Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miehen kuorsaus yhtä helvettiä.

Vierailija
02.05.2013 |

Miten miehen kuorsaamisen saa loppumaan? Hän on normaalipainoinen, joten ei kai laihduttaminen auta. Ei ole vielääkän laiska jaksanut käydä hakemassa apteekin (kepuli)konsteja kokeiltavaksi, mutta mitä jos nekään eivät toimi? 

Onko leikkuksesta hyötyä? Onko teille/miehelle tehty sellainen?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sellasen kuorsauskiskon netistä, kun en kestänyt sitä, että MUN kuorsauksesta valitti kaikki. Itehän sitä ei nimittäin huomaa. On ollut hyvä, kestää vaan vähän aikaa totutella suuhun, nyt en ees huomaa sitä nukkuessa ja kuorsaus on vaimentunut siedettäväksi, sanoo mies. Apteekin kepulit ei auttanu mitään.

Vierailija
22/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin tuosta kiskosta! Google-kulta kertoo, että siitä on ollut hyötyä muillekin. Pitääpä selvittää, kiitos vinkistä! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sellasen kuorsauskiskon netistä, kun en kestänyt sitä, että MUN kuorsauksesta valitti kaikki. Itehän sitä ei nimittäin huomaa. On ollut hyvä, kestää vaan vähän aikaa totutella suuhun, nyt en ees huomaa sitä nukkuessa ja kuorsaus on vaimentunut siedettäväksi, sanoo mies. Apteekin kepulit ei auttanu

Kerrotko kiitos lisää, nimim. kuorsaajanainen myös.

Vierailija
24/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkula?

Vierailija
25/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaaminen on sexyintä ikinä! :)

Vierailija
26/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se,.

Eipähän enää rohise

Vierailija
27/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyljellään nukkuessa ei kuorsausta kuulu? Ompele t-paidan selkämykseen tasku, johon saa sujautetuksi pallon. Pallo tuntuu epämukavalta ja mies kääntyy unissaankin kylkiasentoon.

Vierailija
28/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineilmalaite C-pap autta, ei äijä korise enää. Kannattaa käydä lääkärissä puhumassa kuorsaamisesta. Onko miehellä katkoja hengityksessä? Jos on niin voi olla uniapneaa, se altistaa erilaisille sairauksille ja haittaa muutenkin elämää.

Vierailija
29/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vick Vaporub sieraimiin auttaa mun miehellä, itsekin laitan sitä aina ennenkuin menen makuulle.

Vierailija
30/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsauskiskosta, mulla on ollut jo useampi erilainen netistä tilattu kisko. Siis muovinen häkkyrä, joka muuttaa leuan asentoa niin ettei rohise... Nyt käytössä tää: http://www.hoivatuoterepo.fi/somnofit-lampomuokattavat-purenta-kuorsauskiskot-p-113.html

ja oikeestaan on hyvä, kunhan laitan tuohon hampaiden väliin jonkun pienen asian, että saan happea

Vierailija
31/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että mies kuorsaa erityisen kovaa jos on ottanut yhdenkin oluen tai jos on tosi väsynyt tai nenä tukossa. Yritän saada miehen harrastamaan liikuntaa enemmän ja juomaan harvemmin. Hengitystiet saa auki sivelemällä nenän alle vikkiä, olen tehnyt joskus yöllä. Käytän tarvittaessa korvatulppia. Herätän miehen kesken kuorsauksen ja pyydän nukkumaan kyljellään, se auttaa. Hetkellistä apua kuorsaukseen saan ainakin itse joko tönimällä tai silittelemällä miestä hetken. Olen harkinnut myös ostavani sellaisen nenärenkaalta näyttävän nenään laitettavan nipistimen miehelle, jonka pitäisi ehkäistä kuorsausta maksaa alle 20 e. Yhtenä vaihtoehtona on erilliset makkarit tai sitten ompelet miehen yöpaidan selkään tennispallon ja vaadit häntä käyttämään sitä, estää selällään nukkumisen tehokkaasti.

Vierailija
32/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että miehesi menisi lääkärille ja pyytäisi päästä uniapneatutkimuksiin. Tutkimus kestää yhden yön ja tehdään ihan kotona. Siinä laite mittaa mm. hengitystiheyttä ja happisaturaatiota.

Mulla itselläni on vaikea uniapnea. Nyt oon vuoden nukkunut ylipainelaitteen kanssa enkä anna sitä kapinetta ikinä pois. Elämänlaatu on parantunut moninkertaisesti.

Vierailija
33/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuorsaan kaikissa asennoissa, eli tennispallot ei auttaneet. T. Kuorsauskisko

Vierailija
34/41 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut sitten siihen tosi marginaaliseen porukkaan, jotka PYSTYY nukkumaan kun toinen jyrisee vieressä. Voin kertoa, että kyllä sullakin hymy hyytyis viimeistään kahden viikon unottemuuden jälkeen. Et kuule tiedäkään millaiseksi ihminen muuttuu, jollei se saa nukkua![quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 21:50"]

Kuorsaus on maailman kauneinta musiikkia. Vain elävä mies kuorsaa ja tulee vielä aika, kun sitä kuorsausta ei enää kuulu ja sitten sitä itkua vasta riittääkin.

Tällä asenteella minä olen pärjännyt kuorsaavan miehen kanssa aivan loistavasti. Koskaan ei ole kuorsaus saanut minua harmistumaan, vaan kuuntelen sitä lempein ajatuksin kunnes nukahdan.

[/quote]

Vierailija
35/41 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuorsaa myös. Nukun selällään Peltorit päässä - ei ongelmaa.

Vierailija
36/41 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla päihteitä ja stressiä, ihan vain limaa kurkussa riittää. Ärrrrsyttää, kun ei saa nukuttua, mutta kai se on pakko antaa periksi ja paeta makkarista, että edes toinen meistä saisi nukkua. Ketuttaa vaan uhrata aina yöunensa. 

T. Epämukavalla vierashuoneen patjalla pyörivä

Vierailija
37/41 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni leikattiin kahdesti. Ei auttanut. Aluksi oli kuorsaus kimeämpää, mutta yhtä häiritsevää. Nut taas on ennallaan.
Korvatulpat.

Vierailija
38/41 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei siis auta. En osaa nukkua korvatulpat päässä, ne painavat korvia ikävästi ja kova kuorsaus kuuluu niiden läpikin. 

Vierailija
39/41 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiaa tutkittu? Laihallakin voi olla uniapnea, sen aiheuttamiin ongelmiin voi jopa kuolla.

Vierailija
40/41 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 21:50"]

Kuorsaus on maailman kauneinta musiikkia. Vain elävä mies kuorsaa ja tulee vielä aika, kun sitä kuorsausta ei enää kuulu ja sitten sitä itkua vasta riittääkin.

Tällä asenteella minä olen pärjännyt kuorsaavan miehen kanssa aivan loistavasti. Koskaan ei ole kuorsaus saanut minua harmistumaan, vaan kuuntelen sitä lempein ajatuksin kunnes nukahdan.

[/quote]

Voit onnitella itseäsi, sillä miehesi selvästi kuorsaa varsin hiljaa tai sitten sinun ei tarvitse aamulla herätä töihin ja jaksaa painaa koko päivä pirtsakkana. Siinä on nimittäin lempeät ajatukset aika kaukana, kun kello on taas jo kolme aamuyöllä, tiedät herätyskellon soivan vajaan neljän tunnin kulutua ja unesta ei ole vielä tietoakaan, kun yksi jyrisee kuin katujyrä siinä korvan juuressa.

Meillä ei muu ole auttanut kuin eri huoneissa nukkuminen. Pitkään vetkuttelin sitä vaihtoehtoa, sillä tuntui, että se pilaa parisuhteen tms. Jos olisin tiennyt, kuinka valtavasti enemmän jaksaa toista rakastaa ja panostaa parisuhteeseenkin, kun saa nukuttua kunnolla, olisin muuttanut eri huoneeseen nukkumaan jo ekan vuoden aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi