Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitsen alkoholia ennen kuukautisia

Vierailija
07.07.2020 |

Muuten ei ole mitään himoa alkoholiin, mutta päivää ennen menkkoja alkoholin himo on aivan järkyttävä. Ja jos teen sen virheen että juon, mulla ei oo minkäänlaista kontrollia siinä kuinka paljon juon. Normaalisti pystyn ottamaan yhden esim. saunan jälkeen, mutta jos nyt sen yhden ottaisin olis pakko saada lisää ja lisää kunnes oksennan ja ripuloin. Olen gynelle tästä puhunut sekä omalle lääkärille mutta he sanovat vaan että kokeile syödä suklaata ja rautatabletteja tai löytää jokin muu himon kohde. Ei ne auta mitään. Jotain mun elimistö koittaa tuolla viinan himolla viestittää, mutta mitä. Viini on ehkä se kaikkein pahin himon kohde ja tyydyttää parhaiten sen olotilan mikä on. Onko kellään muulla tälläisia himoja ennen menkkoja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, makea ja alkoholi himottaa PMS-vaivoissa aivan sairaasti. Yleensä hyväksyn vaan itselleni sen, että syön ja juon. Kunhan töihin pääsen, se riittää. 

Ei siinä himossa sen ihmeempää viestiä ole (mun gynen mukaan) kuin että hormonitasapaino on kierrossa sellaisessa vaiheessa, että alkoholi oloa helpottaa. Kuulemma sama tulee sitten kun vaihdevuosien lähestyessä hormonitasot laskee, voi alkaa alkoholi himottaa samalla tavalla jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla