Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhemmat "vahtivat lasta"

Vierailija
01.05.2013 |

Appivanhempamme lupasivat yhtenä iltana vahtia 7-kuista vauvaa, että pääsisimme mieheni kanssa ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ravintolaan, sinnekin vain alle kahdeksi tunniksi. Kun tulimme takaisin, kuulin vauvan huutavan sydäntä riipivää lopenuupunutta itkua makuukuoneesta. Appi luki olohuoneessa kirjaa eikä reagoinut edes tuloomme. Anoppi oli umpihumalassa ja sanoi "hys hys vauva nukkuu". Vauva oli punainen, tärisi ja likomärkä, sänky hiestä märkä. Kun kysyin, mitä tämä on olevinaan, he kertoivat yrittäneensä vähän rauhoitella vauvaa, anoppi oli kiikutellut sylissä häntä humalassa ja sitten olivat jättäneet sänkyyn.

Olen murheen murtama ja raivoissani. En enää ikinä jätä lastani valvomatta appivanhemmilleni. Syytän niin itseäni kaikesta tästä. Eikä miehenikään uskalla sanoa tästä mitään vanhemmilleen eivätkä appivanhempani edes pyytäneet anteeksi käytöstään, kun seuraavana päivänä sanoin ettei humalassa hoitaminen ole millään tavalla ok. Olin vain 100 metrin päässä vauvassa, miksi eivät voineet soittaa, jos huomasivat etteivät pystykään hoitamaan vauvaa,  ja miksi h*******ssä pitää juoda kun lupautuu hoitoavuksi!

Eipä tarvitse sitten anopinkaan ihmetellä miksi hoidan lasta mielummin itse tai menen oman äitini luokse.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 00:25"]

"Kun luovutat vastuun lapsestasi, luovutat myös oikeudet!"

Vuoden kannustuslause tässä :-D En mä vaan aina jaksa ymmärtää toisten ajatuksenjuoksua, en vaan jaksa. Ei tietty tarttekaan.

Ap sua ymmärrän:

Humalassa ei hoideta vauvaa. Kun vauva herää uniltaan, laitetaan tutti. Jos se itkee hikisenä ja kauhuissaan, se otetaan syliin tai sitä silitetään siinä vieressä. Tämän kai jokainen tietää ja voi olettaa, että näin toimitaan ilman eri neuvoa. Ei ole mielipideasia!

[/quote]

Vastuu tuo mukanaan oikeuksia! Jos koko ajan hokee, että lapsella pitää olla iso joukko turvallisia aikuisia ympärillä, niin samalla hyväksyy sen, että he jokainen ovat omalla tavallaan lapsen kanssa eikä mitään äidinkorvikkeita.

Jos ei hyväksy sitä, että muut tekevät toisella tavalla kuin itse, niin sitten ei kannata sitä vauvaa hoitoon jättää. Ap:lla oli paikalla appi selvin päin, joten miksi takertua anopin juomiseen? Vai onko ap aina yhdessä miehensä kanssa vauvaa hoitamassa, yksi ei riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi