Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi kassojen hihnoille on tuotu kapulat takaisin!

Vierailija
07.07.2020 |

Vaan onhan siinä teille hysteriahuoraajille jo paniikin paikka 😂😂😂

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
2/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne kohta tulee joku paniikissa kirjoittamaan että ne tappavat :))

Vierailija
4/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en arvosta ollenkaan. Nyt taas jokainen hätähousu luulee että voi taas huoletta tunkea tappituntumalle sähläämään sen kapulan kanssa, kurottaen sitä omien ostosteni päältä. Olisin halunnut että kapulasirkukselle olisi saatu stoppi. Toivottavasti edes pleksit pysyvät kassojen edessä.

Vierailija
5/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin niiden poistaminen oli jotenkin hyödytöntä. Ihmiset koskevat samoihin ostoskorien sankoihin ja ostoskärryjen kädensijoihin, joten ei kapuloiden poistaminen enää paljon hyödytä.

Vierailija
6/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän lähikaupassa. Siellä on vielä pleksit ja käsidesitkin paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en arvosta ollenkaan. Nyt taas jokainen hätähousu luulee että voi taas huoletta tunkea tappituntumalle sähläämään sen kapulan kanssa, kurottaen sitä omien ostosteni päältä. Olisin halunnut että kapulasirkukselle olisi saatu stoppi. Toivottavasti edes pleksit pysyvät kassojen edessä.

Tulihan se hysteerinen_huara_ sieltä 😂

Vierailija
8/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5+/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en arvosta ollenkaan. Nyt taas jokainen hätähousu luulee että voi taas huoletta tunkea tappituntumalle sähläämään sen kapulan kanssa, kurottaen sitä omien ostosteni päältä. Olisin halunnut että kapulasirkukselle olisi saatu stoppi. Toivottavasti edes pleksit pysyvät kassojen edessä.

Tulihan se hysteerinen_huara_ sieltä 😂

Ja älykkö löysi se heti.

Vierailija
10/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän lähikaupassa. Siellä on vielä pleksit ja käsidesitkin paikallaan.

Meidän lähikauppaan tuli kapulat mutta niitä ei kukaan käytä. Pikkuostoksille otan oman korin mukaan, ostoskärrin kahvat saa kunnon käsidesikylvyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä käsidesit voisivat hyvin jäädä kauppoihin.

Vierailija
12/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin palautu...mutta kun mä jään yksin vuoroon, mä nakkaan ne piiloon😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän lähikaupassa. Siellä on vielä pleksit ja käsidesitkin paikallaan.

Meidän lähikauppaan tuli kapulat mutta niitä ei kukaan käytä. Pikkuostoksille otan oman korin mukaan, ostoskärrin kahvat saa kunnon käsidesikylvyn.

Kai tiedät että minulla on pientä yskää ja lämpöä ja koskettelen samoja tuotteita joita sinä ostat?

Vierailija
14/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kivaa kun ei ollut kapuloita. Aina on jotenkin ahdistanut, kun joku on tullut melkein kylkeen tai selkään kiinni. Ihan kuin pääsisi nopeammin pois tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Nyt voi taas kopautella muita asiakkaita otsaan sillä kapulalla. 

Vierailija
16/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein ymmärtänyt kapula-aivoja. Jätän välin edellisen ostoksiin ja ostoslaatikon ostosteni jälkeen.

Vierailija
17/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin niiden poistaminen oli jotenkin hyödytöntä. Ihmiset koskevat samoihin ostoskorien sankoihin ja ostoskärryjen kädensijoihin, joten ei kapuloiden poistaminen enää paljon hyödytä.

No nyt ne käy putsaamassa niitä kapuloita päivittäin, näkyy sunkin ruuan hinnassa tuo lisätyö.

Vierailija
18/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa on kapuloiden lisäksi vielä ne lattiatarrat. Mikään ei voi mennä pieleen, jos ei nyt ihan tampio ole.

Vierailija
19/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pärjännyt todella hyvin ilmankin. Mikään pakko ei ole tunkea heti perään ostoksia paniikissa.

Vierailija
20/27 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjättiin ilmankin, joten en ymmärrä miksi ne piti heti palauttaa. Vähemmän kun käpälöitiin kaikki kaikkea, niin heti vähenivät myös flunssat ja mahataudit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi