Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusattu: Jos kiusaajasi hukkuisi edessäsi niin mitä tekisit?

Vierailija
07.07.2020 |

Perustelkaa?

Koulukiusattu: Jos kiusaajasi hukkuisi edessäsi niin mitä tekisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin. Me ei olla enää koulussa, vaan aikuisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan velvollisuus auttaa, että eipä siinä vaihtoehtoja edes ole

Vierailija
4/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin sipsipussin ja lähtisin pois, jos ohi kulkisi joku vastaantulija sanoisin että auta jos haluat/kerkiät. En auttaisi koska minuakaan ei koulussa autettu muuta kun sillä tavalla että kiusaaja eristi kaikin tavoin, eristi minut pois viimeisistäkin kavereistani koulussa, pyysi lopulta koko koulun oppilaita huutamaan "mene pois" minulle koulun pihalla, käski yhden luokkalaiseni käydä kimppuuni ja sitten vielä aikuisena ko.nainen kehtasi ottaa yhteyttä ja yritti järjestää luokkakokousta johon jätin menemättä jostain syystä. Pahinta tuossa oli se että kehtasi vielä aikuisena ottaa yhteyttä ja yritti esittää "mukavaa". 

Vierailija
5/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole niin hyvä uimaan että auttaisin, joten joku muu toinen ohikulkija saisi auttaa jos haluaisi. Pahimmassa tapauksessa kaksi hukkuisi.

Vierailija
6/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin pitkän ja hartaan monologin. Muistelisin menneitä ja pohtisin elämän monimuotoisuutta. Tuijottaisin ajatuksiini uppoutuneena taivaanrantaa.

Vierailija
7/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan muu ei ole näkemässä, niin eipä haittaa. Todistajia ei jää.

Vierailija
8/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädässäolevan auttaminen on sen verran selkäydinreaktio, ettei siinä mietitä toisen tekemisiä. Ja jos ehtisinkin miettimään, ehtisin luultavasti miettimään myös sitä, pystyisinkö elämään loppuelämäni sen tiedon kanssa, että jätin auttamatta ja toinen hukkui. 

Vierailija
9/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin.

Kysymys on vaikeampi jos hukkumassa olisi joku siitä enemmistöstä, joka katsoi vierestä tekemättä mitään. Näiden kohdalla todella tekisi mieli todeta "karma's a bitch" ja jättää oman onnensa nojaan.

Vierailija
10/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin, jos pystyisin, koska ajattelisin hänen lastaan. Olisi aika rankkaa menettää äiti jo alle kouluikäisenä.

En vihaa häntä, mutta ystäviä meistä ei koskaan tule, koska se hänen harjoittamansa kiusaaminen oli sellaista, että "ollaanko kavereita?" Ja sitten kun oltiin vähän aikaa oltu kavereita, hän teki jotain ilkeää, esim. ajoi minut yhtäkkiä pois leikistä. Tätä tapahtui monta kertaa lapsuuteni aikana. Kiusaaminen loppui, kun en enää suostunut hänen kaverikseen.

Vierailija
11/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä se vaihtoehto, että rikkoo lakia.

Vierailija
12/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole niin hyvä uimaan että auttaisin, joten joku muu toinen ohikulkija saisi auttaa jos haluaisi. Pahimmassa tapauksessa kaksi hukkuisi.

Millainen luuseri olet jos olet ollut kiusattu etkä osaa edes kunnolla uida?

13/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siinä hätätilanteessa edes muistaisi kiusaamista. Minulle olisi itsestään selvää, että auttaisin. 

Mutta vaikka muistaisinkin kiusaamisen siinä hetkessä ja vaikka tuntisin kostonjanoa, auttaisin silti ihan varmasti.

Vierailija
14/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin pelastaa hänet.

Olen psyykkisesti tasapainoinen.

Vierailija
15/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lucky you. Minut kiusaaja suisti psyykkisesti epästabiiliksi, eli tavallaan voisi ajatella että hukkuva kiusaaja omilla toimillaan aiheutti oman onnettomuutensa.

Vierailija
16/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, että karman laki toimii.

Vierailija
17/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli turha kysymys, että en osaisi pelastaa edes ystävää. Hätänumeroon voisin kai soittaa. 

Vierailija
18/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytäin kyseisen k*pään, niin tekisin tilit selviksi.

Vierailija
19/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin pelastusrenkaalla ja soittaisin 112. Olen huono uimari enkä ota niin vakavia riskejä (hukkumiskuolema) kenen tahansa takia. Kevyttä lasta tai itselle rakasta läheistä yrittäisin pelastaa aivan tosissani.

Vierailija
20/25 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lucky you. Minut kiusaaja suisti psyykkisesti epästabiiliksi, eli tavallaan voisi ajatella että hukkuva kiusaaja omilla toimillaan aiheutti oman onnettomuutensa.

Olen pahoillani. 

Ihmettelen toisiaan, että olen edelleen henkisesti tasapainoinen aivoleikkauksen, parantumattoman syövän, vaikeimman mahdollisen elinsiirron ja useiden aivoinfarktien jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme