Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eleleekö kukaan muu pariskunta kuin vanhukset

Vierailija
30.04.2013 |

Eleleekö kukaan muu nuori pari kuin vanhukset, ei seksiä aikoihin, ei edes yhteistä tv.n kattelua, mies itekseen koneella, ei yhteistä ajanviettoa, on kuin seinille puhuis? Ei läheisyyttä nimeksikään enää ja mulla ikää alle 30:( mikä avuksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me. Sellaista kai se elämä on. En enää odota mitään "jännää".

Vierailija
2/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eroa olen miettinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä kans. En mä enää edes osaa kuvitellakaan muuta... Tässähän tämä nuoruus menee.

Vierailija
4/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, me.

Kaikkeen tottuu, tähänkin. Satunnaisina hetkinä kaipaile jotakin muuta.

Vierailija
5/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja helpottavaa, kun ei tarvitse yrittää ja esittää.

Vierailija
6/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sama, enkä edes osaa kaivata mitään muuta.

Vierailija
7/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:13"]

Ihanaa ja helpottavaa, kun ei tarvitse yrittää ja esittää.

[/quote]

Mut samal tuntuu tosi merkityksettömältä.. Hankala saada kipinää, kun intohimo poissa ja tavallaan kaikki jaettu ehkä vähän liiankin kanssa. Jos uuteen suhteeseen joskus alan, niin en niin äkkiä aio muuttaa yhteen, en tiedä muuttaisinko koskaan. Etäisyys pitää intohimoa yllä.

Vierailija
8/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huojentavaa kuulla etten ole ainoa! Itsetunto mennyt nollaan vaikka olen ihan normipainoinen, on kehuttu kauniiksi ja hyvännäköisrksikin mutta koko ajan mietin että vika on siinä että olen liian vanha, rupsahtanut ym..mikä on vialla että näin pääsi käymään? Kaiholla katselen rakastuneita, itse nukahdan sängyn toiselle reunalle surullisena, eletään kuin kämppikset..ei kai tää normaalia ole vaikka 10 v pian ollaan elelty yhdessä:(

Vierailija
9/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuilla on sama tilanne enkä ihmettele lainkaan. Mies ei edes yritä keksiä mitään kivaa ja naisellakin taso niin alhaalla etten ihmettele miksei mies innostu naisen ehdotuksiin. Istuvat siis kotona molemmat oman ruudun edessä. Miestä ei kai enää kiinnosta koko nainen, rupsahtanut vaikkei lihonut olekkaan. Kasvot näyttävät kymmenen vuotta vanhemmalta kuin onkaan ja nyrpeä elämänasenne saanut rypyt syventymään roimasti. En voi olla ajattelematta että siinäpähän rypevät paskassa elämässään. kyllä nauttisivat jos edes yrittäisivät!!

Vierailija
10/14 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kuvittelet että vanhukset eläisivät noin?

Ainakin minun 70+ vanhemmillani on menoja joka päivälle, yhdessä laittavat ruokaa, yhdessä siivoavat, yhdessä käyvät lääkärissä oli vaivat sitten kummalla tahansa, maanantaina on se jumppa ja kahvikerho, tiistaina tuo ja tämä, keskiviikkona se jne, pari kertaa kuussa käydään risteilyllä, kerran vuodessa ulkomailla, kaksi kertaa vuodessa pari viikkoa kauempana asuvan tyttären perheessä.

Vierailija
11/14 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään lokeroi kaikkia vanhuksia että eivät elelisi aktiivisesti, stereotypisoin karkeasti siksi että vastailevat ymmärtävät mitä ajan takaa.

Vierailija
12/14 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me myös ja ikää 41v tätä jatkunut jo viimeiset 5v...

Vierailija
13/14 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:08"]

Me. Sellaista kai se elämä on. En enää odota mitään "jännää".

[/quote]

älkääs nyt tyytykö tuohon! Parikymmentä vuotta yhdessä, ihanaa seksiä ja muutakin yhdessäoloa. Jutellaan ja tapellaan, rakastetaan... sitä sen kuuluu olla ja sitä se oikeesti on. T. melkein 50-kymppinen

Vierailija
14/14 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:06"]

Eleleekö kukaan muu nuori pari kuin vanhukset, ei seksiä aikoihin, ei edes yhteistä tv.n kattelua, mies itekseen koneella, ei yhteistä ajanviettoa, on kuin seinille puhuis? Ei läheisyyttä nimeksikään enää ja mulla ikää alle 30:( mikä avuksi?

[/quote]

meillä eletään :(

vuosikausia jo on eletty :(

sä oot nuori ja ilmeisesti ei ole lapsia ?

eli kokemuksesta voin sanoa, että ei kannata jäädä tuohon suhteeseen, etenkään lapsia ei kannata yrittää saada..

ei korjaannu tilanne, tai pieneksi hetkeksi voi korjaanuta sitten jatkuu sama tilanne

eli ap hyvä lähde heti , olet enemmän arvoinen, sinulla on koko elämä edessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi