Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi kassojen hihnoille on tuotu kapulat takaisin!

Vierailija
07.07.2020 |

Vaan onhan siinä teille hysteriahuoraajille jo paniikin paikka 😂😂😂

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saisi olla kokonaan pois nyt ja aina. Ilman mitään korona-ajatuksia, mua on aina ärsyttänyt ihmiset, jotka tulee siihen niskaan hönkimään ja tuuppimaan. Hirveä hätä, mutta kun se edelläolijan niskaan hönkiminen  ei nopeuta sitä kaupasta ulospääsyä mitenkään. 

Sitten yleensä tää niskaanhönkijä jää kassalla useaksi minuutiksi arpomaan että missähän sivutaskussa se kortti olikaan ja sen lapset konttaa siellä pakkauspäässä minun ostosten seassa. Kaupassakäynti oli yhtä juhlaa silloin kun ihmiset vielä varoi koronaa. Nyt taas eletään kuin pellossa. 

Vierailija
22/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuollaanko siellä taas pusseja ja laitetaan kapulaa takaatulevalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen paniikki siinä kassalla on? Varsinkin iäkkäämmät naishenkilöt ovat parhaimmissa tapauksissa työntäneen edellä olevan ostoksia kasaan sillä kapulalla. Mikä ristuksen hätä on saada ne ostokset siihen hihnalle?

Vierailija
24/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan toiselta puolen, kun sitä kapulaa ei ole, niin ihmiset laittavat ostokset vaan toisen perään ilman mitään väliä. Siinä se aika sitten meneekin kun selvitellään että mikä on maito on kenenkin. Kun tietenkään sitä ei voida sanoa siinä tilanteessa. Tai ostokset vedetään kahdessa erässä kun väliin jää aukko ja maksun jälkeen ihmetellään missä on osa ostoksista.

Kapulat takaisin vaan ja pleksit mäelle.

Vierailija
25/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mie luen ton otsikon aina "kissojen hinnalle..."

Vierailija
26/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja muutamaa ulkomailta tullutta ystävääni on ärsyttänyt muutenkin tämä "kapularaivo". Ulkomailla ei moista ole vaan siellä yhteispeli ja palvelu pelaa eikä ole tarvetta moiselle kyyläykselle. Ystäväni sanonut että takana tuleva lyönyt kapulan väliin raivolla kun ulkomainen ystäväni ei ole sitä useinkaan tajunnut. Saman kohdannut itse joskus. En ole kapulaa laittanut jos takaa ei ole ollut tulossa ketään (turhaa kassan nostella sitä edes takas) niin eiköhän siihen joku juokse ja heti ekana kapula on se pääasia. Itse olen tullut jonkun perässä niin olen ihan vaan jättänyt välin ostoksiin enkä ole jaksanut kapulaa laittaa. Eikö se ole pääasia että ostokset erottaa eikä se että siinä se kapula on?

Vierailija
27/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio koskea niihin enää koskaan. Jos joku kapuloita rattaisiinsa tarvitsee, käyttäköön niitä ihan itse. Sellaisia pöpöpesiä, ettei tosikaan! Niitä ikinä puhdisteta.