Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, oliko joku palstamamma taas asialla Helsingin hesessä

Vierailija
03.05.2013 |

riehumassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta palanut käämit täysin.

Vähän ohi aiheen, mua on aina ihmetyttänyt tämä suomalainen tapa kellon kyttäämiseen. Jos henkilö on jo ravintolassa ja jonossa niin luulisi että sisään ehtineet asiakkaat palvellaan. Suomessa loppuosa jonossa olevista heitetään ulos kun 'kello käy'.

Kaupassakin kuulutetaan sulkemisesta jo parikymmentä minuuttia ennen sulkemista ja ennemmistö kassoista suljetaan jo kymmenen minuuttia ennen sulkemisaikaa.

Vierailija
2/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta palstamammalta vaan humalaiselta opiskelijalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin epäilen, mutta nykyään on myös nuoria jolle poliisi on ensimmäinen joka sanoo EI. Ei ole kielletty kotona ei koulussa eikä päiväkodissa. Pojat törmää siihen EIhin intissä minkä takia niin moni sen keskeyttääkin.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:06"]

Ei kuulosta palstamammalta vaan humalaiselta opiskelijalta. 

[/quote]

Vierailija
4/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 10:57"]

Naiselta palanut käämit täysin.

Vähän ohi aiheen, mua on aina ihmetyttänyt tämä suomalainen tapa kellon kyttäämiseen. Jos henkilö on jo ravintolassa ja jonossa niin luulisi että sisään ehtineet asiakkaat palvellaan. Suomessa loppuosa jonossa olevista heitetään ulos kun 'kello käy'.

Kaupassakin kuulutetaan sulkemisesta jo parikymmentä minuuttia ennen sulkemista ja ennemmistö kassoista suljetaan jo kymmenen minuuttia ennen sulkemisaikaa.

[/quote]

Työntekijöilläkin on elämä.

Vierailija
5/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstamamma, mutta en lähelläkään Helsinkiä. Mutta jotenkin minulla on sellainen ajatus että siellä saattaisi olla vaikka useampikin Hese..

Mitähän ap tarkoittaa??

Vierailija
6/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mistä on kyse? Ei ainakaan iltapäivälehtien nettiotsikoissakaan ollut mitään Helsingissä tapahtuneesta heseriehumisesta? 

Vierailija
7/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 09:34"]

Joo mistä on kyse? Ei ainakaan iltapäivälehtien nettiotsikoissakaan ollut mitään Helsingissä tapahtuneesta heseriehumisesta? 

[/quote] Onpas! http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288562249107.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi