Esko Eerikäinen. Panisitko?
On minusta kyllä aika täydellinen pakkaus. Turhaan Martina volisi..
Kommentit (29)
Jos pesis ne meikit naamastaan ja putsaisi lakat kynsistään, niin en ehkä potkaisisi sängystä.
En. Kaveriani se on pannut bytheway. Ihan ok:n oloinen tyyppi mutta ei ole ulkoisesti sellainen josta pidän ja julkkistyrkkyys ei ole turn on.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 22:37"]
en todellakaan. ei voisi taas olla kauempana mun unelmamiehestä :) lihakset, tatuoinnit, mustaksi värjätty tukka, revityt farkut ja ed hardy ei vetoa muhun lainkaan.
[/quote]
Tässä kiteytetty olennaisimmat asiat. Eli ei kiihota, todellakaan. Akkamainen mies kynsilakkoineen ja mukarokkaavine asusteineen. Lisäksi ne tatuoinnit vain vanhenevan miehen kropassa on niin WT. Minulle vain miesten kynsilakat, hiusten värjäykset, tatuoinnit, korut ja meikit miesten yllä on jotain niin naismaista, ei muuta kuin hamepäälle vaan.
Panisin. Kerrassaan ihana mies! <3
Iso lapsi. Millainen 40 v pukeutuu farkkuihin ja lippalakkiin?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 22:37"]
en todellakaan. ei voisi taas olla kauempana mun unelmamiehestä :) lihakset, tatuoinnit, mustaksi värjätty tukka, revityt farkut ja ed hardy ei vetoa muhun lainkaan.
[/quote]
Tässä kiteytetty olennaisimmat asiat. Eli ei kiihota, todellakaan. Akkamainen mies kynsilakkoineen ja mukarokkaavine asusteineen. Lisäksi ne tatuoinnit vain vanhenevan miehen kropassa on niin WT. Minulle vain miesten kynsilakat, hiusten värjäykset, tatuoinnit, korut ja meikit miesten yllä on jotain niin naismaista, ei muuta kuin hamepäälle vaan.
[/quote]
mä luettelin nuo jutut tuolla, ja pakko nyt sanoa että mua ei yhtään haittaa naismaisuus/feminiinisyys miehessä vaikka ihan hetero olekin, mutta jotenkin tuo esko on sellaisella wt-tavalla äijä, joka ei vetoa muhun ollenkaan.
Tuskin, hänessä ei ole juuri mitään minuun vetoavaa. Toisaalta olen joskus tuntenut f2f-tavatessani miehiä uskomattoman voimakasta vetoa sellaista miestä kohtaan, joka "paperilla" ei olisi makuuni. Voisi siinä niin käydä hänenkin kanssaan.
Ja eri asiahan on, että panisiko hän minua XD
Ei ole kyllä yhtään miehekäs eli en
Ettekö te näe sitä MIESTÄ kaiken sen kynsilakan, meikin, lippiksen ja muun alla? Itse näen aika täydellisen pakkauksen, tunteineen päivineen. Ihana!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 23:01"]
[/quote]
Jos menet joskus jenkkeihin niin huomaat, että kaikki mustat. Niitä on PALJON!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 23:05"]
Ettekö te näe sitä MIESTÄ kaiken sen kynsilakan, meikin, lippiksen ja muun alla? Itse näen aika täydellisen pakkauksen, tunteineen päivineen. Ihana!
[/quote]
Nyt puhuttiin PANEMISESTA, eikä mistään tunteista. Kaksi aika eri asiaa :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 23:01"]
[/quote]
Jos menet joskus jenkkeihin niin huomaat, että kaikki mustat. Niitä on PALJON!
[/quote]En mene jenkkeihin. Lapsellinen olemus ei kiinnosta.
Täytyy sanoa, että Esko on todella mukava ja asiallinen mies, jos tuntee hänet. En seksuaalista vetovoimaa tunne kyllä häntä kohtaan yhtään.
Esko on todella kaukana miesmaustani, mutta kun olen katsellut noita isku kolumbiaan ym ohjelmia joitakin jaksoja, täytyy sanoa, että erittäin sympaattiselta mieheltä tuntuu tämä Esko.
En panisi, jotenkin niin vastenmielinen.
Mutta Maunoa panisin.
Luonteeltaan vaikuttaa ihan mukavalta, mutta ulkoinen habitus on jotain niin limaista ja oksettavaa että en panisi. Tatuoinnit ei minua haittaa, Eerikäisessä on vain "se jokin" mikä ällöttää. Luultavasti se, että hän yrittääliikaa vaikuttaa parikymppiseltä, vaikka ikää onkin tuplasti enemmän. Eerikäinen muuten yrittää piilottaa kaljuaan, sekin on inhottavan näköistä.