Tänään alkoi Go Fat Go -dieetti!
Eilisistä vappumässäilyistä ja läskinä olosta sisuuntuneena päätin aamulla herätessäni, että ensi vappuna olen PALJON hoikempi. Googlasin fo fat go -dieetin, keitin ohjeen mukaan aamupuuron ja söin sen raejuuston ja marjojen kanssa. Kohta lounas, sitten välipala, päivällinen ja iltapala. Ohje vaikuttaa helpolta noudattaa ja saa syödä monipuolisesti.
Annokset on kyllä varmaan tällaiselle suursyömärille ensin ihan olemattomia, mutta eiköhän niihin totu. Onneksi tykkään kaikesta ruuasta enkä ole allerginen millekään. Vähän suunnitelmallisuutta tämä kyllä vaatii, mutta nyt on sellainen motivaatio (siirsin eilen otetut kuvat koneelle enkä enää ikinä halua nähdä itseäni tämän kokoisena valokuvissa), että oksat pois!
Ja kun joku kuitenkin kysyy, niin olen ihan oikeasti megaläski: 161cm ja 111,3 kg tänä aamuna!
Kommentit (5)
Ja moni taas kiukuttelee kun siinä on niin hitosti syömistä. ;)
Hyvin se toimii, mutta tylsäähän se on syödä päivästä toiseen samaa noin pidemmän päälle.
Onnea matkaan!! :)
Tsemppiä! Olen vieläkin isompi (167/112) ja ihan samoissa tunnelmissa... Tosin en ole tutustunut tuohon ruokavalioon, onnistuisiko se..
Tsemppiä! Googlasin tuon gofatgon (on ilmeisesti ihan tunnettu juttu, mutta multa on mennyt ihan ohi!) ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitäisiköhän itsekin kokeilla, laihdutustarvetta olisi vähintään 25 kiloa... Tänään vielä mässypäivä, mutta jospa huomenna...
Siinä onnistuu varmemmin jos käyttää mielikuvistustaan ruokalajien suhteen, eikä vedä esim lounaaksi joka päivä kanan rintafilettä ja keitettyjä vihanneksia. Tuntuu että harvalle tulee mieleen tehdä esimerkiksi keittoa aineksista.
monesko kertaa tää on kun sä aloitat jonkun parin päivän laihdutuksen?