Istutteko joskus lattialla kotonanne?
Mietin tätä kun itse istun aika usein, mutta en ole nähnyt muiden luona että joku istuisi lattialla...
On meillä tuolejakin, mutta joskus lattialla on kivempi olla
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen liian vanha könyämään ylös lattialta, sohvaltakin tekee joskus tiukkaa. N 53
Ikä ja ongelma sama. :-)
Pitäisi hommata sohva, johon ei uppoa tuumaakaan.
Hauska kysymys!! Istun usein olohuoneen lattialla. Venyttelen siinä samalla ja sielläkin tykkää kun oikaisen sen kovalla alustalla. Siinä myös rapsuttelen koiria. Pääsen vielä hyvin ylös :)
N48
En mutta usein olen slaavikyykyssä niin että peffa hipoo lattiaa, on mukava asento ja kätevämpi kuin käydä kokonaan istumaan. -n33
Kovassa humalassa tulee istuskeltua missä sattuu.
Syön lähes aina lattialla, en omista keittiön pöytää ja haluan katsoa samalla tv:tä kun syön.
Kun oli ne helteet niin mun piti istua pesuhuoneen lattialla tuulettimen edessä kun mulla oli niin huono olo. Joskus harvoin oon istunut suihkun lattialla mutta yleensä istun penkillä.
Istun usein lattialla, kun teen jotain lattiapintaa tarvitsevaa ( leikkaan kaavoja tai kankaita, tai jotain missä pitää olla lähellä säköpostorasiaa tms), mutta en silloin kun on vieraita. Vieraiden kanssa ja vieraiden aikana istutaan tuoleilla ja sohvilla.
Olisi tarkoituksena ostaa iso pehmeä matto olkkariin, että siinä olisi kiva istua ja makoilla.
Joskus mietin pitäisikö siihen laittaa petauspatja, mutta se taitaa olla liian outoa :D
Useinkin on tapana istuskella lattialla ja tehdä siinä samalla jotain oheistoimintaa, kuten syödä, selata nettiä tai lueskella lehteä.
Jotain äärimmäisen rentouttavaa siinä on! :D Pidän myös erityisesti siitä perspektiivistä, minkä lattialla istuminen mahdollistaa, kun katselee asuntoa.
Lähes aina!! Ollut kummallisena tapana, jota monikin on ihmetellyt, lapsuusajoista lähtien. Makaan myös hyvin paljon lattioilla ja vain katselen kattoa omissa ajatuksissani. Monia oivalluksia elämästä ymmärtänyt ja useita isoja päätöksiäkin tehnyt noin toimiessani.
harvemmin. Mulla on parempia istumapaikkoja kotona. Virastoissa, sairaaloissa jne sen sijaan sen verran surkeat istumapaikat että mielummin istun lattialla.
Mitä vaikeampaa on kammeta ylös, sitä enemmän sitä nimenomaan pitää tehdä. Muuten tulee tosi vaikea vanhuus.
Mä olen liian vanha könyämään ylös lattialta, sohvaltakin tekee joskus tiukkaa. N 53