Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esko E ei löydä puolisoa, koska M

Vierailija
07.07.2020 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sinkkukomistus-Esko-Eerikainen-Tinderin-t…

Luulen, että suurin syy Eskon puolisottomuuteen, on tiivis yhteydenpito Martinaan. Kuka haluaa olla Martinan lähipiirissä? M on itsekäs, arvaamaton ja jopa väkivaltainen, niin ei hänen lähipiirissä ole helppoa...

Myös Eskon oma runsas julkisuudessaolo vähentänee ehdokkaita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Martinan vihaaja on tehnyt ikioman ketjun, jossa keskustelee itsensä kanssa 😂

Toivottavasti lopettaa Sofia&Stefu-ketjussa trollaamisen samalla.

No nyt on psykoosit tulilla! Luuletko ihan oikeasti, että kukaan näistä tuhansista vauvapalsta-kirjoittelijoista ei keskustelisi Martinasta, saati pitäisi hänestä? Miten tyhmä oikein olet? Hourulaan!

Vierailija
22/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö Kolumbiasta joku, joka ei osaisi pelätä Marttiinaa?

Varmasti löytyisi joku huumelorditar, eikusiiisanteeksi liikenaisoletettu, jonka portfolioon kuuluu huumeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä usko että Martina olisi mitenkään ilkeä Eskon naiselle, jos kohtelee heidän tytärtään hyvin. Eikös ne pahoinpitelyt ole tapahtuneet humalassa ja hän on sanonut ettei enää juo itseään siihen kuntoon? Tuskinpa sitä yhdessä ryyppäämään joutuisi.

En minä ainakaan Martinan pelossa jättäisi Eskoa väliin.

Muista syistä sitten kylläkin, en usko että olisin hänen tyyppiään tai hän minun :D Vaikuttaa kuitenkin ihan sympaattiselta ja mukavalta kaverilta.

En haluaisi seurustella julkkiksen kanssa ikinä, koska kammoan julkisuutta ja arvostan yksityisyyttäni erittäin korkealle.

Vierailija
24/24 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä M osallisuus vähentää ehdokkaita...

Toki Esko itse on aktiivinen somettaja ja tykkää pysyä julkisuudessa, joten yksityisyyttä rakastavat eivät halua tuohon soppaan. Siinä onkin arvaamaton soppa, jos tuohon alkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi