Mä olen niiiin rakastunut!!
Pakko puhua täällä kun ei muualla voi. Olen siis varattu mutta nyt rakastunut toiseen mieheen ja tunne on molemminpuolinen. Aika kovat ajat edessä kun täytyy järjestellä kaikki asiat. Tapaillaan nyt ensin kaikessa rauhassa salaa ja sitten vasta myöhemmin erot yms. Ihana, kutkuttava tunne mahanpohjassa, aivan kuin olisin herännyt eloon taas.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:45"]
Eikö kannattaisi ensin erota? Tai ainakin kertoa miehelle. Ei ole reilua.
[/quote]
Miksi kannattaisi? Elämä ei aina ole reilua.
Been there, done that. Ei muuta kuin lykkyä tykö siihen mitä joudut kestämään jatkossa.
ei tuolle voi oikein mitään. Kaikki etenee vääjäämättä hitaasti siirappijoessa kohti uutta hienoa sokerista elämää, keijujen tanssiessa ympärillä heitellen pähkinöitä ja muita juttuja mitä keijut nyt ylipäätään heittelevät. Riisiä?
Onneksi olkoon ap:lle hienosta rakkaudesta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:48"]
ei tuolle voi oikein mitään. Kaikki etenee vääjäämättä hitaasti siirappijoessa kohti uutta hienoa sokerista elämää, keijujen tanssiessa ympärillä heitellen pähkinöitä ja muita juttuja mitä keijut nyt ylipäätään heittelevät. Riisiä?
[/quote]
Minulla on erittäin realistinen käsitys asioista ja edessä olevista vaikeuksista, usko pois. Silti olen onnellinen tästä asiasta.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:48"]
[/quote]
Minulla on erittäin realistinen käsitys asioista ja edessä olevista vaikeuksista, usko pois. Silti olen onnellinen tästä asiasta.
ap
[/quote]
Se on ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:45"]
[/quote]
Miksi kannattaisi? Elämä ei aina ole reilua.
[/quote]
Eipä kai, mutta sinä voit olla? Riippuu tietysti aiemman suhteen tilasta, mutta olet kai joskus rakastanut sitä entistä
mä en salannut mun exältä mun uutta naista ja hain eroakin 2vk:n päästä, mä tiesin että nyt olen löytänyt sen oikean, nyt ollaan oltu yhdessä melkein 25 vuotta ja suhde on ehkä juuri parhaimmillaan.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 19:36"]
kuka jätti ja kenet?
[/quote]
Ei täs vielä kukaan ole jättänyt ketään.