Heippa vaan muut isoäidit! Minkäs ikäisiä lapsenlapsia teillä oikein on?
ja kuinka usein tapaatte? Minä olen huonovointinen n.60v+ rouva ja mulla on monta lastenlasta.Vanhimmat on jo päässeet ylioppilaiksi.Nyt olen saanut lääkäriltä varoituksen kun kaaduin jäisellä pihalla,kukaan ei ollut auttamassa,vaikka moni näki,että kaaduin ja en saa liikkua nyt mihinkään.Onneksi mikään paikka ei murtunut,mutta odotellaan nyt kaikessa rauhassa että jäät lähtee.Tekisi mieli mennä kylpylään kahville.Mahtaisko siellä olla juttuseuraa minulle.Yksin olen menossa.
Kommentit (7)
Meille on tulossa rippijuhlat.Äitini on kuollut jo 11vuotta sitten ja isä vuosi sitten.Saivat mut vanhana.Olen ainokainen.Vähän ärsytti toi sun kysymys,sori vaan!
Lasken tässä että äitee olisi nyt 77vuotta.Jos olisi elossa.Ei siinä muuta.Eikä ole edes serkkuja kun tosiaan vanhempani ainoita lapsia,työkaverit on lähinnä tulossa juhliin ja muutama sukulainen.Tulee sellaiset minijuhlat.
Äitini täyttää 50, hänen lapsenlapset ovat (kohta) 3v ja huomenna nuorimmat ovat 1kk :) Näemme usein :)
Shhh! isoäidit! Eihän me saada täällä kirjoittaa. Yli viiskymppisethän komennettiin toisessa ketjussa pois täältä. (Minulla on 14-vuotias lapsenlapsi).
Olen nuori mummo ja lapsenlapsi on kohta 2kk.
Täytän kuukauden kuluttua 40v ja minulla jo neljä lastenlasta: kaksostytöt 8kk ja pojat 3v ja 1,5v :-) Oma kuopukseni on kohta 1kk.
Tällä isoäidillä on lapsenlapset 7v ja 3v. Itsellä ikää 60 ja risat. Lapsia tapaan n. parin viikon välein, tilanteesta riippuen.
Mihinkäs kylpylään olet lähdössä? Eläkepäiviä odotan, että olisi vapaus lähteä milloin vain!