Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa kavereita, koska en tiedä mitään penkkiurheilusta tai ymmärrä, mitä mielenkiintoista siinä on

Vierailija
07.07.2020 |

Penkkiurheilun seuraaminen tuntuu itsestäni suunnilleen yhtä viihdyttävältä ja kehittävältä kuin seuraisi ruohon kasvamista.

En vaan osaa eläytyä niihin primitiivisiin tunnetiloihin, joita suosikkijoukkueitaan kannattavilla on enkä osaa kokea mitään solidaarisuutta mitään kisaavaa joukkuetta kohtaan tai kokea, että jonkun joukkueen voitto olisi myös minun oma voittoni.

Muutama nuorenpuoleinen pillumagneetti on kaukalossa sohimassa kiekkoa ja niittämässä itselleen mainetta ja kunniaa - mitä se minua liikuttaa? Enhän itse ole siinä saavuttanut yhtään mitään.

Muutenkin koko urheilun seuraaminen tuntuu jotenkin hurmoshenkisten junttien ja massaihmisten harrastukselta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jäljelle jää vielä musiikki, kirjallisuus, pilkkikalastus, elokuvat, kuunnelmat jne. tiedätkö näistä aiheista sen verran, että voit olla mukana keskustelussa? Siitä pääsee jo alkuun.

Vierailija
2/5 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tavoittele junttien seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta ny alkuun sen soijalaten litkeminen, niin katsotaan vähän ajan päästä uudelleen.

Vierailija
4/5 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä.

Vierailija
5/5 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minusta sais kaverin sellainen joka ei myöskään ymmärrä penkkiurheilusta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi