Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen katse

Vierailija
07.07.2020 |

Mikä siinä on että toinen nainen katsoo toista naista kuin halpaa makkaraa? Kävelin koirani kanssa, kun näin että kadunkulmassa seisoo nuori nainen, odottamassa jotakuta selvästi.. mekko päällä, korkkarit jalassa. Kävelen koirani kanssa lenkin ja tulen takaisin samaa reittiä ja näen, että tämä nainen odottaa edelleen. Lähestyn tätä naista, joka räplää kännykkäänsö ja hän kääntyy katsomaan minua, hymyilen mutta tämä vain mittaa minut päästä varpaisiin mulkoillen bitchmäiseen tyyliin.. siis tiedättekö tällaisia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, niin voisiko joku nyt kertoa miksi naiset tekevät tätä toisilleen? Alapeukuttajat varsinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaillaan kanssasisarta ja pohditaan mielessä että vieköhän toi mun miehet.

Vierailija
5/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihmiset ottavatkin nokkiinsa, ja vieläpä niin että jaksavat avautua mokomasta huutavasta vääryydestä palstalle. Ehkä se ei oikeastaan edes noteerannut sua, oli omissa ajatuksissaan?

Vierailija
6/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen oli selvästi menossa treffeille jonkun kanssa pukeutumisesta päätellen. Mutta siis se ylimielinen katse, jonka sain häneltä osakseni oli jäätävä! Vastauksia kiitos:D

Ap

Vierailija
7/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä ihmiset ottavatkin nokkiinsa, ja vieläpä niin että jaksavat avautua mokomasta huutavasta vääryydestä palstalle. Ehkä se ei oikeastaan edes noteerannut sua, oli omissa ajatuksissaan?

No en varsinaisesti nokkiini ottanut, mutta olen laittanut naisissa tällaista käytöstä merkille ja minua kiinnostaa tämä ilmiö mistä se voi johtua? Onko se jotain itsensä vertailua toiseen naiseen ja halutaan jotenkin osoittaa paremmuutta sillä ylimielisellä mulkoilulla.

Vierailija
8/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan osaa kontrolloida naamaansa.

Vierailija
9/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan kyllä pahasti jokaista ihmistä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
10/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittaillaan kanssasisarta ja pohditaan mielessä että vieköhän toi mun miehet.

En ihan ymmärrä että miksi kukaan pitäisi tuntematonta niin suurena uhkana! Yksin kuitenkin olin liikkeellä ja samoin hän siinä kohtaa.

Vierailija
11/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis ihmiset aloittavat täällä keskusteluja perseestä perämoottoriin, niin miksi sinä tulet tänne ottamaan nokkiisi tästä minun aloittamastani?

Vierailija
12/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus omasta itsestä

Vierailija
13/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on vaan oman ulkonäkönsä kanssa itsetunto-ongelmia jotka toisia arvostelevat.

Vierailija
14/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis ihmiset aloittavat täällä keskusteluja perseestä perämoottoriin, niin miksi sinä tulet tänne ottamaan nokkiisi tästä minun aloittamastani?

Itsehän upittelet pskaa aloitustasi ja pyysit vastauksia alapekuttaneilta. No minä vastasin. Että olet jonninjoutava mielensäpahoittaja.

Vierailija
15/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän upittelet pskaa aloitustasi ja pyysit vastauksia alapekuttaneilta. No minä vastasin. Että olet jonninjoutava mielensäpahoittaja.

No just joo, hyvää päivää vaan sinullekin!🌺

Vierailija
16/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuntuu yleisestikin olevan vaikea puhua toisille kauniisti tai kehua ulkonäköä, vaatteita tai yhtään mitenkään. Näköjään tässäkin ketjussa tullaan räyhäämään kun toisen naisen aloittama ” paska” aihe ei miellytä.

Vierailija
17/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa teidät muut sitten katsomaan toista naista? Itse katson jos on pukeutunut kauniisti tai muuten upea, niin heitän kyllä kohteliaisuuttani et ” onpa upea mekko” tms, enkä mulkoile ketään pahasti.

Ap

Vierailija
18/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, resting bitch face.

En katsele ketään tarkoituksella pahasti, mutta mikäs sille perusilmeelleen mahtaa. Katselen mielelläni kuitenkin muita naisia ihan vain vaatetuksen takia ja kerään inspiraatiota omaan vaatekaappiin, mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida toista mitenkään - oli se paita kuinka nätti tai hirveä. Saatan jäädä myös tuijottamaan ajatuksissani, en välttämättä siis edes näe sinua vaan keskityn 100% oman pääni sisäisiin asioihin.

T: nuori nainen

Vierailija
19/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsele ketään tarkoituksella pahasti, mutta mikäs sille perusilmeelleen mahtaa. Katselen mielelläni kuitenkin muita naisia ihan vain vaatetuksen takia ja kerään inspiraatiota omaan vaatekaappiin, mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida toista mitenkään - oli se paita kuinka nätti tai hirveä. Saatan jäädä myös tuijottamaan ajatuksissani, en välttämättä siis edes näe sinua vaan keskityn 100% oman pääni sisäisiin asioihin.

No miksi et vaivaudu kehumaan jos toinen näyttää mielestäsi hyvältä? Suomessa kehutaan mielestäni liian vähän muita ihmisiä. Aivan kuin se olisi itseltä pois. Ulkomailla heitetään helpommin kehuja ” I love your handbag” tai jopa vartaloa kehutaan jne..

Tämä nainen josta kerroin, niin oikein kääntyi minua kohti katsomaan, että ei se mikään vahinko ollut.

Ap

Vierailija
20/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et vaivaudu kehumaan jos toinen näyttää mielestäsi hyvältä? Suomessa kehutaan mielestäni liian vähän muita ihmisiä. Aivan kuin se olisi itseltä pois. Ulkomailla heitetään helpommin kehuja ” I love your handbag” tai jopa vartaloa kehutaan jne..

Tämä nainen josta kerroin, niin oikein kääntyi minua kohti katsomaan, että ei se mikään vahinko ollut.

Ap

Koska en itsekään halua ulkopuolisilta kommentteja ulkonäöstäni ja kehut ovat todella vaivaannuttavia. Onneksi Suomessa small talk täysin vieraiden ihmisten kanssa ei ole vielä normi, näin introverttina ahdistaa vain tuntemattomien kontaktit.

Sanoit naisen odottavan seuraa, mitä jos tämä vain sattui kääntymään ja katsomaan, josko seuralainen tulisi sinun suunnaltasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän