Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen vahingossa tehdä jotain vaistonvaraista, kuten suudella

Vierailija
02.05.2013 |

kiinnostavaa henkilöä?

Hätkähdin eräänä päivänä tajutessani, että oli vain hiuskarvan varassa etten tarttunut erästä kiinnostavaa miestä kädestä ja suudellut häntä. Se meinasi tapahtua niin luonnostaan, mutta onneksi samassa sekunnin murto-osassa järki tuli väliin. Tilanne olisi vielä ollut täysin sopimaton, enkä muutenkaan voi moraalisista syistä tuota miestä lähestyä. Se oli täysin vaistomaista.

Alkoi huolettaa, saattaisinko mokata tuolla tavalla joskus myöhemmin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ainakin humalassa.

Vierailija
2/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvässä humalassa varmaan. Mutta tuskin selvinpäin. Vaikka se oli hiuskarvan varassa, jokin tuli väliin. Uskon, että jatkossakin näin käy. Varsinkin kun nyt jo tiedostat vaaran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin hyvin pitkään jatkunut väsymys voisi aiheuttaa sen, että tekee ennenkuin tajuaa. Tai jokin innostuminen. Itsekin olin kerran vähällä hypätä erään tuttavamiehen syliin kun olin niin onnessaan ja oma tyttöni juoksi tuon miehen syliin. Mutta ei tuo tilanne tosin aivan hilkulla ollut.

Mutta voin kuvitella, että joskus ajatukset on jotenkin niin "jumiutuneet" että vähältä piti -tilanteita voi hyvinkin tulla. Silti varmaankin jokin ymmärrys tilanteesta tulee juuri ennen kuin toimii.

Humalassa asia on ihan erilainen. silloin on vain estot hävinneet, eikä välitä siitä että jonkin tekeminen olisi esim. moraalisesti arveluttavaa.

Vierailija
4/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että näin voi tapahtua. Itse esimerkiksi vaistonvaraisesti kerran halasin avomieheni veljeä, joka muistuttaa hyvin paljon avomiestäni. Onneksi se oli "vaan" halaus eikä siis sinänsä mitenkään epäilyttävä, mutta itse vaan vähän hätkähdin, kun tajusin että olin oikeasti automaattisesti vaistojeni viemänä halannut häntä samalla tavalla kuin halaan avomiestäni :D

Mieheni kertoi myös kerran ollessaan pikkusiskonsa kanssa kaupungilla, että oli vaistonvaraisesti kiertänyt kätensä pikkusiskon hartioille, koska jotenkin ajatteli olevansa minun kanssani. Hassua :D Toivottavasti kuitenkin molemmat osataan sitten pidättyä tätä radikaalimmista teoista, vaikka kuinka vaistonvaraista olisikin ;)

Vierailija
5/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 11:49"]

Mieheni kertoi myös kerran ollessaan pikkusiskonsa kanssa kaupungilla, että oli vaistonvaraisesti kiertänyt kätensä pikkusiskon hartioille, koska jotenkin ajatteli olevansa minun kanssani. Hassua :D Toivottavasti kuitenkin molemmat osataan sitten pidättyä tätä radikaalimmista teoista, vaikka kuinka vaistonvaraista olisikin ;)

[/quote]

Minulle on usein käynyt niin, että olen ollut vähällä esim. pöyhiä työkaverin tukkaa, kun olen kuvitellut että siinä on oma mieheni. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän