Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liian herkkä nykyajan deittailumaailmaan

Vierailija
07.07.2020 |

Tuntuu että ihmiset ei enää etsi mitään pysyvää, ihmiset ovat ikäänkuin kertakäyttökamaa. Pelottaa ja kauhistuttaa tälläinen koska itse olen aina ollut kovin herkkä ja sitoudun 100% yhteen ihmiseen. Haluan jotain pysyvää mikä kestää läpi elämän. Onko muita?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin selkeästi k"'sipää, kuin tunteitaan panttaava kilttis joka vuoden jälkeen ( kun olet itse täysillä mukana ja rakastunut) ilmoittaakin, että tunteet on muuttuneet kuukausia sitten( ei vaan uskaltanut sanoa!) ja häippäsee.

Terv. Kiltin miehen ansaan astunut

Eivätkö naiset toimi usein aivan samalla tavalla?

Vierailija
22/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin selkeästi k"'sipää, kuin tunteitaan panttaava kilttis joka vuoden jälkeen ( kun olet itse täysillä mukana ja rakastunut) ilmoittaakin, että tunteet on muuttuneet kuukausia sitten( ei vaan uskaltanut sanoa!) ja häippäsee.

Aivan varmasti jotkut naiset toimivat, en epäile. Ihan sukupuolesta riippumatta tuollainen roikottaminen on todella väärin eikä kerro siitä ihmisestä mitään hyvää. Itse en pystyisi paitsi itseni takia, myöskään sen toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ! Kokemusta ainoastaan Tinder ja baarimiehistä. Noin 40 miestä tavattu; kaikki ghostasivat. Yksi sentään ilmoitti PUOLEN VUODEN PÄÄSTÄ ghostaamisestaan, että alkanut seurustelemaan (parempi myöhään kuin ei milloinkaan?), muilta en ole saanut minkäänlaista syytä miksi en kelvannut. Nykyään en käy baareissa (olen liian vanha siihen jo) ja tinderin poistin jo vuosi sitten. Ikisinkkuna hautaan.

Vierailija
24/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin jäävä mies = mätisäkki jossa on varmasti kaikki mahdollinen vialla

yksin jäävä nainen sen sijaan....

Tämä siitä huolimatta, että miehiä on 16-45 vuotiaissa 60 000 enemmän kuin naisia (+ maahan saapuneet).

Vierailija
25/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelitko yläasteella koskaan niille......aivan kovaääniset mopopojat veivät sydämesi.425

Missä landella olet kasvanut? Minä kasvoin eteläsuomalaisessa pikkukaupungissa, ja ei siellä kyllä kukaan millään mopoilla ajellut. Vähän junttina olisi mopopoikia pidetty. Aijoo, ja minä en ainakaan jutellut minkäänlaisille pojille - olin aika hiljainen ja ujo tyttö. Eikä kukaan toisaalta tullut juttelemaan minunkaan kanssani.

Mutta vaikka olisi tullutkin, niin eihän sillä mitään merkitystä olisi nykypäivän deittailun kannalta.

Vierailija
26/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kilteillä tämä deittailu on vaikeaa.

Zinc

Vierailija
27/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vuosia ollut yhdessä mieheni kanssa, mutta olen monta kertaa ajatellut, että jos meille tulisi ero, niin en varmasti lähtisi Tinderiin tai mihinkään deittipalveluun. Syynä juurikin tässä ketjussa luetellut asiat. Olen niin herkkä, että hajoittaisin itseni sellaisessa deittailussa todella nopeasti. Ennemmin sitten elelisin rauhassa itsekseni ja jos joku mukava mies tulisi vastaan, niin hyvä, mutta tietoisesti en lähtisi masentamaan itseäni Tinderissä tms. Itse asiassa tähänkin asti kaikki parisuhteeni ovat löytyneet reaalimaailmasta, minulla ei ole koskaan ollut profiilia missään deittipalvelussa. Toisaalta kyllä tiedostan senkin, että netti on nykyisin se juttu ja lähinnä siellä ihmiset kai nykyisin toisiaan kohtaavat. No, siitä huolimatta en siihen touhuun lähtisi.

Vierailija
28/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W  =)

Vierailija
29/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta... =)

Vierailija
30/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ghostaamisesta, että jos miehestä ei kuulu mitään hyvin pian (sama ilta/seuraava päivä) tapaamisen jälkeen ja keskustelu jatku luontevasti, niin juttu kannattaa unohtaa heti ja poistaa mätsi vaikka kolmen päivän päästä. Joskus olen kysellut kuulumisia itse, jos miehestä ei ole mitään kuulunut. Vastauksesta sitten näkee tuleeko jatkoa.

Vierailija
32/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että minut olisikin ”vain” ghostattu. Sen sijaan mies oli ihan ihastuneena ja hullaantunut minusta ja kertoi sen minulle, ja tästä syystä hän ei halunnut enää nähdä koska hän ei halua seurustella nyt ollenkaan. Portti jäi niin sanotusti auki. Kannan tätä tragediaa mukanani hautaan saakka.

Vierailija
33/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Minun virheilläni ei kauppoja tule, joten en enää deittailua harrasta. Elän vain elämääni niin kuin haluan ja tutustun ihmisiin arkisissa tilanteissa. Jos joku tällainen kohtaaminen joskus syvenee molemmin puolin joksikin muuksi, siinä on sitten minulla parin löytämisen mahdollisuus. Oikeastaan tällaisesta kuviosta nautinkin enemmän kuin "deitti-työhaastatteluista".

Vierailija
34/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittiväkikin koostuu yksilöistä. Joukossa on niitä tosissaan olevia, jos vaan jaksaa perata. Esimerkiksi minä.

Ja sit niistä muutamasta tosissaan olevasta pitäisi löytää se, jonka kanssa kemiat kohtaisivat ja kiinnostus olisi molemminpuolista ja myös pysyisi sellaisena. Aika toivoton tehtävä.

Se nyt vaan ei ole ihan yksinkertaista löytää sitä sopivaa kumppania elämäänsä. Mietipä samaa ilman deittipalvelua. Täysin sattumanvaraisesti pitäisi osua kohdalle joku tuolla livemaailmassa. Jos sekin onnistuu, niin miksei tällainen keskitetty palvelu voisi toimia? Livenä selviää tietysti kemia heti, mutta palveluissa taas selviää heti kuka on sinkku ja seuraa hakemassa. Kumpikaan ei ole täydellinen tapa, joten kannattaa pitää silmät auki joka paikassa. Deittipalvelu voi tietysti joillekin aiheuttaa sen, että ei osata enää pysähtyä keneenkään kun jatkuvasti tarjotaan uusia naamoja. Onnellisia ovat ne, jotka jotain hyvää löytäessään ymmärtävät miten harvinaista se on ja osaavat pitää siitä kiinni.

Joo, olen huomannut että kun poistuin Tinderistä, todennäköisyys sopivan kumppanin löytymiselle pieneni käytännössä olemattomaksi. Sain kuitenkin sitä kautta lopulta niin häikäilemättömän törkeää kohtelua että tuntuisi masokismilta vielä mennä sinne. Muita deittipalveluita en ole kokeillut eikä niihin ole yhtään sen enempää luottoa. Joten tällä mennään. En ihan rehellisesti sanottuna usko että tulen koskaan löytämään minulle sopivaa kumppania mutta onneksi yksinkin on hyvä.

Jep, yksin on hyvä minullakin ja hyvin skeptinen olen Tinderin suhteen. Mätsejä tulee silloin tällöin, mutta treffeille asti pääseminen on vaikeaa, tuntuu siirtyvän aina vaan. On se itsellekin vaikea innostua ihmisestä joka on siinä vaiheessa pekkä sähköinen profiili, sehän tässä on se haaste. Aion silti pitää verkkoja vesillä, elämä joskus yllättää.

Vierailija
35/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella että minut olisikin ”vain” ghostattu. Sen sijaan mies oli ihan ihastuneena ja hullaantunut minusta ja kertoi sen minulle, ja tästä syystä hän ei halunnut enää nähdä koska hän ei halua seurustella nyt ollenkaan. Portti jäi niin sanotusti auki. Kannan tätä tragediaa mukanani hautaan saakka.

Tuota en ollut vielä kuullutkaan :D

Vierailija
36/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ghostaamisesta, että jos miehestä ei kuulu mitään hyvin pian (sama ilta/seuraava päivä) tapaamisen jälkeen ja keskustelu jatku luontevasti, niin juttu kannattaa unohtaa heti ja poistaa mätsi vaikka kolmen päivän päästä. Joskus olen kysellut kuulumisia itse, jos miehestä ei ole mitään kuulunut. Vastauksesta sitten näkee tuleeko jatkoa.

Sama toisinpäin, eli jos nainen ei tapaamisen jälkeen ole heti aktiivinen niin homma on ohi. Siitä sen tietää.

Vierailija
37/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kovan miehekkään ulkokuoren alla oon oikeesti tosi herkkä. Eikä tarkoita naismaisuutta. En todellakaan ole naismainen.

t. Sinkkuhömö

Vierailija
38/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei taida tapailla naisia, joten miten kommenttisi olisi tarkoitus auttaa häntä? Vai meinaatko että kaksi huonoa asiaa tekee yhden hyvän ja siten oikeuttaa kusipäiset käytökset?

Eri

Vierailija
39/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi kiva tietää tämän ämmän määritelmä kiltille miehelle.

Palstan määritelmä: passiivis-aggressiivinen, katkera ja uhriutunut mies. Yleensä myös syrjäytynyt ja työtön.

Kaikki tietävät tämän, oletko uusi?

Eri

Vierailija
40/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo vuosia ollut yhdessä mieheni kanssa, mutta olen monta kertaa ajatellut, että jos meille tulisi ero, niin en varmasti lähtisi Tinderiin tai mihinkään deittipalveluun. Syynä juurikin tässä ketjussa luetellut asiat. Olen niin herkkä, että hajoittaisin itseni sellaisessa deittailussa todella nopeasti. Ennemmin sitten elelisin rauhassa itsekseni ja jos joku mukava mies tulisi vastaan, niin hyvä, mutta tietoisesti en lähtisi masentamaan itseäni Tinderissä tms. Itse asiassa tähänkin asti kaikki parisuhteeni ovat löytyneet reaalimaailmasta, minulla ei ole koskaan ollut profiilia missään deittipalvelussa. Toisaalta kyllä tiedostan senkin, että netti on nykyisin se juttu ja lähinnä siellä ihmiset kai nykyisin toisiaan kohtaavat. No, siitä huolimatta en siihen touhuun lähtisi.

Ei siltä välty vaikkei mene Tinderiinkään. En ole koskaan ollut Tinderissä tai vastaavissa ja ihan samalla lailla tullut ghostatuksi arjessa kohtaamieni tyyppien kanssa kuin ketjussa Tinderin kautta tulleetkin.