Olen sairaalassa. haluatko kysyä jotain
Olen Meilahden sairaalassa ja tylsää on. Kysy saatana
Kommentit (33)
Oletpa epäkohtelias, meni kysymishalut.
Olen sairaalassa koska mulla on mahalaukun kiertymä
Saako sairaalassa harrastaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä menit kieroilemaan.
Vierailija kirjoitti:
tekeekö gutaa?
Vierailija kirjoitti:
Saako sairaalassa harrastaa seksiä?
Saa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellasta. Ihme on tapahtunut! Eläin osaa puhua!!! Kas kun ei ollut ylikseltä tuttu blue balls and kiveskiertymä.
Kerran odotin siellä osastolle pääsyä ja huoneessa sermin takana oli kokonainen mustalaissuku 😲 Meinasin tulla hulluksi siinä mölinässä.
En ole saatana, mutta kysyn sivusta. Kannattaako verhot lyhentää vai vain taittaa n 5 extrasenttiä? Uskon asuvani tässä vain 3 - 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä menit kieroilemaan.
Mulla kuulemma sisäelimet rikki
Vierailija kirjoitti:
Olin myös sairaalassa kolme viikkoa yhteen putkeen. Ja sitten kun kirjoittelin tänne umpitylsistyneenä, mun toivottiin kuolevan pois. Tsemppiä sulle ja pikaista paranemista:)
Ja tyhmä kysymys vielä lopuksi, että mahdatko olla tiputuksessa?:)
Onko osastolla muita alle eläkeikäisiä kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellasta. Ihme on tapahtunut! Eläin osaa puhua!!! Kas kun ei ollut ylikseltä tuttu blue balls and kiveskiertymä.
Se mitään puhu. Kirjoittaa, ja kun lukee tätä palstaa niin ei ole ainoa kirjoittava-räksyttävä rakki.
Vierailija kirjoitti:
En ole saatana, mutta kysyn sivusta. Kannattaako verhot lyhentää vai vain taittaa n 5 extrasenttiä? Uskon asuvani tässä vain 3 - 4 vuotta.
Kannattaa lyhentää. Itse elin 8 vuotta taitettuna ja ne taitokset jäi verhoihin pysyväksi ja joutui leikkaamaan joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myös sairaalassa kolme viikkoa yhteenputkeen. Ja sitten kun kirjoittelin tänne umpitylsistyneenä, mun toivottiin kuolevan pois. Tsemppiä sulle ja pikaista paranemista:)
Ja tyhmä kysymys vielä lopuksi, että mahdatko olla tiputuksessa?:)[/quot
Kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Taita, sillä jonkun ihmeellisen Murphyn lain mukaan ne ovat seuraavaan asuntoosi aina liian lyhyet, jos lyhennät. Yläreunasta taittaen ei tarvitse ommellakaan, jos nipsutat tiheästi.
T: toinen ei-saatana
Monelta loppuu vuoro?