Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisiko sinulta halut, jos miehesi pitäisi joka seksikerralla erikseen pyytää ja saada sinulta, ja sinun häneltä, suostumus sukupuoliyhdyntä...

Vierailija
07.07.2020 |

Vai ei?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa ellei nyt siis kyse ole siitä että jokainen kerta videoidaan ja sitä ennen täytetään lomake jotta varmistutaan että mieli ei muutu myöskään seksin aikana. Mutta tästähän ei ole missään ollut kysekään.

Vierailija
22/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne ei muutu mikisikään.

Olen sanonut vaimolleni, että niin kauan kuin asuu täällä niin on käytettävissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa nuorten Netflix-sarjoissa näkyy hyvin mallia tuolle. Huomiotaherättäväsri joissakin sarjoissa pyydetään aina se lupa, ei näytä vaikealta. Saanko suudella, saanko koskea, onko tämä ok?

Vierailija
24/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole tapana käyttää minua hyväkseen esimerkiksi nukkuessani, vaan aina hän on tuon suostumukseni tiedustellut. Parikymmentä vuotta jo menty näin ja ei ainakaan vielä ole halut menneet.

Vierailija
25/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa ellei nyt siis kyse ole siitä että jokainen kerta videoidaan ja sitä ennen täytetään lomake jotta varmistutaan että mieli ei muutu myöskään seksin aikana. Mutta tästähän ei ole missään ollut kysekään.

Paitsi, että mieli saa muuttua ihan koska tahansa . Myös seksin aikana.

Vierailija
26/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies sietääki anella lupaa, mua ei haittas vaikka kantisukot jäis kaikki ilman seksiä!

Vierailija
27/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tätä sen erään naisia ja lapsia puolustavan puolueen jargonia. Hirveän huolissaan ollaan r a i s k auksista, mutta jos on oikean värinen niin sammuneita, tajuttomia, nukkuvia, kehitysvammaisia ja alaikäisiä pitäisi saada käyttää ilman mitään suostumuksia.

Vierailija
28/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn on ihan turha huolehtia tästä asiasta. Ei ole pienintäkään mahdollisuutta että joutuisi/pääsisi tällaiseen tilanteeseen.

Vierailija
29/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut vaimolleni, että niin kauan kuin asuu täällä niin on käytettävissä. 

Suuret puheet ei suuta halkaise. Tällä jonnella ei ole vaimoa, tyttöystävästä puhumattakaan.

Vierailija
30/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret puheet ei suuta halkaise. Tällä jonnella ei ole vaimoa, tyttöystävästä puhumattakaan.

Eikä tule olemaankaan.

Vierailija
31/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lakkasin anelemasta ja kohta on oltu vuosi ilman.

Vierailija
32/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule olemaankaan.

Kun runkkailette vahingoniloisina, muistakaas että tarpeeksi miehiä ilman naista tarkoittaa tuolla on naisia ilman miestä.

-eri

Vierailija
33/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule olemaankaan.

Kun runkkailette vahingoniloisina, muistakaas että tarpeeksi miehiä ilman naista tarkoittaa tuolla on naisia ilman miestä.

-eri

Ei tarkoita. Lisääntymisikäisiä miehiä on palstatrollien mukaan ainakin 60000 kpl enemmän kuin naisia.

Vierailija
34/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tätä sen erään naisia ja lapsia puolustavan puolueen jargonia. Hirveän huolissaan ollaan r a i s k auksista, mutta jos on oikean värinen niin sammuneita, tajuttomia, nukkuvia, kehitysvammaisia ja alaikäisiä pitäisi saada käyttää ilman mitään suostumuksia.

Ota huomioon että suomessa asuu muitakin kultuureja ja muotoile tekstisi asiallisemmin senki persu.

Vierailija
35/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule olemaankaan.

-eri

Miksi kukaan haluaisi miestä? Nykyisin saa ostaa dildoja muutamalla kympillä huomiotaherättämättömässä pakkauksessa netistä. Jos haluaa makkaraa ei sitä varten koko sikaa tarvitse ostaa. You know?

Vierailija
36/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vie. Joka kerta olen suostumukseni selkeästi ilmaissut tähänkin asti. 

Vierailija
37/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnän päätyttyä mies nousee ylös ja kumartaa sanoen "Sydämelliset kiitokseni"

Ei, vaan ”kuittaus tuohon”

Vierailija
38/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä tuntuukin hauskalta hihittelyltä, niin oikeus joko tuntee suostumuksen tai ei tunne. Ei ole mitään välimuotoa, että eihän sitä avioliitossa oikeasti tarvitse, kun ei ole ennenkään tarvittu ja onhan asia selvä, jne. Oikeudellisesta näkökulmasta se ei ole selvä.

10 vuotta avioliitossa voi päätyä käräjille koska tahansa kumman tahansa aloitteesta. Todisteluvastuu siitä, että raiskausta ei ole tapahtunut on sillä, kenet on haastettu. Epätodennäköistä, mutta oikeudellisesti mahdollista. Ei niin mukavaa, eihän.

Vierailija
39/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat haluni ovat jopa lisääntyneet, kun uusi tuttavuus on vaatteiden vähentyessä varmistanut, että olenhan varma että haluan mennä pidemmälle. Tulee turvallinen ja kunnioitettu olo ja voi ottaa rennommin.

Vierailija
40/72 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei vie. Joka kerta olen suostumukseni selkeästi ilmaissut tähänkin asti. 

Joka vaiheessa?

- saat koskea siihen

- saat suudellla

- saat riisua

Jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi