Jatkotarina av:n malliin!
Kehitellääns hauska/yllättävä/mukaansa tempaava jatkotarina av:n malliin. Päällekkäisiä vastauksia voi ehkä tulla, mutta jatkat siitä viestistä mistä saat inspiraation. Minä aloitan:
Astuin ovesta ulos ja lähdin kävelemään kevein askelin. Viheltelin, sillä olin onnellinen.
Kommentit (26)
Sitten tajusin että puunoksa muistutti minua napanuorasta, ja aloin itkemään hysteerisesti.
Napanuora äitiini oli katkennut niin varhain, ehkä se määritteli koko elämäni.
Kaukaisuudesta kuulin, kuinka muumihumppa soi.
Ollako äiti, huora vai huoramainen äiti, mietin..
Sitten ymmärsin olevani ärsyttävä teenlipittäjä.
vastaantuleva kananpersetukkainen ämmä sanoi minulle
vastaantuleva kananpersetukkainen ämmä sanoi minulle
Heitin ajatuksen äitiydesta, sillä sen olin jo kokenut ja epäonnistunut katkerasti. Jäljelle jäi siis vain nykyinen minäni. Pirstoutunut, mutta ehjäksi koottu jälleen. Meikkikerroksen alta säröjä ei erottanut.
Ahaa-elämys olikin se, kun kakkaleikit alkoivat kiinnostamaan.
"Hoi, sinä siellä!", huusi yhtäkkiä mainoskyltti puhelinpylväässä. -"Oletko valmis, jos Jeesus ei tulekaan?"
Jeesus? Hänkö olisikin ensimmäinen asiakkaani?
"Ehhei, se on Spagetti-Monster. Varaudu siivilällä!"
Kuvittelin olevani fiksumpi, kuin muut koska pilkkasin uskontoa.
Ajatukseni harhailivat jälleen napanuoriin ja niiden olemukseen
Voisiko napanuoran ajatteleminen liittyä tapaukseen, jossa melkein kuristin itseni hengiltä lankapuhelimen johdolla?
Napanuora sai minut jälleen itkun partaalle, kunnes näin ihanan Michael Monroen.
Sitten tajusin, että eihän se ole Michael Monroe, vaan Madonna ilman meikkiä!
Michael? HÄNKÖ olisi ensimmäinen asiakkaani? Ja olemmeko Turussa?
Päätin kiukkuspäissäni ruveta litkimään lisää teetä ihaillen jäätävää turkisreuhkaa.
Kevytkenkäisyys tuntui olevan minulle sittenkin kiakkein ominaisinta, ei se kireälle nutturalle vedetty opettajattaren naama ja tekosiveys. Odotus kihelmöi jo nimeämättömissä paikoissa, ensimmäinen asiakaani odotti hotellin ala-aulassa.