Olen aika kaunis nainen, miten voin tietää onko mies kiinnostunut mistään muusta kuin ulkonäöstäni?
Haluaisin että miestäni kiinnostaisi luonteeni, ajatukseni, mielipiteeni, ja älykkyyteni. En usko että sellainen suhde kestäisi jossa mies seurustelisi vain kanssani ulkonäköni vuoksi. Kannattaako aloittaa deittailu kuvattomalle profiililla vai mitä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yksinkertainen ja toimivaksi todettu neuvo: ÄLÄ ANNA.
Jos mies on oikeasti kiinnostunut, se ei juokse "odottaessa" muiden naisten sängyssä.
Minä ainakin lähtisin. En sen takia, etten muuten olisi kiinnostunut, vaan testaava nainen vaikuttaa älykääpiöltä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. Pääasiassa naisessa miestä kiinnostaa vain ulkonäkö ja reikä.
Juuri tälläisiä miehiä koetan vältellä.
t.AP
Sitten kannattaa katsella jostain homo-paikoista
Zinc
Pieraise äänekkäästi sen seurassa ja katso mitä tapahtuu.
Sananl. 11:22 "Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla."
Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."
Sananl. 31:3 "Älä anna voimaasi naisille, vaellustasi kuningasten turmelijatarten valtaan."
mies52v
Vastoinkäymiset paljastavat ihmisen todellisen luonteen.
Onko käynyt näin?
Aloita joku sisältörikas harrastus, kuten esimerkilsi liity johonkin puolueeseen, jos sellainen kiinnostaa. Siellä kanssakäyminen perustuu keskusteluun ja ajatustenvaihtoon ja tutustuu vastakkaiseen sukupuoleen helposti ja syvällisemmin, asioiden kautta.
Miksi te oikein tämmöisiä mietitte? Ettekö te naiset olekaan ihmisyyden suuria asiantuntijoita? Eikö joka nainen löydäkään heti sitä omaa täyden kympin miestä? Mitähän helevettiä! Palstaullien täyttämissä ketjuissa menee aina niin helevetin hyvin joka suhteessa, että tässähän menee pää ihan pyörälle.
Älyllä ja ihmistuntemuksella ihmisen perimmäiset motiivit ja päämärät on helppo aistia nopeasti, mutta ilman noita pitänee vain ajelehtia maailman tuulten armoilla. Onnea matkaan!
Moni on neuvonut että kannattaa pidättäytyä seksistä niin ongelma ratkeaa. Olen vähän eri mieltä, vaikka voi sekin olla osa ratkaisua.
On eri asia tapailla muuten epäkiinnostavaa kumppania pelkän seksin toivossa, kuin olla hyvinkin kiinnostunut sitoutumaan, koska potentiaalinen kumppani on niin kaunis.
Sehän on huono tilanne sekin. Jos mies tuumaa, että tämä nainen on nyt vaimomateriaalia koska on kaunis, niin hänhän voi kyllä nähdä todella paljon vaivaa saadakseen halutun trofeen rengastettua vierelleen. Ei seksiä ennen sitoutumista, sunnuntaisia kahvivierailuja anoppilaan, mielin kielin oloa. Silti motiivi voi olla väärä.
Pitkässä suhteessa se toisen ulkonäkö lakkaa merkitsemästä kummempia, niin siinä vaiheessa sitä sitten löytää itsensä sellaisen ihmisen vierestä, josta ei pidä ja jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Sellainen on synkkä suhde.
Ei kauniin osapuolen perspektiivistä koskaan voi tietää kuka on tositarkoituksella liikkeellä. Eiväthän ne ulkonäköön ihastuneet tajua sitä yleensä itsekään. Vasta pidempi tarkkailu paljastaa, että toinen ei koskaan kommenteissaan siihen oman olemisen kovaan ytimeen.
Minä tunnistin omani siitä, että hän oli ainoa mies, joka piti katseen aina silmissä. Kertaakaan en saanut häntä kiinni vaivhkaisestakaan kropan silmäilystä, kuten aina kaikki muut miehet. Hän ei myöskään muista, mitä minulla oli päälläni ekoilla treffeillämme tai edes eilispäivänä. Ei katso. Ei myöskään koskaan ole kehunut sanallakaan kauniiksi tai kommentoinut ulkonäköä muutenkaan. Ikinä. Ei vaan ole siitä tippaakaan kiinnostunut.
Lisäksi sen tunnistaa keskusteluaiheista. Me keskustelimme ekoilla treffeillä tuntikausia. Fysiikasta, taloustieteestä, sijoittamisesta, avaruudesta, teknologioista. Ihan hemmetin kuuma mies, tiesi joistakin asioista jopa enemmän kuin minä. Mietin heti, että haluan naimisiin sen kanssa.
Myös se, miten sen miehen kaverit reagoi, kertoo oman osansa. Omani oli kertonut meidän käymistä keskusteluista ja mun fiksuudesta ja ulkonäkökysymykset ohittanut hiustenvärillä. Ne kaverit olivat melkoisen yllättyneitä kun tavattiin ensimmäistä kertaa – olivat odottaneet vähän vaatimattomamman näköistä naista, koska ulkonäkö oli tosiaan jätetty niin sivuseikaksi.
Eli tuollaisen miehen tunnistaa siitä että se on keskittynyt ihan erilaisiin asioihin kuin ulkoisiin. Mutta älä sitten itke täällä, kun miehesi ei koskaan kehu sinua tai edes huomaa kun käyt kampaajalla. Se ei jatkossakaan oikeasti kehu tai huomaa tuollaisia, koska asia ei oikeasti kiinnosta sitä yhtään. Lirkuttelua ei siis ole tiedossa sen paremmin myöhemmin kuin ennemminkään. Eikä sen katse ”sula” nähdessä, vaikka olisit tällännyt itseäsi kuusi tuntia illan uloslähtöä varten. Itseäni ei haittaa yhtään, mutta moni oma kaverini valittaa vähemmästäkin kehujen puutteesta.
Ei sitä valitettavasti oikein voi tietää eikä testata mitenkään etukäteen. Se selviää vasta vuosien päästä ja siinä vaiheessa on jo seksiä harrastettu ja usein jo lapsetkin hankittu.
Miehet ovat kaikki mielin kielin kauniin naisen edessä ja kohtelee hyvin ja kunnioittavasti. Ja kyllä ne kehuu luonnetta koska tottakai kauniin naisen luonnekin on täydellinen, vaikka tosiasiassa mieskään ei tiedä mitään naisen todellisesta luonteesta moneen vuoteen.
Sinun pitää vain ottaa riski jonkun miehen kanssa ja toivoa että tuli valkattua oikein. Hyviä parisuhdemiehiä on vain vähän, joten riski on suuri. Mutta mielestäni deittipalstat on vähän huonoja paikkoja koska niissä on niin paljon epätoivoisia miehiä. Etkö todella löydä seuraa muualta?
Vierailija kirjoitti:
No en osaa sanoa, mutta itse en kiinnostu naisessa oikeastaan muusta kuin ulkonäöstä. Henkevyyttä ja muuta saan tarpeeksi töissä, kotosalla olisi sitten kiva vain katsella kaunista naista.
-joka on hiljaa
Mistä mies tietää ettet ole kiinnostunut vain hänen rahoistaan?
Kuusi on alapeukuttanut, jolla on erikoinen luonne ;)
Kertoo jo sekin jotain .. teitä on ämpärillinen tusinassa
Zinc