Olisko sulle OK, että mies elää 2-3kk vuodesta ulkomailla?
Mies ei tykkää talvesta, tykkää golffata ihan himona ja töitä hän pystyy tekemään käytännössä kaiken etänä. Lapset on jo isompia.
Olisko sulle OK, että mies asuu osan talvesta esim. Kanarian saarilla? En minäkään pidä siitä, että ollaan talvessa pitkässä erossa, mutta en nyt miestä jättämässäkään ole tämän takia. Mies rakastaa kuumuutta ja golffaamista.
Kommentit (22)
Ei olisi koska jokainen tuntemani näin elävä mies harrastaa muita suhteita. Ihan jokainen.
Tietysti. Jos haluaisin pidemmän aikaa olla ulkomailla niin olisin. Minua ei mies komentelisi enkä hänen lupaa tarvitsisi. Sama pätee mieheen. Asioista ja ajankohdista toki sovitaan siten, että se ei arkea haittaisi koska meillä on huollettavia lapsia.
Miksikäs ei. Neljän seinän sisällä keskenään kyyhöttäminen vuodesta ja paitana ja perseenä jatkuvasti kulkeminen tappaa hyvätkin parisuhteet ennen pitkää.
Ei, ellei mies olisi esim. rauhanturvatehtävissä ja palkka kilahtaisi yhteiselle tilille. Tässä tietenkin säännölliset kotilomat.
Vierailija kirjoitti:
Miksikäs ei. Neljän seinän sisällä keskenään kyyhöttäminen vuodesta ja paitana ja perseenä jatkuvasti kulkeminen tappaa hyvätkin parisuhteet ennen pitkää.
vuodesta *toiseen
Joo, mä voisin muuttaa sen kanssa ulkomaille ja tehdä etätöitä sen ajan. Ei sekään olisi ongelma, jos itsekseen haluaisi asua.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ellei mies olisi esim. rauhanturvatehtävissä ja palkka kilahtaisi yhteiselle tilille. Tässä tietenkin säännölliset kotilomat.
Tietenkin, koska nainen haluaa hyötyä miehestä rahallisesti 365 päivää vuodessa.
Miksi tarvitsisin suhdetta yksinoloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, koska nainen haluaa hyötyä miehestä rahallisesti 365 päivää vuodessa.
Jep, mun palkalla ei meidän kuluja maksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki parempi työ, kouluttaudu, näe vaivaa.
En kestäisi, jos en samalla itsekin pääsisi lämpimään talveksi. Jos taas hän haluaisi mennä napajäätikölle pilkkimään, niin sitten saisi mennä, enkä olisi kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki parempi työ, kouluttaudu, näe vaivaa.
Ei onnistu enää tässä vaiheessa. Voin tietysti ottaa eron, laitetaan kaikki myyntiin ja rahat puoliksi. Mitä luulet kumpi siinä häviäisi?
Sopisi vaikka meille 4 pientä lasta, yks vähemmän huollettavaa.
2 -3 kk ulkomailla tuntuu sopivan paremmin kuin 1 vko:n loma kavereiden kanssa. AV palsta jaksaa aina yllätttää.
Jos oikeasti lapset ovat niin isoja tai mies niin avuton kotona, ettei olisi minulle olennaisetsi lisätyötä miehen poissaolosta, ja voisin luottaa mieheen, olisi mulle ok. Vastapainoksi mies saisi tietenkin ottaa enemmän vastuuta jossain muussa vaiheessa ja minä saisin myös olla yksin ja tehdä mitä haluan. Lapset voisivat ehkä joku talvi olla miehen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti lapset ovat niin isoja tai mies niin avuton kotona, ettei olisi minulle olennaisetsi lisätyötä miehen poissaolosta, ja voisin luottaa mieheen, olisi mulle ok. Vastapainoksi mies saisi tietenkin ottaa enemmän vastuuta jossain muussa vaiheessa ja minä saisin myös olla yksin ja tehdä mitä haluan. Lapset voisivat ehkä joku talvi olla miehen mukana.
Lapset puoli kautta pois koulusta?
No vaikea kuvitella tilannetta, jossa mies haluaisi minusta välttämättä eroon 2-3 kk:ksi vuodessa. Eiköhän suhde vetelisi tuossa vaiheessa viimeisiään. Yhdessä voitaisiin kyllä mennä, voisi itse asiassa kovastikin kiinnostaa kunhan talolainat on maksettu.
Vierailija kirjoitti:
2 -3 kk ulkomailla tuntuu sopivan paremmin kuin 1 vko:n loma kavereiden kanssa. AV palsta jaksaa aina yllätttää.
Ei ole mitenkään mahdollista, että ketjuun vastaa eri ihmiset? Sitäpaitsi kattaus on tässä kysymyksessä erilainen.
Vierailija kirjoitti:
miksi sinun pitäisi saada tuhlata miehen rahat turhuuteen?
Olis se. Voisin tosin haluta itse mukaan.