Aamupäivisin kuvottaa, en ole raskaana
Aamupäivät nykyään tympeän olon vallassa. Heti kun avaan silmäni sängyssä, huimaa ja kuvottaa. Saan alas väkisin vähän mehua, ja seuraavan kerran tekee mieli mitään ruokaa vasta iltapäivällä, silloinkin vain vähän. Illalla saatan syödä isomman annoksen.
Olen normaalipainoinen ja en ole raskaana.
Kommentit (8)
Ei varsinaisesti närästä eikä nouse mitään happoja ruokatorveen, sellainen kuvottava olo vain.
Ja yleensä olen syönyt aamulla ja lounasaikaan jo iso nälkä, nyt tätä ollut pari viikkoa.
Ei mullakaan noussut mitään, ei ollut mitään röyhtäilynärästystä. Aamuisin kun on tyhjä vatsa, niin refluksioireet vaivaa ja niitä on just kuvottava ja huono olo.
Aika samalta oireesi kuulostaa mitä minulla oli pahimpaan aikaan.
Minä en koskaan ole pystynyt syömään heti herättyäni. Ihan hyvin voin olla syömättä n. puoleenpäivään, ei tee edes tiukkaa. Jos herään ja syö heti =pahoinvoiva ja oksettava olo. Olen ottanut ennen kouluun mukaan banaanin/omenan minkä olen jossain vaiheessa ennen ruokailua syönyt, nykyään syön eväät töissä silloin kun nälkä iskee.
Itselläni stressi oireili noin. Saatoin herätä ensimmäisen kerran aamuviideltä huonovointisena ja nukahtaa sitten taas, ja kun aamulla heräsi, oli kuvottava olo heti päällä. En pystynyt syömään kuin murto-osan aiemmista annoksistani, varsinkaan aamupalalla ja lounaalla. Laihduin aika pahan näköiseksi, ja olin jo varma että jotain syöpää vähintään sen täytyy olla. Stressin mentyä tilanne parani lähes päivässä. Ruoka alkoi taas maistua ja paino nousi takaisin normaaliin.
Hmm joo, ehkä hermosto on vähän ylikierroksilla nyt.
Enkä muuten olisi huolissani, mutta kun tämä poikkeaa normaalista ja vähintään syöpädiagnoosia tässä itselleni teen :/
Stressaamalla bikinikuntoon! :)
Itse menin saman vaivan takia lääkäriin ja lääkäri totesi samantien, että närästys.
Närästys voi oireilla vain oksettavana, huonona olona! Ei tartte tuntea poltetta mahan yläpuolella, ei tartte tulla mitään röyhtäisyjä. Yksinkertaisesti voi olla lievä pahoinvoiva olo.Joka just makuulla yön jälkeen aamulla. Käytin närästyslääkettä kuukauden satsina ja puf, oireet katos jo ekana päivänä!
Minulla kans tuollaista. Johtuu ilmeisesti stressistä joka pahentaa refluxia. Välillä on parempia aamuja ja välillä pahempia. Kokeile närästyslääkkeitä, itselläni auttaa jotenkinkuten 20mg Somac.
Närästystä, refluksitautia.