Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piuhat poikki?

Vierailija
17.04.2013 |

Olemme yrittämässä toista lasta ja kaksi lasta riittää. Ajattelin tämän jälkeen laittaa "piuhat poikki". Onko iällä jotain merkitystä? Olen 30 vuotta. Olen kuullut, että jollakin kaverinkaverilla yms on alkanut vaihdevuodet aikaisin. Onko siinä tämmöistä riskiä tai muuta vastaavaa jos se tehdään näin nuorelle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin.

Vierailija
4/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vasektomia.

Vierailija
5/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata noin nuorena tehdä sterilisaatiota. Ehdit katua sitä moneen kertaan. Esim. 5 vuoden päästä voi olla uusi puoliso, jonka kanssa haluatkin lisää lapsia.

Vierailija
6/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin 6v sitten , olin 33v. Ei mitään oireita, kuukautiset samalla tavalla ja pms yms..

Vierailija
7/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään suositellaan ensin muita ehkäisymenetelmiä ensisijaisesti ja vasta viimeisenä ehkäisymuotona sterilisaatiota. Jos sattuukin niin, että hormonikierukka sopii niin sterilisaatio on aina kuitenkin elimistöön kajoava "ylimääräinen" toimenpide. Laki on selkeä sterilisaation saannin kannalta mutta kannattaa miettiä kaikki vaihtoehdot läpi omalta kohdalta ensin asiantuntijan kanssa. 

Vierailija
8/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitänyt koskaan tehdä yhtään lasta. Mies halusi lapsia ja pitkän harkinnan jälkeen suostuin. Nyt pitkän mietinnän jälkeen teen sen toisen, mutta ehdottomasti se riittää. Vaikka joskus olisinkin uuden miehen kanssa, on tämä kaksi lasta ihan ehdoton maksimi. Vielä en ole lyönyt lukkoon tuota sterilointia, vaan tutkailen tässä vaihtoehtoja. Ap

Vierailija
9/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka tuntuisi, että lapsiluku on täynnä, harkitse silti muita vaihtoehtoja. Sterilisaatio ei ole sataprosenttisen varma, vähintään yhtä hyvään ehkäisytehoon pääset vaikka hormonikierukalla. Samalla pääset kuukautisista eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi