Olen aika kaunis nainen, miten voin tietää onko mies kiinnostunut mistään muusta kuin ulkonäöstäni?
Haluaisin että miestäni kiinnostaisi luonteeni, ajatukseni, mielipiteeni, ja älykkyyteni. En usko että sellainen suhde kestäisi jossa mies seurustelisi vain kanssani ulkonäköni vuoksi. Kannattaako aloittaa deittailu kuvattomalle profiililla vai mitä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin kaunis nainen ja saan älyttömästi huomiota miehiltä.
Olen alkanut ahdistumaan nykyisessä suhteessani siitä, että toinen kehuu vain ulkonäköä eikä tunntu olevan kiinnostunut mitä minulla on sanottavana.
Kunhan näytän vain hyvältä ja kuuntelen - se on pääasia. Minut saa keskeyttää ja jättää kommenttini huomiotta. Miehen on myös oltava koko ajan oikeassa. Vit*ttaa.
Kehuja olen saanut aina lähinnä ulkonäöstäni, vaikka tiedän, että minussa on paljon muutakin ja olen hyvä tyyppi.
Hyvä aloitus. Olen pohtinut samaa ja miettinytkin, että pitääkö tässä lakata pitämästä huolta ulkonäöstä niin saattaisi löytää jonkun, joka on kiinnostunut muustakin kuin ulkokuoresta.
Käytöksensä puolesta mies ei sinusta välitä, koska rakastava mies haluaa miellyttää naistaan. Anteeksi, mutta siltä se kuulostaa, ettei juuri arvosta sinua tai kauneuttasikaan enää.
Itseasiassa mies on kova miellyttämään muuten. Mutta mieluummin miellyttäisi niin, että voitaisiin käydä mielenkiintoisia keskusteluja (jotka eivät ole vain yksinpuolisia) kuin lahjojen ostamisella ja niin, että auttaa jossain muussa säätämisessä.
Hyvin yksinkertainen ja toimivaksi todettu neuvo: ÄLÄ ANNA.
Jos mies on oikeasti kiinnostunut, se ei juokse "odottaessa" muiden naisten sängyssä.
Älä meikkaa, äläkä pukeudu seksikkäästi.
Esim. jos mekko niin älä laita kireintä, äläkä lyhyintä/avointa. (tällöin mies helposti ajattelee kuitenkin vain seksiä, joten peittävämpi saa hänet keskittymään sinuun itseesi)
Minä en kai ole kummoisen näköinen. Vaikka olen kehunut miesteni ulkonäköä, eivät ole kehuneet minun. Toisaalta eivät ole kehuneet muitakaan piirteitä. Eli jos et ole kaunis, niin saattaa käydä niin että et kuule ulkonäkökehuja mutta et silti mitään muitakaan. Kai voi päätellä, että mies on kimpassa siksi ettei saanut kauniimpaakaan eikä siksi että piri luonteesta.
Toisaalta minun mielipiteitäni ei voi sivuuttaa ja otan oman tilani. Ja luultavasti tekisin sen vaikka olisin kaunis.
Muusta kuin ulkonäöstä ja seksistä kiinnostunut mies keskustelee siitä, miten voisitte parhaiten rakentaa YHTEISTÄ tulevaisuutanne niin, että molemmiilla on hyvä elämä. Niin yhdessä, kuin henkilökohtaisetikin.
Onnea vaan. Pääasiassa naisessa miestä kiinnostaa vain ulkonäkö ja reikä.
Mä voin luvata sulle, on se mies kiinnostunut myös yhdestä ihan tietystä asiasta sun ulkonäön lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ota selville miehen koulutus ja työ. Jo niistä näkee paljon. Jos hän on joku duunari, ei varmasti välitä koulutuksestasi. Akateeminen mies taas vaatii jo naiseltaan jotakin.
Aika hakoteillä olet mielestäni. Akateemisen tutkinnon voi suorittaa melkein kuka vain. Yliopistoissa on ihan samassa suhteessa idiootteja kuin muillakin koulutusasteilla. Moni akateemisen tutkinnon suorittaneista menee lopulta mieluummin tekemään käsillään jotain ns. duunariammattiin ja monella duunarilla olisi kaikki edellytykset suorittaa akateeminen tutkinto. Ammatinvalinta on huono mittari älykkyydelle. Totaalinen uuno voi päätyä vaikka kansanedustajaksi ja hakea jalkavaimonsa Aasiasta.
AP:lle neuvoisin, että jos etsit jotain muuta kuin pintaa, niin etsi muualta kuin pinnasta. Kyllä meitä miehiäkin on, jotka eivät juuri samasta syystä ikinä Tinderiä ole käyttäneetkään, vaikka komeaksi olisikin haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. Pääasiassa naisessa miestä kiinnostaa vain ulkonäkö ja reikä.
Juuri tälläisiä miehiä koetan vältellä.
t.AP
No, tämähän on ohimenevä ongelma, joten älä uhraa sille aivokapasiteettiasi. Viimeistään 20 vuoden kuluttua huoli on ratkennut kokonaan.
Sika säkissä -tyyppinen deittailu sopisi sinulle mainiosti.
Mies yleensä ihastuu ulkonäköön, mutta haluaa vakavampaan suhteeseen jos luonnekin miellyttää. Eihän tuota kuitenkaan koskaan etukäteen tiedä kenen kanssa synkkaa niin hyvin, että suhde kestää. Se on monen asian summa.
Mistä tiedön etteivät naiset kiinnostu minusta vain rahojeni takia?
Vierailija kirjoitti:
No siitä samasta, mistä naiset aina tietävät, ettei mies ole heistä kiinnostuneet ainoastaan seksin takia ;).
"Olen itsekin kaunis nainen ja saan älyttömästi huomiota miehiltä."
Sama.
"Olen alkanut ahdistumaan nykyisessä suhteessani siitä, että toinen kehuu vain ulkonäköä eikä tunntu olevan kiinnostunut mitä minulla on sanottavana."
Sama, paitsi että en ole suhteessa. Saan joka tapauksessa kehuja lähestulkoon vain ulkomuodosta.
"Kunhan näytän vain hyvältä ja kuuntelen - se on pääasia. Minut saa keskeyttää ja jättää kommenttini huomiotta. Miehen on myös oltava koko ajan oikeassa. Vit*ttaa."
Sama, paitsi että minä en saa näyttää mitään negatiivisia puolia. Silloin minä olen HANKALA.
" Kehuja olen saanut aina lähinnä ulkonäöstäni, vaikka tiedän, että minussa on paljon muutakin ja olen hyvä tyyppi."
Sama.
"Hyvä aloitus. Olen pohtinut samaa ja miettinytkin, että pitääkö tässä lakata pitämästä huolta ulkonäöstä niin saattaisi löytää jonkun, joka on kiinnostunut muustakin kuin ulkokuoresta."
Mene ja tiedä näistä.
Ystävällisesti
Miekkosnainen
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että olet trollaava nainen. Lisää pulmia ratkottavaksi? 😴
Usko pois, miehet eivät ole kiinnostuneita kauniista kasvoista. Tai tarkemmin sanottuna se ei ole sitä mitä katotaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppo. Vaadit yhteenmuuttoa ennen pesää.
Jos olet tarpeeksi kaunis, mies muuttaa tyhmiä kyselemättä.
Ajattelin kokeilla tätä sitten seuraavan miehen kohdalla, tai että sormus pitää olla sormessa. Ehkä sitten voi olla aika varma että mies on vakavissaan.
Jätä seuraavalla kerralla tekarit naulaan ja anna älysi loistaa.
Jaa-a. Minulle on käynyt juuri niin, että tajusin tämän liian myöhään. Mies oli vain hullaantunut olemukseeni ja seksiin. Kun alkoi tulla arki vastaan eikä ulkonäkö enää riittänyt pitämään yllä innostusta ( alkuhuuma haihtui), niin miestä alkoi vaan ärsyttää kaikki ja hän vetäytyi. Sivulauseissa tai muka vitsillä heitetyistä jutuista ymmärsin, mikä on ollut homman nimi. Pelkkä seksistä huumaantuminen aiemman kuivan suhteen jälkeen. Tämäpä se on kiva huomata siinä vaiheessa, kun on jo raskaana.