Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on niin tumma että menisi mustalaisesta/saamelaisesta, tämä tummuus siirtyi tyttärellemme joka kokee välillä todella rankkaa kohtelua

Vierailija
07.07.2020 |

Mm. kun goottivaiheessa kulki pitkissä mustissa hameissa niin ei ollut päässyt yhteen kahvilaan, vartijat seuraili ym

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kävelee kuin ankka...

Vierailija
2/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

gootit tunnetusti on varkaita ja muutenkin idiootteja, että hyvä kun joku katsoi perään kun äiti ulkoisti kasvatuksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on jo nuori aikuinen. Entinen appiukko oli saamelainen, hänen tummuutensa hyppäsi sukupolven yli. Pienikokoisella tytöllä on pohjoisen piirteet; tummat, leveät ja vinot silmät, korkeat poskipäät, kyömynenä, tumma tukka, helposti ruskettuva. Hän kuulee vähän väliä arvauksia syntyperästään, lähes kaikki etelä-Euroopan maat on käyty läpi, toisaalta myös Bulgaria ja Venäjä. Yhden tuttavuuden määritelmän mukaan hän on "mamun näköinen, ei kun sillä hyvällä tavalla." Ihamiset nyt vaan ovat vähän hönöjä.

Vierailija
4/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellänikin oli kova lapsuus. en päässyt alaikäisenä baariin ja kerran jalkapalloharkoista tullessa kassa vaati penkoa hikisen kassini läpi :D

Vierailija
5/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Tumma/ saamelainen, öö...? Taidat tarkoittaa ESKIMOITA

Vierailija
6/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni sama juttu, häntä vaan luullaan alkuperäiskansan edustajaksi. Myös alkuperäiskansojen jäsenet itse joskus erehtyvät ja tämä aiheuttaa joskus mulkoilua, minua mulkoillaan naisten toimesta, kun olen ns. valkoinen nainen ja mennyt viemään yhden heidän miehistään. Tai niin he luulevat. Miehelläni ei kyllä tietämänsä mukaan ole yhtään natiiviperimää.

Tämä siis amerikoissa.

Vierailija
7/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vikaa. Muutin Pohjois-Suomesta toiselle puolelle Suomea, ja n-sanan lisäksi minulta on udeltu, olenko adoptoitu. Jotkut ihmettelevät, miten puhun niin hyvää suomea. Huvittaa, kun joidenkin mielestä täällä ei ole rasismia.

T. 100 % suomalainen

Vierailija
8/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär on jo nuori aikuinen. Entinen appiukko oli saamelainen, hänen tummuutensa hyppäsi sukupolven yli. Pienikokoisella tytöllä on pohjoisen piirteet; tummat, leveät ja vinot silmät, korkeat poskipäät, kyömynenä, tumma tukka, helposti ruskettuva. Hän kuulee vähän väliä arvauksia syntyperästään, lähes kaikki etelä-Euroopan maat on käyty läpi, toisaalta myös Bulgaria ja Venäjä. Yhden tuttavuuden määritelmän mukaan hän on "mamun näköinen, ei kun sillä hyvällä tavalla." Ihamiset nyt vaan ovat vähän hönöjä.

Hienoa jos miehesi uskoi selityksen "geenien hyppäämisestä yli sukupolven"

Vierailija
9/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hönö uusi termi rasis mille? Eikun unohdin, Suomessahan ei ole raszismia.

Vierailija
10/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos miehesi uskoi selityksen "geenien hyppäämisestä yli sukupolven"

Kovin väsynyttä läppää. Ex-mies oli ex-apen kanssa piirteiltään samaa mallia, mutta pidempi ja ristiverinen. Hänellä on kaksi sisarta ja veli, kaikki samasta muotista, se veli vaan vaalea ja vihreäsilmäinen, kuten heidän äitinsäkin. Minä taas olen perinyt vasenkätisyyteni sukupolvien takaa.

Vierailija
11/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän helvettiä? Goottivaatteissa ei muka päästetty jonnekin? Ja vielä naispuolista? Niin v*ttu varmaan.

Vierailija
12/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hönö uusi termi rasis mille? Eikun unohdin, Suomessahan ei ole raszismia.

Hönö on vanha termi hönölle.

Vierailija
13/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kummallista. Mun teini-ikäisillä lapsilla on afrikkalainen isä eivätkä ole kokeneet syrjintää. Asutteko jossain pienellä paikkakunnalla? 

Vierailija
14/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ap:n teinille tuotti tuskaa, mutta kyllä nuorisoa tuleekin tarkkailla kun ainakin 40% luokkani tytöistä jotka oli valkoisia niin harrasti myymälävarkauksia

Vierailija
15/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on tumma mutta hän onkin varttimustalainen.

Vierailija
16/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi Espanjalaisena...

voi helvetti mitä lumihiutaleita. Vai oikein vartija seuraa. Siinähän tuhlaa aikaansa.

Varmaan pillahtaa itkuun jos vaikka kirjakaupassa myyjä yrittää palvella englanniksi.

Se on ongelma jos siitä tekee ongelman.

M42v

Vierailija
17/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans todella tumma, mustat hiukset, ruskeat silmät ja heti kun aurinko vähän näyttäytyy hän ruskettuu. Isänsä on samanlainen ja äitinsäkin tummahiuksinen ja helposti ruskettuva. Yksi meidän kolmesta lapsesta on yhtä tumma ja kun vielä on kunnon parta (on siis jo aikuinen), niin näyttää ihan näiltä uusilta suomalaisilta. Opiskelee ja käy töissä, ei ole kuulemma kukaan koskaan huudellut mitään. Joskus yläkoulussa jokunen oli kysynyt, että onko sun isä tai äiti joku ulkomaalainen. Ja kerran joku oli kysynyt, että ootkos kirjastoautossa töissä. Poika oli vaan sanonut, että tottakai, missäs muuallakaan. 

Vierailija
18/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa! Mun tyttöä kiusattiin hillittömästi alakoulussa, kun oli päätään pidempi muita. Häntä nimiteltiin jättiläiseksi ja ties miksi. Lohdutin, että tulevaisuudessa moni on sulle pituudesta kateellinen ja niinhän siinä kävi, moni kiusaaja jäi sinne 160 senttiin ja kateellisena katsoo pitkää´kaunista tytärtäni. Ei sillä, että lyhyydessä mitään vikaa mun mielestä on. Ja voi kamalaa, useamman kerran on tytärtäni ja kavereitaan epäilty myymälävarkaudesta, kun ovat kaupassa erehtyneet laukkujaan penkomaan. Huijui, nyt tarvii varmaan terapiaa loppuelämäksi. 

Vierailija
19/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa vikaa. Muutin Pohjois-Suomesta toiselle puolelle Suomea, ja n-sanan lisäksi minulta on udeltu, olenko adoptoitu. Jotkut ihmettelevät, miten puhun niin hyvää suomea. Huvittaa, kun joidenkin mielestä täällä ei ole rasismia.

T. 100 % suomalainen

Hyvin tuttua. Itse perin suomalaiseksi hyvin tumman (mustat hiukset, tummat silmät) isäni piirteet ja etenkin ns. goottivuosinani romanitkin luulivat romaniksi. Tämä aiheutti välillä hämmentäviä hetkiä, muttei ongelmia. Ongelmaksi muodostuivat sen sijaan kadulla perään huutelijat sekä etenkin pienempien kauppojen vartijat, jotka kirjaimellisesti kulkivat kaupassa perässäni ja käskivät kassan jälkeen (nähtyään minun juuri maksaneen ostokseni) tyhjentämään taskut. Tietyssä kaupassa ehdittiin epäillä neljä (!) kertaa myymälävarkaudesta, vaikken eläessäni ole varastanut mitään. Harmittaa hieman vieläkin, etten tuolloin nuorena uskaltanut viedä asiaa eteenpäin.

Tänä päivänä, kansainvälistyneemmässä Suomessa minua luullaan romanin sijaan ma muksi. Ne samat urpot huutelijat laukovat kommenttejaan, kun luulevat, etten ymmärrä ja asiallisesti juttelemaan tulevista neljä viidestä kysyy ensimmäisenä, puhunko suomea tai aloittaa suoraan englannilla. Jälkimmäinen toki vain hymyilyttää.

Joka luulee, ettei Suomessa ole rasismia, lienee monessakin mielessä sinisilmäinen.

Vierailija
20/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mun mies myös tumma ja välimeren mieheksikin kutsuvat ulkomailla. Ihmeissään olleet kun kuulleet, että onkin suomalainen. Tumma parta vielä, sekä tatuoitu niin useasti myös ulkomailla poliisit kimpussa. Kerran mies kysyi, että muistuttaako hän kenties jotain terroristijäsentä, kun jatkuvasti virkavalta pysäyttelemässä, niin espanjalainen poliisi vastasi että kieltämättä kyllä vähän. :D