Minkä ikäinen olet? Entä puolisosi?
Jos ikäeroa on vuosia, näkyykö se suhteessanne?
Itse olen 44 v ja mies 50 v. Meillä on hyvä ja tasapainoinen suhde. Yhdessä ollaan oltu vajaa 3 v.
Kommentit (26)
2:lle: hienoa lukea, että muillakin on hyvin toimiva aikuinen suhde. Itse voin ainakin sanoa eläväni elämäni parasta aikaa. Ap
Minä olen 39 ja mieheni 44. Yhdessä oltu 15 vuotta. Lapset 11 ja 8v.
Minä 43v ja mies 42v. Ikäeroa meillä on muutama kuukausi vain. Meillä on hyvä ja tasapainoinen suhde,. Meidän oh hyvä olla ja olemme äärimmäisen onnellisia. Olemme olleet yhdessä 17v,
42 ja 41, juuri juhlittiin 15-vuotishääpäivää
Minä olen 46, mies 35. Ollaan oltu yksissä 15 vuotta, hyvin onnellisesti. Me ollaan toistemme parhaat ystävät ja rakastetut, Ne Oikeat. Eletään rauhallista, tasapainoista, antoisaa elämää. Ikäero ei näy suhteessamme mitenkään.
Olen 26 ja mieheni 33. Ikäeroa siis "huimat" 7vuotta, eikä se näy missään, tullaan hyvin juttuun ja osataan ottaa toisemme huomioon.
Olen 34 ja mies on 32, yhdessä 15 vuotta.
Vitonen lisää, että ihana ja tasapainoinen suhde, ollut koko ajan. Oltiin molemmat jo opiskeltu ja ammateissa ja maailmaakin nähty kuten myös muita kumppaneitakin, mutta kerralla kolahti ja kovaa. Nelisen vuotta oltiin ensin kahdestaan ja se oli todella ihanaa aikaa:): Ja elo on vain parantunut lasten myötä.
Minä olen kohta 40-v ja mieheni 35-v. Yhdessä oltu reilu 6 vuotta, josta naimisissa 3,5vuotta. Yksi yhteinen lapsi, sekä minun kaksi teiniäni edellisestä liitosta. Oikein hyvä liitto ja seesteinen perhe-elämä.
Minä 46 ja mies 49. Iät ok, muuta ongelmaa on kylläkin hiukan-toisinaan.
Minä 30v, mies 39v. 9 vuoden ikäero näkyy lähinnä erilaisena musamakuna. Mies ei tiedä mitään nykyisistä artisteista mutta 80 luvun musasta suurimman osan. Halusi myös edetä suhteessa nopeammin ja perheenkin heti. Itse halusin edetä hitaammin. Minä tapaan ystäviäni enemmän ja käyn myös enemmän viihteellä kun mies on kotona ja harvoin lähtee minnekkään.
Minä 34 ja mies 27, yhdessä kolme vuotta.
Minä 39 ja mies 46 vuotta, yhdessä kohta kolme vuotta. Elämä on hyvää.
Minä olen 35, mieheni 51. Ikäeroa on siis 16v ja yhdessä on oltu 19 vuotta.
Me ollaan aina oltu kiinnostuneita samanlaisista asioista, meillä on samanlainen musiikkimaku ja samanlainen elämänkatsomus. Ikäero näkyy vain siinä, että välillä mieheni kysyy, että muistanko jonkin uutisen tai tapahtuman, jolloin en vielä ollut edes syntynyt.
Kun aloimme seurustella, se aiheutti kulmien kohottelua ja pahoja puheita lähinnä puolituttujen puolelta. Minun äidilläni ja yhdellä mieheni siskolla kesti asian hyväksyminen kauimmin. Muut suhtautuivat luontevasti alusta asti.
Täytän tänä vuonna 24 ja mies 31 mies muistaa paremmin c-kasetit ja markat :D
Minä 25v, mies 27v. Niin pieni ero, ettei tuo mitenkään näy.
Minä olen 47, mies on 32. Ikäero ei näy arjessa.
Naimisissa olemme olleet yhdeksän vuoden ajan.
Heh, minä 46 ja mies 52, eli aika samanlainen ikäero. Ja nyt toukokuun lopulla tulee kolme vuotta täyteen. Hyvin on aikuisiän suhde löytänyt uomansa ja voisin kuvitella, että pitkäänkin viihdytään.