Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa teillä on tänään?

Vierailija
07.07.2020 |

.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ensimmäisen kerran elämässäni saag paneeria. Korvasin tofun halloumilla ja ai että oli hyvää vaikka itse sanonkin. Miinusta siitä ettei tuppukylän kaupoista löytynyt naan-leipää.

Nää on niin helppoja ja hyviä ettei kaupasta ole enä ostettu pitkään aikaan

content://com.sec.android.app.sbrowser/readinglist/0411155025.mhtml

äh kopioi osoitteen väärin. Joka tapauksessa Kinuskikissan naan leivät

Vierailija
62/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ensimmäisen kerran elämässäni saag paneeria. Korvasin tofun halloumilla ja ai että oli hyvää vaikka itse sanonkin. Miinusta siitä ettei tuppukylän kaupoista löytynyt naan-leipää.

teit siis palak paneeria. ;)

Itse käytän kotijuustoa valiolla on paras, jos ei itse halua tehdä.

Naan leipä kannattaa myös tehdä itse. Maustamatonta jogurttia nesteeksi 5 dl, 1 kuivahiiva pss, jauhoja tarpeeksi ja suola, pippuri. (taikinaan voi laittaa mausteitakin) ja paistellaan pannulla voissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattuja broilerinsiipiä ja kikhernesalaattia

Vierailija
64/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teit siis palak paneeria. ;)

Itse käytän kotijuustoa valiolla on paras, jos ei itse halua tehdä.

Naan leipä kannattaa myös tehdä itse. Maustamatonta jogurttia nesteeksi 5 dl, 1 kuivahiiva pss, jauhoja tarpeeksi ja suola, pippuri. (taikinaan voi laittaa mausteitakin) ja paistellaan pannulla voissa.

Ok, ohjeessa luki saag paneer. Tiedä sitten mitä tein, mutta listalle jää. Täytyykin yrittää tehdä itse naan-leipää, olen ajatellut että se tehdään jossain avotulella yms :D

Vierailija
65/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset söivät etävanhemmallaan tänään, joten lämmitin itselleni kasvistäytteisiä kevätkääryleitä ja hukutin ne makeaan chilikastikkeeseen. Söin sormin.  Tahmeaa touhua ja hyvää oli, ei tosiaankaan täysipainoinen ateria mutta aina ei jaksa.

Vierailija
66/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisperunoita ja seikastiketta missä oli koskenlaskijaa päällä. Sekä babyporkkanoita ja vihersalaattia.

Vierailija
67/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusia ja kermaista maksakastiketta jossa oli myös pekonia ja porkkanaa, vihersalaatti.

Vierailija
68/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tultiin mökille ja grillattiin tuorepestossa pyöriteltyjä broilerin sisäfileitä ja kasviksia. Oli hyvää.

Vierailija
69/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piffit on

Zinc

Tere kysymästi

Kuinka monta piffiä yksi sinkkumies oikein tarvitsee?

No ne pakkomyytiin mulle. Oli 4 ja 2 pihvin paketeissa. 

Miksei 1 pihfin paketeissa myydä ? 

Kysyn vaan ..

Zinc

Taas kerran vtuttaa juu tämä pakkomyynti sinkuille, kiitos kysymästi 

Osta palvelutiskiltä? No, mäkin kyllä ostin perjantaina pihvit Lidlistä, 2 kpl paketissa ja söin molemmat kerralla. Hyvää oli. Mä syön harvoin lihaa, joskus vaan tulee hirveä himo saada lihaa. 

Vierailija
70/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt ruisleipäpalan, päällä metvurstia ja mukillinen kahvia. Eilen söin samanlaisen voileivän, mutta 2 kpl ja kahvia. Sunnuntaina söin kolme kanansiipeä. Joo, mulla ei mene kovin hyvin. Ihanan kuuloisia kaikki teidän ruoat. Tosi hyvin syödään näköjään kuitenkin kun siitäkin aiheesta aina niin kova riita täällä. 

Vierailija
71/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksiä, ja outoja mössöjä te syötte! Kuka edes syö nykyään jotain maksaa tai kaalia 🤢

Me syötiin pannulla paistettua lohta ja uunijuureksia.

Vierailija
72/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki lounaalle härkismakaroonilaatikkoa ja illalliseksi kylmäsävulohipastaa.

Kelpaa.

Vierailija
73/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme aamulla mansikoita poimimassa, ja mansikanpoimintareissun jälkeen meillä syödään aina maksalaatikkoa.

Vierailija
74/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monakoisopaistosta parmesaanilla, ei ollut munakoisoa, niin käytin kesäkurpitsaa. Oli kyllä hyvää.

Vierailija
75/75 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eineksiä, ja outoja mössöjä te syötte! Kuka edes syö nykyään jotain maksaa tai kaalia 🤢

Me syötiin pannulla paistettua lohta ja uunijuureksia.

Mitä vikaa kaalissa? Sehän on terveellista, ja hyvän makuistakin, kunhan sen osaa oikein valmistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi