Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suomaleilla on varaa tällaisiin asuntoihin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suomali? Ja mikä tuossa kämpässä oli sellaista, mitä ei "kenellä tahansa" ole mahdollista saada?

Vierailija
2/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin kaupungin vuokra-asunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 00:30"]

Mikä on suomali? Ja mikä tuossa kämpässä oli sellaista, mitä ei "kenellä tahansa" ole mahdollista saada?

[/quote]Esim mulla ei ole varaa elättää neljä lasta ja rahoittaa 73 neliön kämppää pk-seudulla ja tuoda vielä huonekalutkin jostain Dubaista

Vierailija
4/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös monet pakolaissomalit ole niitä oman kotimaansa hyväosaisia? Eli on niillä sitä rahaa entuudestaan, eikä se kai ole mikään rikos tai este turvapaikan saamiselle? Kai varakaskin voi tarvita turvapaikkaa jos oma maa on liian vaarallinen. Sitten on eri asia millä perusteella niille myönnetään Suomessa erilaisia tukia. Tukia ei pitäisi saada jos on omaisuutta.

Vierailija
5/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 00:42"]

Eikös monet pakolaissomalit ole niitä oman kotimaansa hyväosaisia? Eli on niillä sitä rahaa entuudestaan, eikä se kai ole mikään rikos tai este turvapaikan saamiselle? Kai varakaskin voi tarvita turvapaikkaa jos oma maa on liian vaarallinen. Sitten on eri asia millä perusteella niille myönnetään Suomessa erilaisia tukia. Tukia ei pitäisi saada jos on omaisuutta.

[/quote] Myöntäisitkö turvapaikan Etelä-Afrikan valkoisille? He joutuvat elämään väkivallan pelossa itse rakentamassaan maassa.

Vierailija
6/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet somalit käy töissä. Monet elävät muuten varsin vaatimatonta elämää, esim. ruuat tehdään itse ja ajetaan vanhalla autolla. Viinaan yms. ei kulu rahaa. Näistä seuraa se, että asumiseen on mahdollista panostaa. Sinällää 1973 rakennettu talo tuskin on kalleimmasta päästä, päinvastoin. Tiedän, kun olen itse vastaavassa asunut.

Vierailija
7/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="03.05.2013 klo 00:45"]

Monet somalit käy töissä. Monet elävät muuten varsin vaatimatonta elämää, esim. ruuat tehdään itse ja ajetaan vanhalla autolla. Viinaan yms. ei kulu rahaa. Näistä seuraa se, että asumiseen on mahdollista panostaa. Sinällää 1973 rakennettu talo tuskin on kalleimmasta päästä, päinvastoin. Tiedän, kun olen itse vastaavassa asunut.

[/quote]Entäs khatiin kuluuko rahaa. ?

Vierailija
8/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuka tekee ruoat itse? Itäkeskuksen lidlistä somalinaiset kantaa kaikki valmisruoat ja vuosaaren columbuksen hesburgerissa ne istuu miltei päivittäin ruokkimassa lapsilaumaansa. Menin tai tulin töistä mihin aikaan hyvänsä se kaakattava somalilauma istuu lindin kassien kanssa hesessä.

Vierailija
9/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 01:09"]

[/quote]

Kuka tekee ruoat itse? Itäkeskuksen lidlistä somalinaiset kantaa kaikki valmisruoat ja vuosaaren columbuksen hesburgerissa ne istuu miltei päivittäin ruokkimassa lapsilaumaansa. Menin tai tulin töistä mihin aikaan hyvänsä se kaakattava somalilauma istuu lindin kassien kanssa hesessä.

[/quote] Ja silla aikaa kun ne istuu hesessa ruokkimassa lapsilaumaansa niin sossu kai kay siivoamassa kun oli niin siistin nakoista! Hahhaa, av-mammat!

Vierailija
10/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla selvät rajat, mitä maahanmuuttajat saavat ostaa ja omistaa, että muistavat paikkansa eivätkä erehdy kuvittelemaan itsestään liikoja.

Vierailija
11/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 00:38"]

[/quote]Esim mulla ei ole varaa elättää neljä lasta ja rahoittaa 73 neliön kämppää pk-seudulla ja tuoda vielä huonekalutkin jostain Dubaista

[/quote]

neljän hengen perhe = 1-2 aikuista ja 1-3 lasta. Yhtensä 4 henkeä. Ei neljää lasta

Vierailija
12/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se on ap:n luoma uudissana: Suomeen kotiutunut somali.

Vierailija
13/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tän kuvan oli tarkitus kertoa?

Vierailija
14/14 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen tylsältä betonikennolta tuo näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi