Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tapahtunut?

Vierailija
01.05.2013 |

Vietimme miehen kanssa vapun aattoa niin, että kuuntelimme koko yön musiikkia ja menimme nukkumaan vasta kuuden aikaan. Meillä oli hauskaa, ei mitään riitoja tai mitään.

Itse heräsin juuri, mutta miestä ei näy missään. Kengät ja takki kadonneet, eli jonnekin ulos on lähtenyt. Mutta milloin ja miksi? Minulla on puhelimesta liittymä suljettu, joten en voi miehen perään soittaa, enkä kenellekään muullekaan. Mitä voin tehdä? Alkaa pelottaa, koska tämä ei ole miehen tapaista. Ja huomenna olisi erittäin tärkeä meno, johon liittyy kolmas osapuoli johon nyt en siis saa edes yhteyttä. :(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:34"]

Kiitos prepaid-infosta! Loin nyt myös uuden sähköpostin tätä varten: kesakissa@yahoo.com. Jos jollakin on antaa neuvoja tai apua, niin olisin kiitollinen. Törkyviestejäkin varmasti tulee, sen tiedän, mutta nyt en välitä niistä. Haluan vain selvittää tilanteen.

ap

[/quote]

Mutta käytkö kuitenkin hakemassa sen liittymän? Mä en ainakaan voi soitella puolestasi, kun ei ole itsellänikään puheaikaa nyt. Ei tuo neljä euroa nyt paha ole, ku sillä tosiaan saa paljon puheaikaa. Ehdottomasti sen mielenrauhan arvoista, vaikka olisikin viimeiset rahat.

Vierailija
22/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisus, mitä wt-touhua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:22"]

Otimme alkoholia yön aikana jonkin verran, sitä ei käy kieltäminen. Emme kuitenkaan ole käyneet baareissa vähään aikaan, joten tuskin mies sellaiseen on lähtenyt. 

[/quote]

Sepä se kun joskus saattaa ihmisellä kilahtaa juomisen ja vähien yöunien jäljiltä päässä ja tulee tehtyä sellaista mitä ei hyvin levänneenä tulisi tehtyä. Yhdeksältähän ne aamukapakat jo aukeaa joten jos on herännyt vaikka vessassa käymään ja on vielä pyörineet viinat päänupissa, on hyvinkin saattanut alkaa tekemään mieli lisää.

En siis kirjoita tätä mitenkään moralisoidakseni. Minun fiksu ihana mieheni kerran viinaa otettuaan kilahti ja huomasi haluavansa hirmuisesti pähkinöitä. Viideltä aamulla. Joten sitten autolla lähti niitä ostamaan humalapäissään. Onneksi heräsin ja kerkesin väliin.
Normaalisti mies ei siis juurikaan edes juo eikä autonavaimiin koske edes yhden oluen jälkeen. Näitä vain joskus sattuu.

Sinuna siis kävisin vilkaisemassa lähikapakat jos oikein huolettaa. Pääsetkö miehen nettipankkiin katsomaan onko pankkikorttia käytetty?

Vierailija
24/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla wt-touhua, mutta joillekin todellisuutta. Valitettavasti.. Käyn hakemassa prepaidin, lasken tässä juuri kolikoita sitä varten.

Teille, joita tämä tilanne huvittaa: Kyllä, tämä on aika säälittävää. En olisi koskaan itse osannut varautua tällaiseen. Olin odottanut, että vietämme vapun yhdessä ja huomenna palaamme arkeen. Elämme Kelan tuilla, joten rahasta on tiukkaa loppukuusta, sen takia pitää nyt jopa kolikoita laskea jotta saisi tuollaisen pienen asian hankittua.

ap

.

Vierailija
25/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:38"]

Ziisus, mitä wt-touhua

[/quote]

Jep.. Elän vissiin jossain pumpulissa tai sitten olen vaan osannut aina hoitaa raha-asiani hyvin. Aikuiset ihmiset ja joku puheaika lopussa?? 

Vierailija
26/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:38"]

Ziisus, mitä wt-touhua

[/quote]

Mene muualle napisemaan. Wt tai ei, ymmärrätkö että aloittajalla on ihan hirvittävä huoli ja pelko? Mitä tyydytystä saat siitä kun tulet lällättämään toiseen hätään?

Vierailija
27/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:47"]

Voi olla wt-touhua, mutta joillekin todellisuutta. Valitettavasti.. Käyn hakemassa prepaidin, lasken tässä juuri kolikoita sitä varten.

Teille, joita tämä tilanne huvittaa: Kyllä, tämä on aika säälittävää. En olisi koskaan itse osannut varautua tällaiseen. Olin odottanut, että vietämme vapun yhdessä ja huomenna palaamme arkeen. Elämme Kelan tuilla, joten rahasta on tiukkaa loppukuusta, sen takia pitää nyt jopa kolikoita laskea jotta saisi tuollaisen pienen asian hankittua.

ap

.

[/quote]

Oletteko jollakin tapaa vajakkeja vai miksi sellainen asia kuin TYÖNTEKO ei tule kysymykseen? Normaalit ihmiset käy töissä ja tienaa siitä elantonsa. 

Vierailija
28/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että viinaan on rahaa mutta ei puheaikaan tai muuhun elämiseen, Kelan elätit?

Vierailija
29/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... ymmärrän teidän wt kommenttinne tässä keskustelussa, mutta josko nyt aikuiset ihmiset osaisi keskittyä siihen olennaiseen eli ap:n hätään omasta miehestä.

Tämän keskustelun aihe ei ollut kyseisen pariskunnan taloudellinen tilanne, oli siinä ruodittavaa tai ei.

Vierailija
30/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nämä saatanan rotanäpärät tajua, että syitä Kelan tukien varassa elämiseen voi olla niin monia, että useimmat niistä eivät tule heti edes mieleen. Kyllä tällaisille kaikkitietäville tekisi hyvää saada annos rikkihappoa kasvoilleen tai vaihtoehtoisesti luoti pään läpi. Vaikka ei olisi eläessään oikeissa töissä käynyt, on silti oikeus joskus viettää vappua, juhannusta ja muita sellaisia.

Vierailija
31/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne ap? Tuuthan sitten kertomaan miten juttu päättyy. Alkaa tässä ihan uteliaisuus herätä. Toivottavasti ei oo mitään kurjaa käynyt, vaan selviät säikähdyksellä!

Vierailija
32/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:56"]

Tuota noin... ymmärrän teidän wt kommenttinne tässä keskustelussa, mutta josko nyt aikuiset ihmiset osaisi keskittyä siihen olennaiseen eli ap:n hätään omasta miehestä.

Tämän keskustelun aihe ei ollut kyseisen pariskunnan taloudellinen tilanne, oli siinä ruodittavaa tai ei.

[/quote]

Tuskin tuntemattomat palstalaiset kovin paljon tässä pystyy enempää auttamaan, kuin jo tuossa muutamassa vastauksessa on annettu neuvoja. Seuraavaksi kannattaa kääntyä viranomaisten puoleen. Toivottavasti mies löytyy.

Vierailija
33/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:56"]Eivätkö nämä saatanan rotanäpärät tajua, että syitä Kelan tukien varassa elämiseen voi olla niin monia, että useimmat niistä eivät tule heti edes mieleen. Kyllä tällaisille kaikkitietäville tekisi hyvää saada annos rikkihappoa kasvoilleen tai vaihtoehtoisesti luoti pään läpi. Vaikka ei olisi eläessään oikeissa töissä käynyt, on silti oikeus joskus viettää vappua, juhannusta ja muita sellaisia.[/quote]

Kolahtiko? :D

Vierailija
34/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:56"]

[/quote]

Tuskin tuntemattomat palstalaiset kovin paljon tässä pystyy enempää auttamaan, kuin jo tuossa muutamassa vastauksessa on annettu neuvoja. Seuraavaksi kannattaa kääntyä viranomaisten puoleen. Toivottavasti mies löytyy.

[/quote]

Mitä tuo aiempien vittuilu ja lällättäminen kuitenkaan auttaa? Onko sillä jokin suurempi tarkoitus jota normaali empaattinen ihminen ei kykene näkemään?

Vierailija
35/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä yhtään, sori vaan.. Siis mistä olet huolissasi? Heräät joskus kolmelta päivällä, ja kun mies ei ole paikalla niin hätäännyt?! Ehkä mies on herännyt jo paljon aikaisemmin ja lähtenyt pihalle, kun ei ole jaksanut maata koko päivää kotona. Ei varmaan raaskinut herättää sinua. Ei ole pystynyt ilmoittamaan itsestään koska sinun puhelimesi ei toimi. Jos ei oo iltaan mennessä palannut niin sitten olisin huolissani.. mut eihän se ukko ole nyt ollut "kadoksissa" kuin pari hassua tuntia! vai menikö multa joku kellon aika ohi?

Vierailija
36/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan. :) Ihan rauhallinen vappu ollut menossa ilman viinaksia, vaikka niitä kaapista löytyykin. Taidan säästää juhannukseen.

31

Vierailija
37/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin, purskahdin itkuun heti kun mies astui ovesta.. Oli kuulemma ollut kaverilla, oli kertonut minulle lähtiessä ja olin kuulemma jotain mutissut puoliksi unissani. Nyt tuntuu vähän tyhmältä, olin niin paniikissa että heti ajattelin pahinta.

Mies ei muuten kuulemma ollut saanut sitä freesms.netin kautta laitettua viestiä. Viisastuin kuitenkin tämän tapauksen myötä, jotain hyötyä sentään.

ap

Vierailija
38/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 18:51"]

Mies tuli kotiin, purskahdin itkuun heti kun mies astui ovesta.. Oli kuulemma ollut kaverilla, oli kertonut minulle lähtiessä ja olin kuulemma jotain mutissut puoliksi unissani. Nyt tuntuu vähän tyhmältä, olin niin paniikissa että heti ajattelin pahinta.

Mies ei muuten kuulemma ollut saanut sitä freesms.netin kautta laitettua viestiä. Viisastuin kuitenkin tämän tapauksen myötä, jotain hyötyä sentään.

ap

[/quote]

Hyvä että kaikki hyvin! ikävää ettei tuo ilmainen viesti toiminut, mutta hae toki se prepaid vastaavia tapauksia varten, kun vaan pääset :)

Vierailija
39/39 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että kaikki oli kuitenkin hyvin!

Ja kiva kun jaksoit tulla kertomaan kuulumiset tännekin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä