Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiharoita keskipitkiin paksuihin hiuksiin

Vierailija
03.05.2013 |

Millä konstilla saisin kivat kiharat keskipitkiin, paksuihin ja kerroksittain leikattuihin hiuskiini?

Onnistuisko tarrarullilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vannon foliopötkylöiden nimeen! :D Omaan suht paksuun ja lapojen tietämille ulottuviin hiuksiin saan tosi hyvät kiharat niillä. Kosteisiin hiuksiin muotovaahtoa tms ja sitte rullaat hiukset n. sormen paksuisten, 10 cm pitkien foliopatukoiden ympärille. Anna kuivua tai kuivaa föönillä, lämpö vielä tehostaa. Joskus laitan kuiviinkin hiuksiin, kampausnestettä apuna käyttäen. 

Sitten vaan aukoo ja sormin pöyhii, lakkaa ja avot!

Vierailija
2/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tavallinen folio jota saa ruokakaupasta? Kuinka paksu se foliopötkylä pitää olla? Onnistuiskohan munkin hiuksissa kun ovat aika "itsepäiset" ja paksut mutta todella liukkaat?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 16:03"]

Siis ihan tavallinen folio jota saa ruokakaupasta? Kuinka paksu se foliopötkylä pitää olla? Onnistuiskohan munkin hiuksissa kun ovat aika "itsepäiset" ja paksut mutta todella liukkaat?

ap

[/quote]

Juu ihan se tavallinen ruuanlaittofolio. Tee sen paksuisia, että niihin on helppo kiertää hiussuortuva ja saat vielä päät väännettyä "solmuun" kiinni napakasti. Ehkä sormen tai reilun sormen vahvuisia? 

Vierailija
4/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tosi aasi ja pässi, mutta pakko kysyä miten se tukka siihen kieputetaan? Eli kun mulla on se 10 pötkylä niin aloitanko latvasta kieputtamaan siihen pötkylään niin, että aloitan keskeltä pötkylää (vrt papiljotti) vai pötkylän päästä?

ap joka on nyt ihan noviisi tässä asiassa.

Vierailija
5/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita latvasta kieputtamaan ja itse kierrän pötkylä keskikohtaan noin suunnilleen (kuten papiljotti) ja kun olen käärinyt pötkylän ylös asti, käännän pötkylän päät ristiin tiukasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän