Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen tyypistä, joka ei päivittele Facebookkia?

Vierailija
30.04.2013 |

Noni, tärkeitä kysymyksiä taas kerran.... Eli mitä tulee ekana mieleen tyypistä, jolla on Facebookin profiilikuvana joku vanha otos eikä muutenkaan päivittele elämästään?

1. Tyyppi vähät välittää Facebook-touhuilusta, ja hänellä on kiireinen ja menevä elämä ihan oikeassa maailmassa.

2. Tyyppi vähät välittää fb:stä, mutta eipä hällä mitään menojakaan ole mistä päivitellä.

3. Tyyppi on niin ulkona teknologiasta, että pelkän kuvan vaihtaminen saa hien otsalle, eikä siksi kirjoittele mitään. 

4. joku muu yhtä hieno vastaus.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Facebookissa vain ja ainoastaan chatin takia, ja joillekin vanhoille tutuille olen pannut joskus yksityisviestiä. Joskus saatan käydä katsomassa kaverin lomakuvat tms. mitä tiedän siellä olevan, mutta en koskaan kommentoi niitä sinne seinälle vai mikä ikinä onkaan.

Minulla ei ole profiilikuvaa ja olen pistänyt kaikki mahdolliset yksityisyysasetukset päälle.

Minulla on melkoisen vilkas elämä muuten.

Vierailija
22/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee ensimmäiseksi mieleen, että kokee itsensä epävarmaksi sen suhteen millaisen mielikuvan antaa muille itsestään päivityksissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi laittaa elämästäni enää mitään siellä. Laitoin aikaisemmin aina välillä jotain mutta kukaan ei juuri tykännyt tai kommentoinut. Eli elämäni on varmaan aika köyhää tai olen vain tylsä. ;) Tai sitten en kuulu facebookissa suosittujen joukkoon. Oikeastaan en ole koskaan ollut mikään suosittu. Ja koulukiusattu nyt saakin olla aina ilman kavereita ja tykkäyksiä, se on vaan osa tätä elämää. Eli facebook on minun mielestäni aika turha paikka ja olen miettinyt sen 1000 kertaa jo sieltä poistumista. Ei tee mieli edes stalkkailla ketään. Suurin osa vaan elää jotain kulissia siellä. En usko niistä jutuista suurinta osaa. 

Vierailija
24/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 16:10"]

Noni, tärkeitä kysymyksiä taas kerran.... Eli mitä tulee ekana mieleen tyypistä, jolla on Facebookin profiilikuvana joku vanha otos eikä muutenkaan päivittele elämästään?

1. Tyyppi vähät välittää Facebook-touhuilusta, ja hänellä on kiireinen ja menevä elämä ihan oikeassa maailmassa.

2. Tyyppi vähät välittää fb:stä, mutta eipä hällä mitään menojakaan ole mistä päivitellä.

3. Tyyppi on niin ulkona teknologiasta, että pelkän kuvan vaihtaminen saa hien otsalle, eikä siksi kirjoittele mitään. 

4. joku muu yhtä hieno vastaus.

[/quote]

Sukulainen kyseessä. nro 4. Käy joka päivä facebookissa mutta ei koskaan laita sinne mitään. Ei siis yhtään mitään. Joskus harvoin kun nähdään, kertoilee aina lukeneensa facebookista sitä ja facebookista tätä... Käy siis stalkkeroimassa mitä muille kuuluu mutta ei varmasti avaudu omasta elämästään yhtään mitään.

Samanlainen on tavatessakin. Puhuu ja kyselee muiden asiat mutta omista pysyy hyvin visusti vaiti.

Vierailija
25/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi myös kysyä, millaiset ihmiset valittavat siitä, ettei joku toinen päivittele tarpeeksi. Itse uskon, että uteliaat, joka paikkaan nenänsä tunkevat juoruämmät, jotka eivät kestä sitä, etteivät tiedä kavereitensa ja tuttujen tuttujen kumminkaimojen elämästä kaikkea. 

Vierailija
26/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päivitän jotain ehkä kaksi kertaa vuodessa. Ei mulla ole mitään sanottavaa ja vaikka olisikin, ei kiinnosta jakaa elämää yli sadalle ihmiselle.

Vierailija
27/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sitä kiinnosta tiedottaa julkisesti asioistaan netissä.

Itse poistin koko Facebook-tilini puolitoista vuotta sitten, kun en nähnyt mitään ideaa koko hommassa. Minua ei kiinnosta muiden päivitykset eikä myöskään julkistaa omia juttujani siellä.

Vierailija
28/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletan, ettei heille ole tapahtunut mitään olennaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän