Oisko täällä vapaata Jehovan todistaja- tyttöä mukavalle
31v miehelle? Olen sinkku, kiinnostunut Jehovasta, Raamatusta ja seurustelusta.
Haluaisitko tulla luokseni tutkimaan?
Laitan s- postin jossainvaiheessa.. T: Yhdessä paratiisiin, M31
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:33"]Yhdessä paratiisiin
[/quote]
:DD
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:33"]Yhdessä paratiisiin
[/quote]
:DD
Miksi kukaan jt-tyttö kävisi täällä saatikka olisi kiinnostunut sinusta. Tyttöjä kiinnosta vain oman uskonyhteisön veljet. Pian on konventti jossa voivat tavata toisia nuoria.
nainen ex-jt
No, eikai sitten. Mutta yritin kuitenkin! Ootsä vapaa 5? Ap.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:41"]
[/quote]
Tuohan ei ole sallittua?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:41"]
[/quote]
Olen vapaa. Oletko itse ex-jt? Olisi samat traumat ;D
Ex-jt täälläkin, mutta kyllä uskon että täällä muitakin käy kuin vain ex-jt, kyllä myös ihan aktiivitkin täällä varmasti käy. Vähemmän, mutta joku kuitenkin joskus. Itse suosittelen kyllä myös etsimään ehkä muualta seuraa.
En etsi seksiseuraa, enkä yhden yön iloja! Olen ollut ulkona Jehovan todistajien toiminnasta muutamanvuoden. Pahaa sanottavaa ei heistä ole, itse möhlin aikoinani.
Jossainvaiheessa ois kyllä mukava päästä takaisin mukaan toimintaan, katsotaan nyt.. Mutta tässä ois nyt tää maili, jos joku vaikka innostuis viestiä nakkaamaan: Itsellinen.82@gmail.com
M31
:D Eiks toi M31 ole joku vakivastaaja näillä palstoilla? Että kun ei muuten naista saa luokseen niin sitten vaikka uskonsisko. Luulenpa tietäväni missä ap:n "paratiisi" sijaitsee: siellä makuuhuoneessa.
Säälittävä yritys. Eiköhän ne jehovatytöt löydä omat kumppaninsa omista piireistään.
PS.jehovantodistajat kulkee yleensä kaksin. Olisit pyytänyt saman tien kimppakivaa.
Eikös niitä tule joskus oven taakse ovikelloa rimputtelemaan? Siitä vain jauhat sitten nämä samat scheisset, tiedä vaikka joku kerta kävisikin flaksi..
taitaa olla tuo paremminkin varma tapa karkoittaa en ovelta. JT naiset seukkaa vain kastettujen JT miesten kanssa.
Ei ole.