Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa Tinderin hyviä ja huonoja puolia!

Vierailija
07.07.2020 |

Eli jäin sinkuksi 2 viikkoa sitten (suhde kesti noin 2,5v) ja nyt mietin että pitäskö iteki mennä Tinderiin. En oo siis ikinä ollu ja oon kuullu kavereilta sekä hyvää että huonoa. Ja tarkennuksena en oo ainakaan vielä ettimässä mitään vakavaa vaan jotain kevyempää. Ja tosiaan oon 23v nainen. :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et etsi mitään ainakaan puoleen vuoteen, ole itseksesi eron jälkeen.

Vierailija
2/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et etsi mitään ainakaan puoleen vuoteen, ole itseksesi eron jälkeen.

Ajatus puolesta vuodesta ilman mitään sutinaa on kyllä vähän lannistava 🙈

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvi kuluu soutamalla.

Vierailija
4/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää, kevyttä seuraa helpolla.

Huonoa, takertujat.

Vierailija
5/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää, kevyttä seuraa helpolla.

Huonoa, takertujat.

Kiitos vastauksesta!

Ap

Vierailija
6/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen kolmesti saanut sukupuolitaudin tinderin kautta. Ja miehet aina katoaa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
7/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen kolmesti saanut sukupuolitaudin tinderin kautta. Ja miehet aina katoaa ennemmin tai myöhemmin.

Auts varsinki toi sukupuolitauti... Toisaalta kumi ratkasis sen.

Vierailija
8/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää se että siellä on paljon miehiä mutta kukaan ei-toivottu ei voi ottaa yhteyttä vaan ainoastaan ne joista tykkäät. Huonoa että aika harva etsii mitään vakavaa.

Vierailija
9/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi annat paljaalla jollekin tuntemattomalle? kor tonki on keksitty!

Vierailija
10/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tä on varmaan oikeesti kätevää. Ja mulle toi ei vakavakin sopis kun mitään vakavaa en tässä tilanteessa halua :)

Ap

Vierailija
11/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää se että siellä on paljon miehiä mutta kukaan ei-toivottu ei voi ottaa yhteyttä vaan ainoastaan ne joista tykkäät. Huonoa että aika harva etsii mitään vakavaa.

Oho lainaus jäi, äskeinen vastaus siis tähän

Ap

Vierailija
12/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo saada kontakti toiseen ihmiseen menemättä baariin. Tämä hyvä että huono puoli. Koska kontaktin saa niin helpolla voi toisesta nopeasti tehdä johtopäätöksensä ja siirtyä seuraavaan. Osa syyllinen tähän on myös ihmisten huonot kuvat. Kun todellisuudessa et huomaisi koko ihmishä mitenkään, niin Tinderissä hän voi näyttää hyvinkinkiinnostavalta. Totuus paljastuu sitten treffeillä ja mietitkin koska kehtaisi lähteä,

Vierailija
13/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia: helppo asentaa

Huonoja puolia: ei toimi :(

Vierailija
14/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo saada kontakti toiseen ihmiseen menemättä baariin. Tämä hyvä että huono puoli. Koska kontaktin saa niin helpolla voi toisesta nopeasti tehdä johtopäätöksensä ja siirtyä seuraavaan. Osa syyllinen tähän on myös ihmisten huonot kuvat. Kun todellisuudessa et huomaisi koko ihmishä mitenkään, niin Tinderissä hän voi näyttää hyvinkinkiinnostavalta. Totuus paljastuu sitten treffeillä ja mietitkin koska kehtaisi lähteä,

Joo tän voin kyllä uskoa 🤔 mietityttää ite myös jos tulee paljon tuttuja vastaan että onko kiusallista

Ap

Vierailija
15/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joka toivoisin löytäväni jotain ns. vakavampaa ja pysyvämpää. - Minua Tinderissä aatteluttaakin sen "pano sovelluksen" maine. Mutta myös se, että luulen sen pelaavan paremmin isommissa kaupungeissa kuin omassa kotikunnassani, joka on korkeintaan keskikokoinen paikka ja valtaosa sinkuista vähemmän kouluja käyneitä miehiä ja sinkkunaiset paljossa, vähintään  eri ikäluokkaa  kuin minä, joka olen päätynyt paikkakunnalle lähinnä sattumalta (= työn perässä) eli pysyvämmät ihmissuhteet paikallisten kanssa puuttuu minulta yleisemminkin.).

Toki voin lähteä kauemmaksikin treffeille mutta mien vakuuttaa toinen, että haen muutakin kuin hetken huumaa.  

Vierailija
16/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättinä naisena kokemus on, että seksiä saa sieltä pyytämättä eli jos se kiinnostaa niin sen kun valitset ok panon itsellesi. Jotta toimii täytyy sun olla myös normisosiaalinen ja aloitteellinen + tunnistaa ok panot.

Tosin säätäminen ei ole minkään arvoista vain säätämisen vuoksi ja senhän vuoksi "kevyet" suhteet eivät toimi käytännössä. Joko ne ovat kuormittavaa ajanhukkaa tai ihastut. Kun ihastut ei suhde ole enää pelkästään kevyttä ajanviettoa vaikka et haaveilisi yhteisestä tulevaisuudesta. Toivot kuitenkin teidän merkitsevän jotain toisillenne.

Negatiivista on, että Tinder tekee ihmisistä kyvyttömiä keskittymään edes yhteen potentiaalisista kumppaneista kunnolla, joten varmaa on, että mies vilkuilee liikaa vähän kaikenlaisia naisia treffienne välissä. Teet arvatenkin samaa itsekin, yrität pitää montaa rautaa tulessa. Jäljelle jää yksinäisyys ja ikävä. En suosittele, älä mee tinderiin

Vierailija
17/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nättinä naisena kokemus on, että seksiä saa sieltä pyytämättä eli jos se kiinnostaa niin sen kun valitset ok panon itsellesi. Jotta toimii täytyy sun olla myös normisosiaalinen ja aloitteellinen + tunnistaa ok panot.

Tosin säätäminen ei ole minkään arvoista vain säätämisen vuoksi ja senhän vuoksi "kevyet" suhteet eivät toimi käytännössä. Joko ne ovat kuormittavaa ajanhukkaa tai ihastut. Kun ihastut ei suhde ole enää pelkästään kevyttä ajanviettoa vaikka et haaveilisi yhteisestä tulevaisuudesta. Toivot kuitenkin teidän merkitsevän jotain toisillenne.

Negatiivista on, että Tinder tekee ihmisistä kyvyttömiä keskittymään edes yhteen potentiaalisista kumppaneista kunnolla, joten varmaa on, että mies vilkuilee liikaa vähän kaikenlaisia naisia treffienne välissä. Teet arvatenkin samaa itsekin, yrität pitää montaa rautaa tulessa. Jäljelle jää yksinäisyys ja ikävä. En suosittele, älä mee tinderiin

Hmm ihan hyvä näkökulma. Mulla kyllä kokemusta 3v sitten seksisuhteesta tutun kanssa, mikä toimi ihan hyvin. Alkuun olin hiukan ihastunut, mutta se meni kyllä ohi kun ei tavattu kauhean usein. Ja missään vaiheessa en halunnut parisuhteeseen kyseisen henkilön kanssa. Jotakin tämäntyyppistä järjestelyä voisin kokeilla uudelleen. Ja en tiedä omasta mielestä säätäminenkim voi olla ihan hauskaa kunhan kumpikaan ei elättele toiveita enemmästä. Voittaa se ainakin tämän yksin kotona kökkimisen..

Ap

Vierailija
18/18 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et ole ainoa nainen, jolle ei niin sitova ja lopullinen treffailu kävisi. Valitettavasti miehet eivät ymmärrä naisia ja päästessään naisen suosioon (tasavertaisesti sänkyyn) alkavat miehet kuvitella, että nainen on heihin sokeasti rakastunut ja suunnittelee salaa yhteistä tulevaisuutta pikkuineen. Mies alkaa ylimieliseksi ja töykeäksi eikä sinuakaan enää kiinnosta säätää hänen kanssaan. Jos sinulla ei ollut mitään tunteita niin et menetä muuta kuin muutaman viikonlopun kun mies temppuilee. Jos oli jotain tunteita niin tulee paha mieli. Mies nimittäin alkaa panostaa muuhun kuin sinun säpinääsi heti kun on saanut (päähänsä että olet in love). Sulla on ollut seksisuhde, joka toimi "ihan hyvin"... Eli ei kovin hyvin ja tinder-deitin kanssa toimii vielä vähemmän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan