä, juuri nyt ei ole käytössä Cosrxltä tuotteita mutta muistaakseni ainakin kasvovesi ja etanaseerumi on ollut aikaisemmin. Olivat ihan ok, tykkään tosin Bentonin etanaseerumista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cosrx ja usea muukin korealainen merkki on tuttuja kyllä, juuri nyt ei ole käytössä Cosrxltä tuotteita mutta muistaakseni ainakin kasvovesi ja etanaseerumi on ollut aikaisemmin. Olivat ihan ok, tykkään tosin Bentonin etanaseerumista enemmän.
Meidän pihalta saa vapaasti tulla keräämään kaikki tappajaetanat ja keittää ne seerumiksi. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pihalta saa vapaasti tulla keräämään kaikki tappajaetanat ja keittää ne seerumiksi. Kiitos!
Jätän homman korealaisille, kiitos.
Ap
Ajoittain olen kokeillut, mutta en ole kokenut hinnan arvoiseksi. Toinen on Sensai, ei vaan oikein ko. tuotteet toimi minulla riittävän hyvin hintaansa nähden.