Olen syönyt kolme viikkoa riisikakkuja, tonnikalaa ja ananasta
Painoni on pudonnut 72 kilosta 63 kiloon.Pituutta 162 cm.Aion olla elokuussa timmi muija Kreikan rannoilla.
Kommentit (29)
Kateelliset laulaa! Hei ovat kuitenkin itse ylipainoisia eivätkä pystyisi samaan kuin sinä.👍🏻
Laihduin myös n 10 kiloa kun söin parin kk ajan vähän ja liikuin paljon, kun piti palata normaaliin ruokavalioon lihoin kilot takaisin.
Miltäköhän ap nykyään näyttää? Luulen, että näihin viiteen vuoteen on mahtunut monta huonoa diettiä.
Tuolla systeemillä et ole timmi vaan laihaläski... eli kun ole laihtunut mutta kuntosi on olematon. Kroppasi roikkuu ja se vasta hirveen näköistä on
Vierailija kirjoitti:
No huh huh, kyllä mahtaa mammoja vituttaa, kun jollain on itsekuria. Hiisi vie, sä syöt varmaan oikeesti jopa paremmin kuin minä, kun mä en edes muista joka päivä syödä :D Koko ajan kun sitä on menossa, pyörittää kotia ja leikkii lasten kanssa, ei siinä itse muista syödä, vaikka lapset muistaakin syöttää :D
Mun kanssa vasta suku onkin repimässä pelipöksyjä, kun lapset saa monipuolisen ruoan mutta mä en muista syödä.
Aika sekaisin ja sairas täytyy kehon olla,jos et tunne lainkaan nälkää. Ei ihme että suku on helisemässä, onhan tuo edesvastuutonta tuhota terveyttään ja näyttää syömishäiriöisen mallia lapsille. Vielä tulee se päivä kun ne lapset kysyy että miksi et äiti koskaan syö?
Onnea ap! Älä välitä katkerista palstaporsaista. Lihavien terveyssaarnoja on ihan turha kuunnella, koska ylipaino kertoo kaiken niiden toiminnasta. Tervettä ylipainoa kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiskeho pystyis polttamaan rasvaa enemmän kuin 1 kilo viikossa ja laihuttamaan pystyis 11 kiloa kolmessa viikossa niin et se näkyis ja pysyis ei maailmassa olisi yhtään lihavaa ihmistä.
En sano, että AP:n ruokavalio olisi jotenkin ideaalinen, mutta sinä et kyllä tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla systeemillä et ole timmi vaan laihaläski... eli kun ole laihtunut mutta kuntosi on olematon. Kroppasi roikkuu ja se vasta hirveen näköistä on
Mehupaastoilla ja kaalisoppakuureilla tulee laihaläskiksi. Tuossa on sentään proteiinia, jonka ansiosta lihaskudos ei lähde mukana.
Mä syön riisikakkuja niin paljon kuin tekee mieli. 2 purkkia tonnikalaa ja ananasta mielinmäärin. Nyt on kiire, lähden kaverin partylite -kutsuille, mutta huomenna taas paikalla.
t.ap