Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kampaajaa Oulusta

Vierailija
03.05.2013 |

Erityisesti pitkähiuksiset, kertokaa suosikkikampaajanne!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 03:08"]

minä suosin kampaamoita, joiden ikkunassa on hinnastot, se kertoo kampaamon suoraselkäisisyydestä, haiskahtaa kähminnältä, jos hintoja ei hintoja oo esillä vaan niitä pitäis mennä kerjäämää tiskille.kuluttaja-asiamiehelle ois töitä tommosissa paikoissa vaikka netissä onkin monella hinnat ehkä "päivitettynä" tai sitten sivuja ei oo koskaaan päivitetty, kun ne joskus vuonna yks ja kaks on joku sukulaisnörtti tekassu.

[/quote]

Miten tuo liittyy tähän keskusteluun? Missä kerrot suosikkikampaajasi Oulusta?

Vierailija
22/48 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virho on Oulun ykkönen. Mutta harvalla on varaa siihen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei Virho ole enää Oulun kallein paikka, vertailepa hintoja ja yllätyt. Suosittelen kovasti Virhoa, myös Goalas on ihan ok paikka. Kirjoittaja, joka moitti Finnkinon vieressä olevaa "ökykampaamoa", joka oli sittemmin pääpostin vieressä - se paikka on jo lopettanut aikoja sitten! 

Maksoin 45min leikkauksesta Virholla (lyhyet hiukset) 50e, työ tehtiin erittäin perusteellisesti. Väri ja leikkaus lyhyisiin hiuksiin Virholla n 125e, työn jälki jälleen erittäin  hyvää! Vertailun vuoksi kävin ottamassa saman käsittelyn eräässä Pakkahuoneenkadulla sijaitsevassa kampaamossa (en muista nimeä..joku etninen ravintola vieressä), leikkaus oli aivan toistaitoisesti tehty ja värjäys oli mitä oli, hinta oli ehkä 10e edullisempi. Samoin HairEka on todella kallis paikka ja jälki ei välttämättä kovin kaksinen. Katsoin juuri äsken Hiusten Maailma-nimisen kampaamon hintoja ja siellä 45 leikkaus maksoi myös 50e, sinne en tuota hintaa ikinä maksaisi hiustenleikkauksesta.

Merikosken Parturi-Kampaamo on myös  hyvä paikka, sijaitsee Tuirassa, pyydä aika omistajalta, niin saat hyvät hiukset.

Vierailija
24/48 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
25/48 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salon Pipoli todella hyvä kampaamo! Asiantuntevaa palvelua. Marianna niminen kampaaja on mielestäni erittäin ammattitaitoinen. Itselläni pitkät ja hieman ohuehkot hiukset ja hän on saanut hiukseni näyttämään muhkeilta hyvällä leikkausmallilla. Kampausten teosta myös positiivisia kokemuksia.

Vierailija
26/48 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:32"]

Salon Pipoli todella hyvä kampaamo! Asiantuntevaa palvelua. Marianna niminen kampaaja on mielestäni erittäin ammattitaitoinen. Itselläni pitkät ja hieman ohuehkot hiukset ja hän on saanut hiukseni näyttämään muhkeilta hyvällä leikkausmallilla. Kampausten teosta myös positiivisia kokemuksia.

[/quote]

Onko Oulussakin tuon niminen paikka vai tarkoitatko Kempeleessä olevaa? Paljon tuolla maksaa leikkaus? Mulla on hakusessa hyvä kampaamo Kempeleessä...

Vierailija
27/48 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitan, koska olen vasta Ouluun muuttanut.

Vierailija
28/48 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:32"]

[/quote]

Onko Oulussakin tuon niminen paikka vai tarkoitatko Kempeleessä olevaa? Paljon tuolla maksaa leikkaus? Mulla on hakusessa hyvä kampaamo Kempeleessä...
[/quote]

Salon pipoli sopii hyvin oululaisellekin. Leikkaus on vielä sopivan hintanen, alle 40, ja ajan voi varata netistä. Samalla oululainen pääsee etelä-suomeen ostoksille ja vaikka ravintolaan. Bussi 51 tulee viereen, ja myös pohjantietä ajavat bussit pysähtyy liittymässä/rampilla.

Entisenä oululaisena suosittelisin myös tuota Merinosken parturi-kampaamoa, helppo paikka ja kiva fiilis, ainakin sillon 2000 kun siell kävin. Muutot vaikuttaa vakipaikkaan.

Virholka kuulemma joku kampaaja ottaa jo 7 aamulla asiakkaita, joten voi käydä sopivasti ennen työpäivää, erityisesti, jos on liukuva työaika.

Jokohan ap:n hiukset on maahan asti?

Vierailija
29/48 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avant Style Raksilassa

Vierailija
30/48 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kokeile Ilta kampaamo-kauneushoitola nimellä fb sivut ja www.iltakampaamo.com työkuvia, hinnasto ym. tietoa yrityksestä. Oulussa.

Vierailija
31/48 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salon Sara saaristonkadulla! itse olin ilpon käsittelyssä ja enemmän kuin tyytyväinen! uskalsi tehdä rohkeita muutoksia, joita esim. citysalongissa ei ole tehty kun "hienot paksut hiukset menee ihan pilalle" hintataso ei ehkä halvin, mutta on sen väärti!

Vierailija
32/48 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torikadun wellhottaret! Aivan mahtavaa palvelua ja osaavat kampaajat. Eikä hirveen kalliskaa

Vierailija
33/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät hiukset ja olen asioinut Kirkkokadun New Hairstorella muutaman kerran. Todella tyytyväinen olen ollut. Nettivaraus onnistunut joka kerta. Elisabetille onkin jo aika taas varattuna.

Vierailija
34/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Place Diva. Ylivoimaisesti paras.

Vierailija
35/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla kiinnostaisi kans suositukset Oulun kampaajista! Ja nimenomaan pitkä- ja paksuhiuksiselle.

Salon virho ja Place Divaa ainakin näköjään kehuttu.

Onko kellään kokemusta Tornista?

Vierailija
36/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa Lucky Barber Shop ja Ali <3

Vierailija
37/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoletlähti kirjoitti:

Salon Sara saaristonkadulla! itse olin ilpon käsittelyssä ja enemmän kuin tyytyväinen! uskalsi tehdä rohkeita muutoksia, joita esim. citysalongissa ei ole tehty kun "hienot paksut hiukset menee ihan pilalle" hintataso ei ehkä halvin, mutta on sen väärti!

Salon Sara ja Ilpo saa myös täältä äänen! Aivan mahtava :)

Vierailija
38/48 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Virhosta kuluvalta vuodelta (2017)? Mistä löytyisi paras kampaaja lyhythiuksiselle?

Vierailija
39/48 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wellhottaret on ihan paras

Vierailija
40/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhosta todella huonoja kokemuksia. En ole koskaan ollut niin pettynyt hiusten väriin ja leikkaukseen kuin siellä käydessäni. Yliarvostettu ja ylihintainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän