Onneksi kassojen hihnoille on tuotu kapulat takaisin!
Vaan onhan siinä teille hysteriahuoraajille jo paniikin paikka 😂😂😂
Kommentit (27)
Kyllä tänne kohta tulee joku paniikissa kirjoittamaan että ne tappavat :))
Itse en arvosta ollenkaan. Nyt taas jokainen hätähousu luulee että voi taas huoletta tunkea tappituntumalle sähläämään sen kapulan kanssa, kurottaen sitä omien ostosteni päältä. Olisin halunnut että kapulasirkukselle olisi saatu stoppi. Toivottavasti edes pleksit pysyvät kassojen edessä.
Muutenkin niiden poistaminen oli jotenkin hyödytöntä. Ihmiset koskevat samoihin ostoskorien sankoihin ja ostoskärryjen kädensijoihin, joten ei kapuloiden poistaminen enää paljon hyödytä.
Ei meidän lähikaupassa. Siellä on vielä pleksit ja käsidesitkin paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en arvosta ollenkaan. Nyt taas jokainen hätähousu luulee että voi taas huoletta tunkea tappituntumalle sähläämään sen kapulan kanssa, kurottaen sitä omien ostosteni päältä. Olisin halunnut että kapulasirkukselle olisi saatu stoppi. Toivottavasti edes pleksit pysyvät kassojen edessä.
Tulihan se hysteerinen_huara_ sieltä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en arvosta ollenkaan. Nyt taas jokainen hätähousu luulee että voi taas huoletta tunkea tappituntumalle sähläämään sen kapulan kanssa, kurottaen sitä omien ostosteni päältä. Olisin halunnut että kapulasirkukselle olisi saatu stoppi. Toivottavasti edes pleksit pysyvät kassojen edessä.
Tulihan se hysteerinen_huara_ sieltä 😂
Ja älykkö löysi se heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän lähikaupassa. Siellä on vielä pleksit ja käsidesitkin paikallaan.
Meidän lähikauppaan tuli kapulat mutta niitä ei kukaan käytä. Pikkuostoksille otan oman korin mukaan, ostoskärrin kahvat saa kunnon käsidesikylvyn.
Mun mielestä käsidesit voisivat hyvin jäädä kauppoihin.
Meillekin palautu...mutta kun mä jään yksin vuoroon, mä nakkaan ne piiloon😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän lähikaupassa. Siellä on vielä pleksit ja käsidesitkin paikallaan.
Meidän lähikauppaan tuli kapulat mutta niitä ei kukaan käytä. Pikkuostoksille otan oman korin mukaan, ostoskärrin kahvat saa kunnon käsidesikylvyn.
Kai tiedät että minulla on pientä yskää ja lämpöä ja koskettelen samoja tuotteita joita sinä ostat?
Minusta oli kivaa kun ei ollut kapuloita. Aina on jotenkin ahdistanut, kun joku on tullut melkein kylkeen tai selkään kiinni. Ihan kuin pääsisi nopeammin pois tai jotain?
Kyllä vain. Nyt voi taas kopautella muita asiakkaita otsaan sillä kapulalla.
En ole koskaan oikein ymmärtänyt kapula-aivoja. Jätän välin edellisen ostoksiin ja ostoslaatikon ostosteni jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin niiden poistaminen oli jotenkin hyödytöntä. Ihmiset koskevat samoihin ostoskorien sankoihin ja ostoskärryjen kädensijoihin, joten ei kapuloiden poistaminen enää paljon hyödytä.
No nyt ne käy putsaamassa niitä kapuloita päivittäin, näkyy sunkin ruuan hinnassa tuo lisätyö.
Meidän lähikaupassa on kapuloiden lisäksi vielä ne lattiatarrat. Mikään ei voi mennä pieleen, jos ei nyt ihan tampio ole.
Olen kyllä pärjännyt todella hyvin ilmankin. Mikään pakko ei ole tunkea heti perään ostoksia paniikissa.
Hyvin pärjättiin ilmankin, joten en ymmärrä miksi ne piti heti palauttaa. Vähemmän kun käpälöitiin kaikki kaikkea, niin heti vähenivät myös flunssat ja mahataudit.
Tämä.