Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyköhän Lontoon vahamuseossa enää ihmisiä yhtä paljon kuin joinakin männävuosina? Ketä kiinnostaa nähdä julkkiksista tehtyjä vahanukkeja,

Vierailija
07.07.2020 |

jotka vieläpä näyttävät aina vähän kököiltä.

Oletteko käyneet? Siis Madame Tussaud'sissa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt, koska pääsymaksu oli älytön, tyyliin jotain 40€ (10 v sitten)

Vierailija
2/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman elämyksen voi kokea Mikkelin Visulahdessa. Onko Tussaudilla edes Spedeä ja Donneria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa näyttävät hyviltä. Viihdyttiin todella hyvin. Varmaan vähän vaikea paikka kaikesta negatiivista etsiville joita suomessa riittää.

Vierailija
4/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Lontoossa ollut mutta asuessani Kanadassa tutustuin siellä paikalliseen vahamuseoon ja siellä oli hienoa. Otin paljon kuvia.

Vierailija
5/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on se nuken tekemisen taito ja taidokkuus, jota sinne mennään ihailemaan, eikä mitkään historian hahmoja palvomaan  tai tämän päivän julkkiksia ihailemaan.

(toki hahmojen museon galleriassa  pitää olla tunnettuja, että yleisö ne niistä nukeista heti tunnistaisi)

Vierailija
6/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman elämyksen voi kokea Mikkelin Visulahdessa. Onko Tussaudilla edes Spedeä ja Donneria?

Spede oli ainakin -96 kun kävin visulahdessa 8 -vuotiaana.

Vierailija
7/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noin 10v sitten vastaavassa. Oli ihan kiva elämys ja silloin paljon porukkaa. Ei minusta kuitenkaan mikään must-see-juttu.

Vierailija
8/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Visulahden vahanuket on kyllä aika jäätäviä, veikkaan että Tussaudilla saa rahoilleen ihan pikkasen enemmän vastinetta.

Vierailija
9/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madame Tussaud'lle on edelleen pitkät jonot ja liput kannattaa varata etukäteen.  Siis normaalioloissa, ei näin korona-aikana 

Itse olen käynyt viimeksi joskus 90-luvulla mutta olen siinä lähellä duunissa joten kävelen ohi melkein päivittäin.

Vierailija
10/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän kauan sinne jonotettiin, en muista. Mutta kauan. Kävin lapsena ja silloin siellä oli hauskaa. Mutta lapsethan tykkäävät nukeista. Muistan hengittävän prinsessa ruususen.

Vierailija
11/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuonna -88 kun olin teini. Silloin oli hauskaa ottaa kuvia itsestä "julkkisten" kanssa.

Enää en menisi, nyt kiinnostaa ihan muut kohteet.

Vierailija
12/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet Lontoon museot ovat nykyisin ilmaisia. Sen verran kiinnostavaa katsottavaa muutaman päivän reissulla viime syksynä riitti, ettei kiinnostanut maksaa monen kymmenen punnan pääsymaksua Madame Tussaudsiin, jossa olen joskus aiemmin käynytkin, nyt mukana oli henkilö, jolle se olisi ollut uusi elämys, mutta menemättä jäi.

Vierailija
13/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse käynyt, mutta Lontoossa liikkuessani olen mennyt paikan ohi pari kertaa, ja jono oli valtavan pitkä. Eli kannattaa varata liput etukäteen, jos mahdollista.

Dublinissa olen käynyt vahamuseossa, enkä henkilökohtaisesti tykännyt. Tavallaan kun on nähnyt ja nauranut pari nukkea, jutun juju on jo koettu. Tuo Lontoon vahamuseo on kuitenkin käsittääkseni erilainen siinä mielessä, että siellä on kaikkea muutakin siinä sivussa ja esillepano näyttävämpi kuin esim. Dublinissa.

Ja kuten joku sanoi, Lontoossa on paljon ilmaistakin nähtävää. Itsellä kun ei ole kovin paljon rahaa, nautin tällaisista kohteista, kuten katedraaleista ja Lontoon museoista, joihin on vapaa pääsy. Etenkin British Museumia suosittelen. Sisäänpääsy oli ainakin ennen ilmainen.

Vierailija
14/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja myös berliinissä selä New Yorkissa. Ovat hyvin tehtyjä ja kivoja. Siitä rahastuksen yrityksestä valokuvien kanssa en tykkää, muuten kyllä

Vierailija
15/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja nuket oli tosi taitavasti tehty.

En joutunut jonottamaan ja oli muuten mukava reissu.

Vierailija
16/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt Berliinissä.

Ihan jees

Vierailija
17/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava tsekata läpi kerran. Nuket hyvin aidon näköisiä, ja vaunussa tehtävä kierros Lontoon historian läpi taidokas myös, siinä liikkuvia nukkeja.

Vierailija
18/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vuosia sitten, kun asuin Lontoossa. Kyl se ihan käymisen arvoinen paikka on, liput tosin nykyään sikakalliit.

Vierailija
19/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joskus siellä takana. Kauhea jono koko ajan. Herlokki Solmunen asuu siinä naapurissa.

Vierailija
20/22 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten kävin. Tuollahan on kaikkea muutakin kun ne vahanuket. Tosi kiva paikka oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme