Olen syrjäytynyt nainen
Enkä polta, en käytä alkoholia enkä huumeita. Ei ole lävistyksiä, ei tatuointeja. Ei kananpersetukkaa tms. Olenko outo syrjäytynyt?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkoinen olemus liity syrjäytymiseen määritelmällisesti mitenkään. Kyse on työelämän ja opintojen sekä osittain sosiaalisten verkostojen ulkopuolelle jäämisestä. Ap puhuu vain ulkomuodosta ja ilmeisesti yrittää päteä tavallisuudellaan. Kerropa työhistoriasi, koulutuksesi ja sosiaaliset suhteesi, niin mietitään asiaa uudelleen.
Työhistoriaa ja koulutusta ei ole siksi oldnkin syrjäytynyt. Naimisissa kyllä olen. ap
Ei työhistoriaa, ei koulutusta. Silti pääsee naimisiin. #vainnaistenjuttuja
En ole odottanut saavani mitään komeaa, rikasta miestä. Mieheni on lyhyt, tavallinen duunari.
Lyhyt, tavallinen duunarimies on siis sinusta samaa tasoa kuin kouluttamaton, työhistoriaton nainen? Mitähän sitten, jos sukupuolet olisivatkin toisin päin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkoinen olemus liity syrjäytymiseen määritelmällisesti mitenkään. Kyse on työelämän ja opintojen sekä osittain sosiaalisten verkostojen ulkopuolelle jäämisestä. Ap puhuu vain ulkomuodosta ja ilmeisesti yrittää päteä tavallisuudellaan. Kerropa työhistoriasi, koulutuksesi ja sosiaaliset suhteesi, niin mietitään asiaa uudelleen.
Työhistoriaa ja koulutusta ei ole siksi oldnkin syrjäytynyt. Naimisissa kyllä olen. ap
Ei työhistoriaa, ei koulutusta. Silti pääsee naimisiin. #vainnaistenjuttuja
En ole odottanut saavani mitään komeaa, rikasta miestä. Mieheni on lyhyt, tavallinen duunari.
Lyhyt, tavallinen duunarimies on siis sinusta samaa tasoa kuin kouluttamaton, työhistoriaton nainen? Mitähän sitten, jos sukupuolet olisivatkin toisin päin...
Ei ole mutta ehkä mulla sitten oli tuuri. Uskon kyllä että muillakin syrjäytyneillä voi olla tuuria ja löytää puolison.
Mitä etuja mulla on? Olen ruma, läski, kouluja käymätön, ikuisesti työelämästä syrjäytynyt, monin tavoin sairas ihminen. ap