Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko sulle OK, että mies elää 2-3kk vuodesta ulkomailla?

Vierailija
07.07.2020 |

Mies ei tykkää talvesta, tykkää golffata ihan himona ja töitä hän pystyy tekemään käytännössä kaiken etänä. Lapset on jo isompia.
Olisko sulle OK, että mies asuu osan talvesta esim. Kanarian saarilla? En minäkään pidä siitä, että ollaan talvessa pitkässä erossa, mutta en nyt miestä jättämässäkään ole tämän takia. Mies rakastaa kuumuutta ja golffaamista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Jos haluaisin pidemmän aikaa olla ulkomailla niin olisin. Minua ei mies komentelisi enkä hänen lupaa tarvitsisi. Sama pätee mieheen. Asioista ja ajankohdista toki sovitaan siten, että se ei arkea haittaisi koska meillä on huollettavia lapsia. 

No, meillä on kolme alaikäistä lasta, ja totta hemmetissä meillä pitää "kysyä lupa" jos aikoo lähteä kuukausitolkulla reissuun. En minä näe siinä mitään komentelua, omistamista tai kiusantekoa. Jos haluaa olla vapaa kuin taivaan lintu niin jättää ne lapset hankkimatta. Ihme porukkaa nykyaikana, kun mistään ei pitäisi edes lapsiperheessä joutua tekemään kompromissia tai se on heti kauheaa määräilyä ja kyykyttämistä.

Vierailija
22/22 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti lapset ovat niin isoja tai mies niin avuton kotona, ettei olisi minulle olennaisetsi lisätyötä miehen poissaolosta, ja voisin luottaa mieheen, olisi mulle ok. Vastapainoksi mies saisi tietenkin ottaa enemmän vastuuta jossain muussa vaiheessa ja minä saisin myös olla yksin ja tehdä mitä haluan. Lapset voisivat ehkä joku talvi olla miehen mukana. 

Lapset puoli kautta pois koulusta?

Opiskelu kotona itsenäisesti tai koulun antamien ohjeiden perusteella tai paikallisessa koulussa tai etäopintoina. Vaatii vähän järjestelyjä ja siksi se olisikin todennäköisesti kertaluonteinen reissu lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla