VAPPUPÄIVÄ!! Mitä teitte tänään??
Kommentit (21)
Itkin koko perkeleen päivän. Suru on niin kova että henki kohta lähtee.
Ajettiin 40 kilsaa/suunta hakemaan jäätelöä. Jotain piti kehittää siivoamisen lisäksi.
Tein ylitöitä. Paha ruuhka, joka helpottaa jo ensi viikolla, mutta vähän piti vielä pinnistää. Ruokaa laitoin myös. Harmillista kyllä, en ehtinyt lainkaan ulos, ja nyt aurinko ehti jo mennä pilveen.
Oltiin koko perheen voimin metsätöissä. Kaikilla oli kivaa ja ekaa kertaa lasten kanssakin sujui metsätyöt jo aika tehokkaasti. Vanhin lapsista jo kasasi rankoja ja nuoremmat leikkivät lähellä. Vanhemmat saivat sahata sahoilla tosin taukoja pidettiin tavallista useammin kun lapsista oli kiva syödä eväitä metsässä ja näin homma tuntui heistäkin kivalta.
Sitten käytiin koko porukalla "päiväsaunassa" kun oltiin kylmissään ja likaisia.
Ekaa kertaa kaikki syötiin samanlaisia munkkeja vappuna, JEEEEEE.
Nyt sitten löhöilty kotosalla ja lapset leikkii iloisina.
Erilainen mutta kiva vappu.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 18:29"]
Itkin koko perkeleen päivän. Suru on niin kova että henki kohta lähtee.
[/quote]
No, mitä on tapahtunut?
Musiikin kuuntelua,nauramista,itkemistä,ruokailua sitten vielä grillailua,lasten tavaroiden sekä omien tavaroiden karsimista siivouksen lisäksi.Siinä meidän vappu vaikka uloskin piti mennä mutta eipä ehtiny
Suunnitelma oli ihan toinen, mutta ohjelmanumerona oli lasten oksennusten siivous. Eli ei ihan putkeen menny tämä vappu. Parempi tuuri ensi vuonna.
Nousin aamulla kahdeksan maissa laittamaan aamupalaa. Sen jälkeen tein vähän kotitöitä ja puolen päivän jälkeen korkattiin kuohari pihalla. Aurinko lämmitti ihanasti. Muutama tunti pihalla, sitten syötiin ja nukuttiin parin tunnin päikkärit. Sen jälkeen olen lueskellut ja valmistellut vähän huomisen töitä.
Tulin aamulla töistä ja menin hetkeksi nukkumaan, heräilin puolilta päivin. Mies ja tyttö olivat lähteneet vappukarnevaaleihin mun nukkuessa, mä paistoin sit munkkeja ja laitoin ruokaa. Kun noi tuli kotiin, syötiin ja mentiin naapureille avaamaan parvekekausi muutamalla lasillisella skumppaa. Saunassa käytiin ja nyt toljataan telkkaria. Mä varmaan kohta nukahdan! :D
Typerä kysymys, ryyppäsin tietenkin. Nyt on naama palanut ja olo turvonnut ja väsynyt. Näin sen kuuluu mennä.
Käytiin kävelyllä ja kahvilla Helsingin keskustassa. Oli aikamoinen yllätys, että suositussa kahvilassa Senaatintorin laidalla oli hyvin tilaa, vaikka ihmisiä oli paljon liikkeellä. Loppupäivä on lähinnä vietetty aikaa miehen kanssa, lapsi on enimmäkseen ollut ulkona.
Kävimme aamulla torila. Ostettiin vappuhyrrä yms. ja metrilakua. Lapset kokeilivat karuselliä, nopanheittoa ja liukumäkipomppulinnaa. Kuunneltiin musiikkiesityksiä. Päivällä kotipihalla grillattiin, ulkoiltiin, lähikoululla mm. käytiin pesäpallolyöntejä harjoittelemassa. Ihmeteltiin matoja ja muurahaisia. Trampoliinilla leikittiin. Leivoin pienimmän kanssa kakun, jota syötiin päivällisaikaan kanaruuan jälkeen jälkiruuaksi. Ihan normipäivinä ei meillä yleensä ole jälkiruokaa. Yhden lasin viiniä join tuossa aurinkoa ottaessa kotiupihalla. Mies ei sitäkään. Yksi elokuvakin kerettiin katsoa. Kohta pieni väki menee nukkumaan ja on hetki aikaa kahden luvassa.
Pihan laittoa kesäkuntoon, halkojen kärräämistä halkovarastoon, vein pahveja ja keräyspaperia keräyspisteisiin, pesin pyykkiä, kävin salilla, avattiin grillikausi. Nyt vähän töitä ja sitten tv:n katsomista.
Nukuttiin pitkään, harrastettiin seksiä, syötiin "aamupalaa". Oli ihana ilma, joten kahden maissa lähdettiin kauppatorille käppäilemään, missä oli tietty kamalat jonot jätskikiskoihin. Ja Ärrällä oli onneton valikoima ;-) Käveltiin sitten asematunnelin Alepaan, mistä haettiin jätskit. Kaisaniemen puistossa herkuteltiin jätskeillä ja muutamalla oluella, katseltiin ihmisvilinää. Hakiksen torilta ostin vielä kiskajäätelön, kun jäi niin kaivertamaan! Sitten kotiin, minä otin pienet tirsat ja äsken söin (taas). Nyt datailen varmaan loppuillan ja mietin huomisia koulujuttuja. Hyvä päivä ollut.
Käytiin mun vanhemmilla syömässä ja poikakaverin vanhemmilla pesemässä auto. Tittidii.
Ei niin mitään. Kuoharia, viiniä ja olutta juotu.
Heräsin kello 14 (en edes bilettänyt tai juonut eilen.. univelkaa tais olla), tiskasin ja petasin sängyn, kävin siwassa ja paskansin 2x. Äsken suihkussa ja siinä se olikin.
Heräsin puolenpäivän aikaan hirveässä darrassa. Makasin sängyssä ja tein kuolemaa, kunnes kolmen aikaan sain itseni kammettua lähiravintolaan vappulounaalle (= risotto ja siideri). Kaupasta lisää siideriä ja jätskipaketti, joiden kanssa olen maannut sohvalla, palstaillut ja katsonut paskoja tv-sarjoja Netflixistä.
Pihan laittoa ja elokuvien katselua.
Syötiin aamupäivällä sillibrunssi, sitten lähdettiin koko perheen voimin Kaivopuistoon katsomaan vappuhulinoita, ihana ilma ja paljon juhlijoita :-). Jätskit otettiin Helsingin Jäätelötehtaan kojusta, järkyt jonot :-D.
Sen jälkeen käytiin Linnanmäellä vielä kävelemässä ja katsomassa uusi laite Kyöpelivuoren hotelli, ei menty laitteisiin, oltiin vaan kävelyllä ja syötiin hodarit.
Nyt grillataan kotona. Illlalla varmaan katsotaan vielä joku kokoperheen leffa.
On ollut kiva vappu!