Mikä tahansa näistä mekoista olisi kauhean näköinen Helsingin kaduilla. IS intoilee taas
Kommentit (44)
Eka olis ehkä vähän outo, mutta noi kuuthan on tosi kivoja!
Vierailija kirjoitti:
Eka olis ehkä vähän outo, mutta noi kuuthan on tosi kivoja!
Kuuthan po. loputhan.
Sanoman palkattu linkittäjä iskee jälleen.
Mä kyllä saisin nuo toimimaan. Ja se ekahan oli upea.
T:hippitäti
Nuo sopii joillekin taitelijasieluille. Ei pelkkään mustaan ja harmaaseen tottuneille.
Voisin käyttää noita loppupään mekkoja.
Se olkaimeton on ihan järkky. Ei hyvä edes mallin päällä.
No ehkä jossain mökillä nuo toimis. En halua olla yksinäinen väriläntti asfalttiviidakon keskellä.
Onpa hienoja. Jos olisin nainen niin käyttäisin.
Olen ihan tavallinen suomalainen nainen, en tosin ylipainoinen. Ostin juuri tänään tuon tyylisen mekon ja mielestäni toimii hyvin! Makutuomari oli myös mukana. En ehkä töihin laittaisi, mutta kesäiltana terassilla oikein toimiva.
No jaa... tuon monkin sinisen voisin ottaa, muut näyttää paremmilta rasvattomilla flamingoilla.
Olishan se komiaa lipua Kämpin terassille tossa Halpernin 2330€ mekossa nauttimaan lasi kuplivaa 😁
Kappas, meillä on malleina edustava otos vähemmistön edustajia. Kerrassaan fantsua.
Mulla on toi Monkin sininen mekko. Nätti mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olishan se komiaa lipua Kämpin terassille tossa Halpernin 2330€ mekossa nauttimaan lasi kuplivaa 😁
Tokmannilta saa samannäköisiä 23€:lla
Eiköhän jutun otsikon sana 'verhoutua' kertone asiasta kaiken. Voihan sitä ottaa vaikka keittiön kesäverhon ja verhoutua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kappas, meillä on malleina edustava otos vähemmistön edustajia. Kerrassaan fantsua.
Tumma iho näyttää hienolta tuollaisten värikkäiden kankaiden kanssa. Kalpeanaama siellä tuntee näköjään alemmuutta.
Sinipunainen halpren mekko upea! Mutta niin on hintakin. Se karsii käyttäjiä.
Ei kai kukaan tuollaisissa kaavuissa julkisesti kulje!
Joo, ei oikein miellytä silmää...ehkä ne on hyvännäköisiä superlaihan ja pitkän mallin päällä catwalkilla tai jossain etelän hienostokohteessa, mutta tavallisen Suomimamman päällä täällä pohjoisessa...ei niinkään! 😁